Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 12 marca 2014

Najprostszy haft dla miłośnika kotów - tutorial cz. 1

Fascynacja kotami ogarnęła nie tylko mnie ale tez wiele z Was :) i trudno się temu dziwić. Kiedy pierwszy raz zobaczyłam hafty Hiroko Kubota oniemiałam z zachwytu. Dla przypomnienie pisałam o nich tutaj .
i tak rozpoczęło się szaleństwo na wielu blogach hi hi. Ale to pozytywne szaleństwo! którego efektem jest wspólne wyszywanie kotów.W odpowiedzi na Wasze oczekiwania i prośby mailowe w których zwracacie uwagę na to ,że nie każdy ma doświadczenie w tego typu hafcie, a wiele z was nawet nie trzymało igły z nitką , powstał tutorial ,gdzie możecie dowiedzieć się w jaki sposób wyszyć najprostszy schemat kotka..
Chciałam Was zaprosić na Turkusowy Hamak gdzie pokażę Wam krok po kroku w jaki sposób wykonuję tego rodzaju haft. Może dzięki temu wkrótce sięgniecie po inne metody wyszywania. To pierwsza część tutorialu.  Zapraszam serdecznie!
Luna.

9 komentarzy:

  1. Przeczytałam i faktycznie to bardzo dobry tutek nawet dla laików :) W przyszłości (tej dalszej zapewne:)) chyba się pokuszę :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę korzystać z Twoich tutków,chcę się nauczyć czegoś nowego.Czy można prosić o wzorek tego kotka ?Ja niestety do rysunków antytalent.Jak pokończę pozaczynane prace ,to przychodzę na lekcje do Ciebie .Dziękuję że dzielisz się swoją hafciarska wiedzą.Pozdrówka Ela

    OdpowiedzUsuń
  3. Muito lindo e ficará perfeito! beijos, lindo dia! chica

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak dla mnie to jest mega trudne:( Śliczny ten hafcik,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kotek w Twoim tutkowym opisem super, ja ostatnio wyłańcuszkowałam serduszko w serduszku, igła mnie się trzyma, tylko brak czasu na wszystkie umiejętności a serduszko ukaże się w następnym poście. Ściskam, dziękuję i pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  6. Kochana, trzeci raz się zabieram za skomentowanie. Bardzo się cieszę, że postanowiłaś opublikować ten post i że zdecydowałaś się pokazać haftowanego kota. Ja mojego bardzo powoli dziobię, jakoś ostatnie wydarzenia tak mnie z równowagi wyprowadziły, że nie mogę sobie miejsca znaleźć i nawet haft mi nie pomaga. Serce do tego straciłam jakoś. Czekam z niecierpliwością na kolejne etapy i na kolejne wpisy. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny kot! Ma świetny nosek i oczy! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy