Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 7 maja 2014

Pamiętacie Hildę?

Mam nadzieję, że pamiętacie frywolną Hildę? Oto kilka grafik które udało mi się przypadkiem znaleźć :) Mam nadzieję, że wywołają uśmiech na Waszych twarzach w ten zimny deszczowo-burzowy dzień. A może staną się źródłem hafciarskich inspiracji jak u mnie :) Przyjdzie dzień ,że wrócę do haftów Hildzi.













Mam nadzieję, że na Waszych ustach zagościł uśmiech :) bo na moich tak !
Pozdrawiam gorąco mimo chłodu dnia..
Luna

37 komentarzy:

  1. wielki uśmiech, to dopiero cudowny przykład kobiecej urody...

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj Luna ubawiłam się, te obrazki są super ostatnio na rosyjskiej stronie natrafiłam na wzorki. Oj trzeba koniecznie kiedyś wyhaftować choć jeden :) Pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. i nie zniknie do końca dnia :) każdy obrazek ma swój urok:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabym sobie taki haftnąć gdybym miała zworek... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Rewelacja, akurat na dzisiejsza deszczowa pogode.
    usciski

    OdpowiedzUsuń
  6. Hilda made my day! :)
    Tego było mi trzeba w ten pochmurny dzień!

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna jest ta z kotkiem na krzesełku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. :)))Hilda po prostu zagarnęła moją sympatię od pierwszego wejrzenia (jeśli mozna tak powiedzieć:))) zawsze się usmiecham kiedy ja widzę:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Hehe, zagościł :-) fajna babka!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam frywolnej Hildy, ale już ją polubiłam. :) I uśmiech na mym pysku zagościł. :)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam ją :) odkąd mi ją pokazałaś jakiś rok temu :) trochę obrazków też mam z nią :) chciałabym mieć wszystkie :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie sposób się nie uśmiechnąć na widok Hildy :) Mam nadzieję, że stworzysz nowe hafty "Hildowe" - z doświadczenia wiem, że najwięcej satysfakcji daje własnoręcznie stworzony wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakze by Hildy nie pamietac, jest przeslodka a jej gabaryty sa zupelnie jak te moje, pewnie dlatego tak ja "kocham"...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. :D śmiech od ucha do ucha Hilda jest cudowna

    OdpowiedzUsuń
  15. Ostatni najlepszy! A ja już chciałam zrezygnować z bikini na rzecz jednoczęściowego kostiumu...;))

    OdpowiedzUsuń
  16. Co za kobieta:))

    OdpowiedzUsuń
  17. Obrazki świetne trudno by było się nie uśmiechnąć :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. Hilda jest kwintesencją zadowolenia z życia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja zazdroszczę jej braku kompleksów,nam kobietom przydało by się takie spojrzenie na siebie jakie ma Hilda.

      Usuń
  19. Switna Hilda..no i udalo Ci sie nas rozweselic.Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie da się obok niej przejść i nie zwrócić na niej uwagi, znalazłam te grafiki kiedyś i tak jak teraz wywołały uśmiech - bardzo kobieca. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ogromnie dziękuję za odwiedziny w nowym miejscu :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj, wielu panów powiedziałoby mmniamm.., super, Hilda pełna kształtu, tryskająca zdrowiem i humorem, jednym słowem Boska!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie zagościł i odetchnęłam z ulgą, że nie tylko ja mam tu i ówdzie, jak widać takie "kluseczki" nawet narysować można ładnie:)))

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się w pełni - nawet takie obfitości wyglądają apetycznie na rysunku:))))
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście, nie sposób się nie uśmiechnąć - beztroska, naturalność i 100% kobiecość są bardzo pozytywne.

    OdpowiedzUsuń
  26. Oj, Hildę znam od dłuższego czasu i ją uwielbiam. Gościła nawet ma moich poduszkach. I dzisiaj leżąc w ogrodzie na owych podusiach usmiecham się :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy