Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 17 grudnia 2011

Strefa świątecznych prezentów cz. 2


Do Świąt zostało zaledwie kilka chwil , nie mam jeszcze wszystkich upominków z tej okazji dla bliskich , ale chciałam Wam pokazać te , które zostały zrobione przeze mnie.
Kolejny igielnik , którego motyw wybrałam ze wzoru na karteczki , w których robieniu nie mam takiej wprawy jak Daniela.


Bardzo mi odpowiada zastosowanie tych motywów na biscornu, moim zdaniem prezentują się bajecznie i na pewno nie raz użyję ich do takich celów.


A to bardzo prosty w wykonaniu motyw Narodzenia Pańskiego , który wykonałam dwukrotnie w różnych kolorach . W tej chwili pokazuje jeden z nich.. nie zdradzę jeszcze jednak gdzie został umieszczony. Wzór pochodzi z mojej kolekcji gazetek ANNA i został przeze mnie nieco zmodyfikowany , ponieważ był zbyt mały i połączony z haftem richelie na który w tym momencie nie mam czasu.


A to fragment haftu w powiększeniu



Nie chciałam by haft był zbyt ''surowy'' dlatego nieco go ''ozłociłam'' złotą nicią .
To  w tym momencie wszystkie moje swiąteczne hafciki ,jak uda mi sie cos jeszcze wykonac to pokażę. 
Cieszę sie rówież , że udało mi się wysłać wszystkie wymiankowe upominki.
Teraz powinnam nieco zająć się domem ale dopadła mnie grypa i nie mam sił, wczoraj piekłam z dziecmi pierniki a może one ze mną he he , muszę przyznać , że niewiele pomagałam teraz zostaje ich tylko przyozdabianie.
Uciekam i życzę Wam spokoju i opanowania w tym przedświątecznym czasie aby nie zatracić w tej całej bieganinie sensu tych przygotowań..

A dla tych których  te przygotowania maja również wymiar religijny mam linka z rekolekcjami adwentowymi.. naprawde polecam -to dla wymagajacych od siebie , mocne słowa! są w kilku częściach

10 komentarzy:

  1. Poduszeczka śliczna a haft jak zawsze mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepięknie zrobiłaś poduszeczkę, ja biscornu jeszcze nigdy nie robiłam, więc to ja nie mam wprawy, a stajenka betlejemska oryginalna i bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  3. Poduszeczka śliczna :))Ja na szczęście też się uporałam i kamień spadł mi z serca, że zdążyłam :)) W poniedziałek możesz wyczekiwać listonosza :)) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Poduszeczka jest prześliczna;) Pozdrawiam*

    OdpowiedzUsuń
  5. Poduszeczka cudowna , nie pomyślałabym o takim biscornu . /./.Twoje hafty płaskie tak chyba to się nazywa zawsze, nie mogę się napatrzeć ,./././

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejne śliczne hafciki. Świetny jest ten wzór Mikołaja.
    U nas pierniczki już przyozdobione :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podziwiam poraz kolejny obydwa rodzaje haftu! Mikołaj jak żywy, bardzo ładnie oczy dopracowane, co nie tak często się zdarza:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Urzekł mnie ten wzór Św. Rodziny, przyznam że nie jest to często spotykany widok na blogach. Dziękuję za odwiedziny, odpowiedź na Twoje pytanie napisałam w mailu.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy