Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 19 maja 2014

Siateczka na drobne zakupy i gdzie znalazła się mysz..





Zauważyliście ,że wyszło słoneczko? no chyba ,że u Was jeszcze leje...Dzień dobry .
Chciałam Was serdecznie zaprosić na kolejną Siłownię Twórczą organizowana przez znany Wam Turkusowy Hamak
Tym razem temat brzmi "Zielono mi", możliwości wykazania się kreatywnością jest bardzo wiele, czekają też atrakcyjne nagrody. Wszystkich serdecznie zapraszam do zabawy. A na torebeczki z kwiatuszkami , które były moją interpretacja tego tematu. 
Na dwóch ostatnich zdjęciach znana już Wam Mysza :), która zdobi niewielka siateczkę na gazety.
Jak już kiedyś wspominałam interesuje mnie praktyczne wykorzystanie haftu , który nie zawsze mogę ozdobić ramką i powiesić na ścianie.:)
Pozdrawiam wszystkich odwiedzających.
Luna

51 komentarzy:

  1. Podoba mi się takie praktyczne wykorzystanie hafu, ale u mnie większość jednak na ścianie :P Jeden tylko ozdabia wieczko pudełka, a drugi - wierzch poduszki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu mam małe mieszkanie więc siłą rzeczy nie mogę wszystkich hafcików wieszać na ścianie :)

      Usuń
    2. A u mnie już się ściany skończyły, a większość haftów nadal w pudełku :)

      Usuń
  2. Świetna torebka, pięknie haftujesz, pozdrawiam Małgosia.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna i taka wesoła torebka!

    OdpowiedzUsuń
  4. Urocza myszunia :) Kwiatuszki też słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. siateczka jest wspaniała i chyba wreszcie się zmobilizuję na wyzwanie jak nie tym razem to następnym ?? - bo nie mam koncepcji na te zielone kolorki - przemyślę - buziaki śle Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Myszka jest fantastyczna.. i guziczki....ach... fantastyczna ....

    OdpowiedzUsuń
  7. Siateczka z myszką jest rewelacyjna.
    Też bym tak chciała umieć coś uszyć w moimi haftami:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Siateczke uszyła moja Mamusia...ja niestety jestem noga w tych sprawach...

      Usuń
  8. Praktyczne wykorzystanie haftu w Twoim wydaniu jest świetne!
    Myszka i kwiatuszki są śliczne. Takie delikatne, urocze...
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kwiatuszki przepiękne ale myszka powala na kolana taka cudna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne hafciki .. i kwiaty i myszka:)
    pozdrawiam słonecznie, bo i u mnie słońce w końcu wyjrzało zza chmur:)

    OdpowiedzUsuń
  11. :))Codziennie bym sie smiala do tej siateczki:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja też zauważyłam, że masz fajne pomysły na wykorzystanie. No i wykonanie cudne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej....ale jest SŁODKA! :)I piękny haft, ale to oczywiste u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  14. Ojej, ale SŁODKA! :) no i piękny haft, ale to oczywiste u Ciebie! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Que bonitos bordados Margaret, se te dan muy bien. Besitos canarios.

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne hafty. Zawsze podziwiałam osoby, które zajmują się haftem płaskim. Krzyżykowy jest jednak łatwiejszy ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. Że ja wcale zdziwiona nie jestem, że to u Luny takie cuda do oglądania :) Myszunia pięknotką jest a torba ech... marzenie. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Mnie także interesuje inne wykorzystanie haftów niż tylko ściana:)))śliczne fiołki:)albo to bratki?:)widzę,że jesteś w temacie haftu płaskiego:))))

    OdpowiedzUsuń
  19. Myszka jest przecudna! A kwiatki urokiem dotrzymują kroku:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne hafty! Mysia piękna.Pozdrowienia po długiej nieobecności.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetne wykorzystanie myszy, trochę byłoby mi szkoda jakby sie poplamiła czy coś ale... kwiatki super, te płasty śnieżyczek - rewelacja jakie wypukłe.

    OdpowiedzUsuń
  22. Piękne hafty!!! Myszka jest rozkoszna i dostała fajną "robotę" na torbie:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjna siateczka.
    Kochana, masz takie tempo w zamieszczaniu postów, że nie nadążam z zamieszczaniem komentarzy.
    Pytam się po raz enty...kiedy, o której i kiedy.
    Czy mam dobitniej zapytać ale już Twoją połówkę????
    U mnie nie leje tylko od wczoraj lato.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  24. Myszka słodziutka.Torba w całości rewelacyjna.pozdrawiam i słoneczka życzę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczniutkie hafciki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przeurocza mysz, buzia mi się do niej śmieje :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Siatka jak siatka ale to co na niej - super ,ściskam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowna myszka piękna torba

    OdpowiedzUsuń
  29. Torba z myszkami,urocza:))

    OdpowiedzUsuń
  30. świetnie wykorzystane hafty:)

    OdpowiedzUsuń
  31. Mysza rewelacyjna, wykonanie, zastosowanie, ach, zawsze po wizycie u Ciebie chciałabym się łapać za haft płaski :)

    OdpowiedzUsuń
  32. czy małe czy duże Twoje hafty piękne zawsze :))) a Mysza ślicznista ;-))

    OdpowiedzUsuń
  33. Ależ słodkie jest to myszątko i pięknie się prezentuje na torbie.:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Urocze, urocze i jeszcze raz urocze.

    OdpowiedzUsuń
  35. ale boski hafcik :) i wykorzystanie myszki idealne,z taką to dziur w torbie na pewno nie będzie :P
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Torebka wyszła super, hafcik z myszką śliczny i świetny pomysł z wykorzystaniem guziczków.
    Wszystkie torby Twojej produkcji są cudne. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  37. No właśnie, siatka na drobne zakupy też może być piękna i przyciągnąć czyjeś oko ( byle nie do portfela:):):) Myszunię uroczo wyszyłaś, a cała torba zgrabnie uszyta! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  38. Twoje hafty są fantastyczne. Podziwiam to, czego sama nie umiem. Tworzysz prawdziwe dzieła sztuki! Pozdrawiam cieplutko i dziękuję za odwiedziny:-)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale urocza torba z tą mysią :)

    OdpowiedzUsuń
  40. pierwiosnek jak żywy:))))))

    OdpowiedzUsuń
  41. Pięknie i praktycznie :)
    POZDRÓWKO!

    OdpowiedzUsuń
  42. Hej super siatka :) a mycha pierwsza klasa :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Super hafcik z myszką, ale i inne prace są zachwycające.... pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  44. Чудесная, вышивка мышки на сумочки, такой приятный и милый сюжет. И еще потрясающие цветочки как живые, очень нежная вышивка

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy