Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 23 grudnia 2011

Wymianki świąteczne

Dzisiaj z uwagi na przygotowania do Wigili będzie bardzo krótko. W tym dniu pokazujemy to co otrzymaliśmy i zrobiłyśmy same podczas wymianki świąteczno- karnawałowej organizowanej przez Sylwię z blogu Uroczysko Luny. 
Ja wymieniałam sie z upominkami z Małgosią prowadzącą blog W wolnym czasie .
Otrzymałam od Niej przepiękne prezenty..





piękne pudełeczko posłuży mi do przechowywania herbatek , ponieważ do tej pory nie miałam dla nich odpowiedniego miejsca.


Bardzo ucieszyły mnie frywolitkowe gwiazdki , które już wiszą na moim oknie.




Dwie przeurocze zawieszki z świątecznym motywem. Do tego nici do haftowania w zupełnie innym gatunku i mase słodkośći. Czekolada poszła na pierwszy ogień ha ha a herbatki prawie wypiłam
.
Małgosiu jeszcze raz dziekuje za przeurocze skarby. Wszystko co dostałam od Ciebie jest bardzo oryginalne i sama na pewno tego nie zrobię.!


Ja przygotowałam dla Małgosi poszewkę z motywem szopki, obrazek , biscornu i kilka drobiazgów. Mam nadzieję , że imienniczka będzie miło wspominać te wymianke tak jak i ja.

Odbyła sie tez jeszcze jedna wymianka z której zdjecia powinnam pokazac jutro , ale z uwagi na to ,że to Wigilia i raczej nie bede mogła tego zrobić pozwoliłam sobie zrobic to teraz.
Swoje upominki otrzymałam od  marzycielki.


Patchwokowa gwiazda jest niesamowita! , przydasie super , szczególnie ten materiał!



Będę mogła na nim wyszywać krzyżykowo!

Guzicki i obrazek słodki już go umieściłam na ścianie.
Bardzo Ci dziękuje Marzycielko.

Kolejna wymianka za mną , wszystkie bedę miło wspominac ikto wie ,może spotkamy się podczas kolejnej...


5 komentarzy:

  1. Wspaniałe prezenty :)))
    Kochana!
    Życzę Wam nadziei, własnego skrawka nieba,
    zadumy nad płomieniem świecy,
    filiżanki dobrej, pachnącej kawy,
    pięknej poezji, muzyki,
    pogodnych świąt zimowych,
    odpoczynku, zwolnienia oddechu,
    nabrania dystansu do tego, co wokół,
    chwil roziskrzonych kolędą,
    śmiechem i wspomnieniami.
    Niech te święta sprawią,
    że będziecie potrafili cieszyć się tym co macie.
    Niech marzenia zmienią się w cele,
    do których będziecie dążyć.
    Niech nie zabraknie Wam miłości i wsparcia,
    żeby pokonać przeciwność losu.
    Niech przyjaciele i rodzina pokazują Wam
    jak wyjątkowi jesteście.
    Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Buongiorno a te.
    Ti faccio i miei più cari auguri di Buon Natale ed un felicissimo Anno Nuovo, un abbraccio forte, *Maristella*.

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknośći!
    Wesołych Świąt dla Ciebie i Twoich najbliższych!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję za wspaniałe prezenty i życzę pogodnych świąt i wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  5. MAłgosiu jak cudownie się czyta że jesteście zadowolone z wymianki:) Jest to dla mnie bardzo ważne jako organizatorki:) Jak zawsze cudowne rzeczy zrobiłaś i piękne dostałaś:) I już teraz zapraszam cię jeśli ci się nie znudziło jeszcze;) na następną wymiankę, którą ogłoszę na dniach:) Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy