Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 13 grudnia 2011

Mikołajkowy woreczek na słodycze


Troszeczkę spóżnione zdjęcie , ale choroba członków rodziny spowodowała , że musiałam zostawić wszystkie moje robótki by zająć się chorobą dzieci i męża . Moje ''czary'' sprawiły , że tym razem obyło się bez antybiotyku , który został im przepisany , jak to się robi w przypadku chorych oskrzeli czy płuc. Kaszel jeszcze pozostał , ale mam nadzieję , że inhalacje ,syropki z cebuli , czosnku i miodu go zlikwidują. Hmm jestem chyba z siebie dumna.. ale wracam do tematu..
Moje dziecię głęboko wierzy w świętego Mikołaja dlatego musiałam wykonać dla niego worek aby miał w czym przynieść słodycze , oczywiście wszystkie buty tez były wyszczotkowane i pięknie czekały aż coś do nich skapnie he he.


 Syn sam zdecydował jaką technika ma być wykonany haft , napatrzył się na to co robie dla Cyber Julki i pewnie był zazdrosny , że to znowu nie dla niego he he.


Długo nie mogłam się zdecydować na kolorystykę  ,chciałam aby było barwnie lecz bez zbędnego nadmiaru, miał to być to jednak dziecięcy woreczek i nie chciałam by był zbyt surowy.


i oczywiście jak co roku święty nie zawiódł moich synów a i mnie się coś skapnęło..

26 komentarzy:

  1. Śliczny woreczek.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny ten woreczek !!! A ja tak nie umiem haftować, tylko krzyżyki:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Iwona to naprawdę nie jest nic trudnego, warto spróbować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Moim zdaniem woreczek jest idealny taki jak sobie wymarzylas, a ten haft poprostu zachwycajacy.
    pozdrawiam
    ps. we wiadomej sprawie napisze maila

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny woreczek! :)
    pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny haft, jakbym była Mikołajem to zamiast coś włożyć to bym wór zabrała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak zwykle cudowny woreczek ././.
    I dziecię było zadowolone ./...

    OdpowiedzUsuń
  8. Agawu he he uśmiałam się z Twojego komentarza

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczny woreczek ^^

    gratuluję ogarnięcia choróbska i zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski woreczek, na pewno same pyszności się w nim znajdą:)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny worek na słodkości ale najbardziej zauroczył mnie mikołaj :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Witaj, bardzo ładny woreczek. Wybrałaś bardzo fajne delikatne kolory. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak zwykle jstem pod wielkim wrażeniem Twoich prac. Skąd Ty bierzesz takie fajne wzory?
    Pozdrawiam, Dana.
    Ps
    Agawu też bym wzięła ten woreczek zamiast zostawiać w nim prezenty :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Dana , ja naprawdę nie mam zbioru niesamowitych wzorów. Patrze na świat trochę oczami dziecka , przeglądając dziecięce książeczki np zastanawiam się czy byłby to dobry pomysł na haft, wpisz w wyszukiwarkę kolorowanki a zobaczysz skąd biorę wzory.. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny pomysł i śliczny wzór na woreczek:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł i śliczny wzór na woreczek:)

    OdpowiedzUsuń
  17. worek ładniejszy od prezentu w środku:D

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny woreczek, idealny dla Mikołaja, nic tylko ho, ho, ho :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Małgosiu, takie śliczności, naprawdę wielkie! mnie ominęły,ale ostatnio nie udawało mi się otworzyć Twojej strony i nie wiem dlaczego? Dziś otworzyła się z wielkim trudem i może przeczytasz mój komentarz - jestem pod wrażeniem tego pięknego haftu urocza całość!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. Danielo dziękuje za miły komentarz , ale Twoje prace są równiez niesamowite i świadczy o nich ilość westchnień w komentarzach.

    OdpowiedzUsuń
  21. Woreczek śliczny z bardzo pracochłonnym haftem. Idealny na słodycze. No i mój ulubiony len...
    Pozdrawiam i życzę radosnych, zdrowych, błogosławionych Świąt!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy