Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 30 marca 2014

2 marcowy post TUSALowy (4)








Kochani! ja znowu tak w przelocie ''wpadam ''by umieścić tusalowego posta . Bo to przecież już 2  w tym miesiącu! Jak ten czas szybko leci! No i mamy wiosnę! taka prawdziwą z piękną pogodą i cudnymi wiosennymi kwiatami :) Nie mam czasu by do Was zaglądnąć, na pewno tworzycie cudowne rzeczy! nadrobię to pewnego dnia. Tymczasem znowu zajęta jestem kurowaniem najstarszego syna, który ''przyniósł'' ze szkoły zapalenie oskrzeli, połowa jego klasy leży w łóżkach. Postanowiłam tym razem sama go ''poleczyć'' jakie będą tego efekty ..no cóż, powiem Wam pewnego dnia hi hi, tymczasem chodzę koło niego i co godzinę w ciągu dnia podaje moje herbatki, dobrze, że mam wolne kilka dni... syn chyba już pogodził się z losem bo przestał protestować. Kiedy chciałam go natrzeć nalewką bursztynową to powiedział , że wypije każda moją miksturę byle go nie nacierać hi hi. Jeszcze gorączkuje, ale nie tak wysoko, dzisiaj stwierdził, że czuje się lepiej !!!!!!!!
No cóż warto się potrudzić jeśli są ku temu możliwości :)

No ale wracam do tematu! mój słoiczek prezentuję na tle biało czarnych bratków, które w tym roku posadziłam do balkonowej skrzyni by cieszyły oczy kiedy wychodzę by nałapać wiosennego słoneczka.
A dużo go ostatnio, moje róże pięknie rosną, każdego dnia wypatruje kolejnego listka.Robótki natomiast leżą! miałam plany na te wolne dni, ale choroba syna położyła je na łopatki, no cóż bywa i tak .Życzę Wam dużo słońca w tym tygodniu i zdrowia! bo słyszę, że wiele osób choruje. A teraz lecę zaparzyć ostatnie ziółka przed snem .
Całuję i pozdrawiam wszystkich odwiedzających moje skromne progi.
Luna

15 komentarzy:

  1. Jeżeli stawiasz na sprawdzone sposoby to od siebie mogę polecić czarny bez, na tego typu choroby numer jeden. Słoiczek prezentuje się uroczo. Pozdrawiam i życzę dużo zdrowia i słońca

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny słoiczek, a raczej jego pokrywa!:)
    Zdrówka dla syna i spokojnego tygodnia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę dużo zdrowia dla chorowitka, podobno delikatne oklepywanie pleców jest wskazane przy oskrzelach.
    Pozdrawiam was serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  4. I really love the top of your jar! Beautiful embroidery.
    Have a great week!

    OdpowiedzUsuń
  5. no to zdrowia życzę koniecznie Lunko!!!! i nic się nie martw nadrobisz jak nic :))) ta też tak często mam , że jak na wolne mam plany to albo życie albo moja domowa Siła wyższa mi to zmieni...:))0

    OdpowiedzUsuń
  6. Que preciosidad Luna!!! Un motivo muy delicado. Feliz semana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Luno! Przede wszystkim życzę zdrowia dla Twojej rodzinki! Przegończe szybko te choróbska, by w pełni cieszyszyć się wiosną!
    Wspaniale ozdobiony słoiczek i przecudnej urody bratki na Twym balkonie:)

    Ściskam mocno!

    OdpowiedzUsuń
  8. pozdrawiam i zdrówka życzę:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. Dużo zdrowia życzę:)
    Pięknie ozdobiłaś słoiczek :))
    Pozdrawiam słonecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też zrobiłam dziś fotki moim bratkom, ale Twoje o niebo bardziej mi się podobają :)
    Dużo zdrówka Synowi życzę :) A Tobie morza kwiatów i cieplutkiego słoneczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zdrówka dla synia,bo to najważniejsze:) Ozdoba na słoiczku,śliczna:))

    OdpowiedzUsuń
  12. kwiatki bratki :)

    zdrówka dla młodzieńca życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słoiczek się zapełnia, bratki przepiękne (świetne kolory)... Szybkiego wyzdrowienia życzę synowi!:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudne bratki i w słoiczku przybyło, a leczenie własnymi metodami na pewno się sprawdzi kiedyś nasze babcie nie miały na każdym rogu apteki a przeziębienia leczyły.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny słoiczek! No i te bratki! Ja też wczoraj posadziłam:-) Zdróweczka dla wszystkich!
    Pozdrowionka i zapraszam na moje Candy:-)
    http://rodzinnie1.blogspot.com/2014/03/moje-pierwsze-candy.html

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy