Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 1 grudnia 2011

Elfowa wymianka z Cyber Julką


Kiedy właścicielka blogu  cyberjulka  zaproponowała mi wymiankę , z radością się na nią zgodziłam ( zresztą kto by się na to nie zgodził) . Od dawna śledzę Jej prace i wzdycham w zachwycie nad tym co tworzy. Ostatnio wpadł mi w oczy Jej przybornik Halloweenowy. Tak  bardzo mi się spodobał  , że zapragnęłam go mieć..
A Cyber Julka odczytała moje myśli i napisała do mnie..


Ustaliłyśmy , że tematem  wymianki będą elfy , obie mamy do nich słabość.. I tak ja miałam Jej zrobić woreczek a Ona mnie przybornik..


To co zobaczyłam otwierając kopertę przeszło moje najśmielsze oczekiwania.
 Oniemiałam na pare chwil a potem ja i moje dzieci ,które pomagały mi otwierać paczuszkę zaczeły krzyczeć; "zobacz mamo"  , "zobacz to" , "a to "  itd. To była niebywała niespodzianka , która na wiele dni dostarczyła emocji mnie ,moim bliskim i tym którym pokazałam ten niezwykły przyborniczek.


Ani ja ani nikt komu go pokazałam nie widział do tej pory takiego cacka. Wszystko jest doskonałe , bardzo urocze, kolory takie jak chciałam ,koroneczki , szklane koraliki ,ręcznie farbowana mulinka , przepiękne małe guziczki , wszystko to wzbudziło we mnie zachwyt!
 A łaciński  haftowany napis  w środku przybornika zwyczajnie mnie rozczulił.. Z drugiej strony wyhaftowany monogram .. przepiękne!




A już zupełnie mnie zamurowało kiedy zobaczyłam tą linijkę.. pierwszy raz gdy ją zobaczyłam na blogu Cyber Julki to pomyślałam; ale szczęściara z tej co ją otrzyma... no właśnie, już wiecie co myślę. Dodam tylko 2 małe dziewczynki rozpłakały się gdy ja zobaczyły.. kolejny raz przekonuje się o tym ,że dzieci mają gust!


Te różowe szpileczki serduszka też wzbudziły zachwyt w śród dzieci , zresztą nie tylko ich..




Rozmawiałyśmy wcześniej na temat lnu i hafcie na nim .Dostałam także próbki wymienionych z guziczkami dyni które tak bardzo mi się podobały! Hojność właścicielki jest wielka!


I oczywiście podpis Właścicielki..
To chyba wszystko.. mój upominek się jeszcze robi , niby mam czas do świąt ale czuje się zmotywowana do pośpiechu , woreczek już wyszyty , teraz  jeszcze jakiś drobiazg.. i tak mój upominek będzie nieznaczym podarkiem w porównaniu z tym co otrzymałam.
BARDZO BARDZO CI DZIĘKUJĘ ZA TAK NIEZYKŁY UPOMINEK!
Myślę ,że żadne słowo nie odda mojej radości i wdzięczności za to co otrzymałam..

15 komentarzy:

  1. GRATULUJĘ PIĘKNEGO PREZENTU!

    OdpowiedzUsuń
  2. wczoraj podziwiałam go u Julki....cudo!!!!!gratuluję

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne prezenty.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoje słowa są już dla mnie prezentem! Ogromnie się cieszę, że sprawiałam Tobie tyle radości!:)))) Wielki buziak!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny przybornik, pozazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniale prezenty a bobinke to ja tez bym chciala.,pozdrawiam milo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zachwycałam się już u Julki... :) ale napiszę jeszcze raz - cudeńko ^^ gratuluję wspaniałego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękny prezent zrobiła dla Ciebie Paulinka ;o) Oj ciekawa jestem jakie to cudo spod twoich rączej wyskoczy ;o)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny prezent. Moja córcia piała z zachwytu oglądając ze mną zdjęcia. Ja tez podziwiam te cuda.

    OdpowiedzUsuń
  10. cudo dostałaś !
    szczęściara !

    OdpowiedzUsuń
  11. Waw super ta wymianka:) Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne rzeczy dostałaś i piękne zrobiłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  13. No cóż Lothluin ja jeszcze swojego prezentu nie wysłałąm , ale myślę ,że nastąpi to niedługo..

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy