Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 5 maja 2014

Trochę inspiracji..


Witajcie!
Pozwólcie, że zawładnę Waszymi marzeniami  :) Mam nadzieję, że wiele z  Was będzie śniło o tych pięknych rzeczach... a potem zobaczę je na Waszych stronach. Chciałam Wam pokazać jak piękny i kreatywny może być haft , (myślę, że wielu z Was nie trzeba już o tym przekonywać), ile przedmiotów możecie nim ozdobić sprawiając np.prezent bliskiej osobie. Haftem koralikowym możecie ozdabiać właściwie wszystko w co można wbić igłę a jeśli nie idzie to zawsze możecie nakleić koraliki. Nie zawsze prezenty są trafione... Może warto pokazać niedowiarkom inne oblicze rękodzieła, bo przecież przybornik, poduszeczka na igły przydadzą się w każdym domu. Czasem brakuje nam pomysłów wtedy warto podpatrzeć co robią inni. Zapraszam do wspólnego oglądania i podziwiania :)




 link



link


link


link


link


link


link


Poznajecie tę parę :) link


link


link


Marzy mi się taki przybornik -link

Mam nadzieję, że Wam się podobało :)
Następnym razem będę inspirować szydełkiem.
Pozdrawiam
Luna.

38 komentarzy:

  1. Oj Luna co za cudne inspiracje, co kolejna to piekniejsza i rzeczywiście ten przybornik super, mnie urzekła ta poduszeczka wcześniej i domek i drzewko z kwiatami i taca z ptaszorkiem i w ogóle to wszystko piękne :) już nie moge sie doczekać inspiracji szydełkowych :) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojojoj... Cudeńka po prostu, takie rzeczy mogę oglądać godzinami, a potem marzyć i marzyć...

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafty prześliczne a przybornik faktycznie cudo !!! Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajowe inspiracje! :) Bardzo spodobal mi sie domek i niebieski przyborknik :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne inspiracje, dwie szczególnie mnie zachwyciły, nie powiem które, może je wykonam i wtedy się pochwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko to piękne, tylko ja bym wolała zobaczyć twoje elfy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Everything is beautiful!!!
    Loredana

    OdpowiedzUsuń
  8. Na domek spoglądam już od jakiegoś czasu:))))ale zawsze wypadnie coś innego:)))nawet wzory sobie ściągnęłam:)))a ja wogóle myślałam,że Ty już to wszystko wyhaftowałaś:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bożena ja mam podobnie , z tym ,że jak juz wiesz szukam wzorów tego konkretnie domku.

      Usuń
  9. Bardzo podoba mi się domek i ten przybornik na ostatnim zdjęciu :) Cudowne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Aniu mnie też... tn domek chodzi za mną juz jakiś czas.

    OdpowiedzUsuń
  11. Domek jest przesłodki ... autentyczna ozdoba, co od reszty wykorzystania haftu, które pokazałaś w poście ... to jako zwolenniczka połączenia piękna w praktycznym stosowaniem ,,, Jestem tylko na TAK . Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi słyszeć te słowa... ja też od jakiegoś czasu wolę praktycznie wykorzystywać haft.

      Usuń
  12. Cudowności - bardzo Ci dziękuję, za tyle niesamowitych inspiracji, mam nadzieję, że uda mi się zrobić coś w tym stylu.

    OdpowiedzUsuń
  13. Prawdziwe inspiracje, już zajęły moje myśli:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne! A gdy zobaczyłam etui na nożyczki, uśmiech mi się pojawił dookoła głowy, bo właśnie zabieram się za łózko dla nożyczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa Twojego etui bo coś mi sie zdaje że myslimy o tym samym..:)

      Usuń
  15. Potrafisz wyszukać niesamowite rzeczy...
    Sama nie wiem co bardziej mi się podoba...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie ,że sama mam z tym problem... ale ten domek spędza z moich powiek sen od dawna...

      Usuń
  16. O rety, czego to ludzie nie wymyślą :) Szczękę zbieram z podłogi :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. takie domki to już od dawna za mną chodzą, jeszcze Ty kusisz!:))
    fajny fartuszek, przyborniki, wszystko, uwielbiam wykorzystywać hafty na jakieś użytkowe rzeczy!
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. No cuda ludziska potrafią wyczarować :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ludzie to maja talenty:))

    OdpowiedzUsuń
  20. Wszystko takie śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  21. wspaniałe inspiracje zakochać się można

    OdpowiedzUsuń
  22. A więc droga kochana i przemiła koleżanko
    powiem tak prosto z mostu
    dziękuję ci za tyle inspiracji które nam pokazałaś - są cudowne i wiele z nich mam zamiar wykorzystać
    szczególnie chcę ci podziękować za twój komentarz - jest mi bardzo miło że tak oceniasz moją osobę
    ale ....no właśnie kochana nie przesadzaj bo urosnę w tzw, piórka i wówczas bedę naprawdę robić i pokazywać bardzo artystyczne prace - hihihi
    jeszcze raz ci dziękuję - a jeśli chodzi o twe szczere zdanie - cóż ci powiem - mam taki dar od boga - inaczej tego nie umiem określić - a jeśli chciałabyś ze mną porozmawiać znowu to wiesz gdzie mnie znaleźć - jeszcze raz ci serce drogie dziękuję za ten post - wykorzystam inspiracje na pewno - może w stylu moim ale diabełka wymodzę swego
    buziaki ślę i dziękuję że mnie odwiedziaś
    bo takie kobiety jak ty i kilka innych macie u mnie uznanie
    papappapa życzę miłego weekendu
    Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i co ja mam odpowiedziec ! zaczerwieniłam się..

      Usuń
  23. Kopara opada....
    Same wspaniałości !!!
    I już pomysły się włanczają...
    Szkoda tylko, że ma się tylko dwie ręce a doba ma 24 h :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No własnie ! moze by tak przedłużyć dobę i dodać kolejną parę rąk !:)

      Usuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy