Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 19 grudnia 2011

c.d prezentów


Motyw który pokazałam w poprzednim poście tak bardzo się spodobał i dlatego zostałam zmuszona na wyhaftowanie go po raz kolejny na woreczku. Obecnie robię kolejny woreczek z tym wzorem i powoli jestem nim znudzona , nie mam zwyczaju powtarzać haftów , ale ten akurat robi się bardzo szybko i dlatego pewnie ulegam prośbom.


A tak prezentuje się całość.


Jestem bardzo zadowolona bo udało mi się wywiązać z wszystkich zabaw blogowych  ,pozostają jeszcze zobowiązania indywidualne o których pamiętam aczkolwiek nie miałam czasu wcześniej ich zakończyć.

Dla mnie to nie jest koniec świątecznych haftów i upominków z tej okazji , będą jeszcze długo powstawać , ponieważ okres Bożego Narodzenia nie kończy się w dniu 25 ani 26 grudnia .
Chciałam jeszcze wyhaftować bombkę będę zadowolona jeśli uda mi się zrobić chociaż jedną.
niestety tak jak pisałam kiedyś doba ma tylko 24 godzin a my musimy sypiać. Przygotowuje się do kolejnego candy , ponieważ jak ten czas sprzyja obdarowywaniu , ale muszę jeszcze sie zastanowić co to mogło by być.
Czy pisałam już ,że jedną z moich wad jest niezdecydowanie? od dzieciństwa utrudnia mi życie , troszeczkę jest lepiej , ale ta wada bardzo uwydatnia się w moim blogowym życiu i dlatego proszę Was o wyrozumiałość , ponieważ czasem z tego powodu mam różnego rodzaju opóżnienia.

12 komentarzy:

  1. A ja napiszę Ci tak: tak mnie czarowałaś swoimi haftami, że odważyłam się i też popełniłam haft płaski, zobaczysz go niedługo! A Twój woreczek znowu z przyjemnością podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ Ty masz dobrze. U mnie doba trwa 24 godz. a u Ciebie 48 więc dlatego tyle tego robisz, hihi.
    Kochana, cudne hafciki, jestem pod wrażeniem. Skoro Daniela spróbowała może ja również się skuszę.
    Buziole i miłe przedśiwątecznego naciągania doby.

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny ten woreczek! Moje hafty płaskie żyją swoim życiem i jakoś nie chcą trzymać się wytyczonych linii, ha,ha! Ale twoje są cudowne! Pozdrawiam!aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Woreczek jest śliczny, nawet gdybyś robiła je hurtowo, chętnych nie zabrakłoby;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Danielo w takim razie będę ''czarować'' więcej aby zachęcić tych którzy się nie mogą zdecydować do tej trochę niedocenianej techniki.

    Kajka he he chyba msz racje , czasem mam wrażenie ,że moja doba to 48 godzin, i oczywiście tez zachecam do spróbowania.

    aga melnik moje pierwsze prace tez miały problem by utrzymac linie..

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękny! taki delikatny...

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę piękny, delikatny haft... Uroczy woreczek!

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie świąteczny woreczek :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Woreczek śliczny, do Twojego pięknego haftu wspaniałą ozdobą jest ta koronka :) Ja też czasami jestem niezdecydowana, w końcu w dzisiejszych czasach we wszystkim mamy ogromny wybór i człowiek może dostać poplątania z pomieszaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buongiorno carissima.
    Finalmente riesco a passeggiare nei blog meravigliosi! Le tue creazioni sono magiche davvero!
    Ti faccio tantissimi auguri di Buon Natale e per un anno migliore...
    Un abbraccio forte forte, *Maristella*.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy