Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 17 maja 2014

''Planes'' i Dusty postrach przestworzy.


Po wielkich przestworzach lata nieustraszony bohater dziecięcego filmu ''Planes'' Dusty. Tym razem pozwolił by jego wspaniały i nieustraszony wizerunek znalazł się na dziecięcej poduszce, która ''poleci' do małego chłopca i będzie upominkiem od bliskiej osoby dla niego z okazji 1 Komunii Świętej. Czy udało mi się oddać podobieństwo bohatera haftując jego podobiznę dowiem się, kiedy prezent trafi do chłopca, który kocha ten film i samoloty.


Muszę Wam zdradzić, że nie był to łatwy haft wbrew pozorom. I nie chodzi mi o technikę, ponieważ jak widać nie jest to nic skomplikowanego.Trudność leżała gdzie indziej... nigdy nie widziałam tego filmu i dlatego nie potrafiłam zdecydować się na kolory ! oczywiście bardzo pomocny był internet. Musiałam tez dowiedzieć się kto jest głównym bohaterem :) Głupio by było wyszywać ''czarną owce'' w stadzie. I dlatego przygotowania zajęły mi więcej czasu niż sam haft.



Kolejna trudność to kolorystyka. Mąż stwierdził,że haft będzie zbyt blady, a ja widziałam pastele. Nie byłam pewna czy samolot jest pomarańczowy czy czerwony:) , kolejny raz odezwało się moje wręcz chorobliwe niezdecydowanie. Ostatecznie zdecydowałam się na pastele, może się wydawać, że haft jest blady ale widoczny! chmurki też pastelowe pasują do całości moim zdaniem. Jedynym mocniejszym akcentem są czarne koła w części wypełnione i cyferka "7" symbol bohatera.



Postanowiłam też podkreślić jasny kolor skrzydeł , to nie biel ale jego odcień -wypełniając sznureczkiem ich część. Mam tylko nadzieję ,że chłopcu spodoba się prezent z jego ulubionym bohaterem :)



A co Wy o niej sadzicie? A ja znowu jutro do pracy, ściskam serdecznie.
Luna.

47 komentarzy:

  1. wyszło wspaniale, poduszka na pewno będzie fantastycznym prezentem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam taką nadzieję ,że zainteresowany zbytnio nie skrytykuje poduszki:)

      Usuń
  2. Poducha jest prześliczna. Hafcik marzenie tak idealnie wykonany.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Nic nie jest blade. Wszystko jest w najlepszym porządku, a poducha WSPANIAŁA! Naprawdę bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro tak mówisz to przestaję się bać :)

      Usuń
  4. Это очень красиво. Такой прекрасный сюжет и чудесное иполнение

    OdpowiedzUsuń
  5. Muy lindo...te ha quedado perfecto...Un abrazo

    OdpowiedzUsuń
  6. Gosiu myślę że chłopcu się spodoba taka poduszka :) świetnie sobie poradziłaś z zamówieniem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybyś wiedziała ile nerwów mnie kosztowała...

      Usuń
  7. Rewelacyjna podusia:)
    Serdecznie i ciepło pozdrawiam-Peninia

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna wyszła-bardzo delikatna ale wyraźna .prezent na pewno trafiony dla małego miłośnika filmu:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepięknie ci to wyszło - precyzyjnie jak zawsze - całą ty - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  10. jaki równiutki ścieg,taki nieprzekombinowany wzór,a jednocześnie fajny efekt. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm można sie doczepić kilku szczegółów hi hi.

      Usuń
  11. Genialna,super wyszła:))

    OdpowiedzUsuń
  12. Haft jest mistrzowski! Idealny odcień pomarańczu i zawadiacka mina Pana Samolocika ;)

    Świetnie zrobiłaś koło odwzorowujące śmigło - jest równiusieńkie! Podejrzewam, że nie tak łatwo było zrobić ten fragment, kiedy śmigło "przecina" jedną z opon.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie , z tym kolorem to było trochę zachodu , i haft śmigła niby nic ... a jednak..

      Usuń
  13. Piękny lekki postrach przestworzy!

    OdpowiedzUsuń
  14. To mistrzostwo świata wykonanie tej podusi. oj na pewno się chłopcu spodoba bo jest cudna Gosiu. miłego niedzielnego wieczoru :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mi się bardzo podoba, choć bajki nie znam :) to chyba przez to Twoje precyzyjne wykonanie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie jest skomplikowany haft i mam watpliwości czy jest precyzyjny... ale skoro nie widać to palcem pokazywać nie będę hi hi

      Usuń
  16. Super, super poducha, ściskam Dusia [ ja jutro mam wolne]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja dzisiaj mam wolne hi hi i chyba zaraz pójdę spać.

      Usuń
  17. Ja się jeszcze nie znam na tych bajkowych postaciach, ale jedno wiem- haft jest wykonany bezbłędnie perfekcyjnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładny haft:) Ja jutro też do pracy idę, więc czekam na następny weekend:)

    OdpowiedzUsuń
  19. W następny weekend tez pracuję :(

    OdpowiedzUsuń
  20. Na bank mu się spodoba!!! Ładnie go wkomponowałaś w chmury, nabrał trójwymiarowości, także przez to pogrubienie na skrzydłach. Super.

    OdpowiedzUsuń
  21. Wiesz ja nigdy prawie nie wiem ja wyszyje taki schemat i jaki uzyska efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Poducha jest świetna !!!
    Mi się podoba ;)
    P.S. Dziękuję za odwiedzinki.
    Baloniki szydełkowa robota - sam robiłem.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam go robić w krzyżykach, ale jakoś weny nie starczyło. Twój prezentuje się świetnie i kolory też jak najbardziej zgodne z oryginałem :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hat i wykonanie znakomite:)

    http://kuferekloreny.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  25. Fantastyczny haft, Dusty wygląda jak w filmie :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak to mówią... piękno tkwi w prostocie. Tutaj idealnie się to sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Obłędna, obłędna, fantastyczna!!!!! wygląda tak, że dech zapiera!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  28. Rewelacyjna - Twoje poduchy nie maja sobie równych ;o)

    OdpowiedzUsuń
  29. rewelacyjna poducha, niebanalna ze swoim stylem fajna bardzo

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy