Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 1 października 2013

Eksperyment z pajęcza siecią na jarzębinie

Zaczyna mnie wciągać... i to na poważnie...
A myślałam , że to tylko przerywnik w haftach tradycyjnych , powiedziałabym epizod !
Ale wygląda na to , że kolejna pasja , zaczyna mi się podobać hi hi.
Tylko nie myślcie , że to wyłącznie mój projekt czy moja wyobraźnia.
Podpatrzyłam u mistrzów fachu i zrobiłam z tego swoja układankę , gdzieś dostrzegłam pajęczynę 
i to było to ! ale jak ja wpleść w gałązkę jarzębiny? a jednak się da ! bo pająk przedzie
wszędzie gdzie tylko może. Pająka widziałam wyszytego , mój jest z koralików ,
nie ważne , że mało podobny , widząc pajęczynę można sobie resztę wyobrazić.
Pszczoła , osa z wstążeczki tez to zobaczyłam u innych i stwierdziłam ,że to jest to ! 
pewna odmiana by uniknąc monotoni...
Wyszłam przed blok obejrzeć drzewo z jarzębiną i wymyśliłam , że te liście zrobię w kolorach
jesieni ...i tak zaczęłam snuć nie tylko nic wyobraźni... 
Czy to ma sens ? oceńcie sami...









Dobranoc.

73 komentarze:

  1. Fantastyczna jesienna scenka! Pomysł na pająka i pajęczynę zjawiskowy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie Twoje pomysły są po prostu fantastyczne. Mój zachwyt jarzębiną spotęgowany!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj ta jarzębina podoba sie wielu, ale jak już pisałam nie wszystkie pomysły są moje,czasem cos podpatrzę u innych, dodam kilka innych elementów,cos zmodyfikuję i tak to wygląda.

      Usuń
  3. Pięknie! Fantastycznie się odnajdujesz w nowej passji a realizacja pomysłów jest mistrzowska,dopracowana w każdym calu.Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I o to chodzi, aby robić po swojemu, Tobie udało się wspaniale !
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. po prostu fantastyczne prace

    pozdrawia ciepło

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne to będzie! A co to za materiał, na ktorym haftujesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To kolejna tkanina tapicerska , która świetnie sprawdza sie w tego typu pracach. Pozdrawiam.

      Usuń
  7. Luna, kolejne arcydzieła wychodzą spod Twoich rąk. PIĘKNE!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm.. Może można by było tak powiedzieć gdybym sama wszystko wymyśliła, ale ja czasem tylko dobrze podpatruje.

      Usuń
    2. Ja też i wiele z nas, ale zawsze dodajesz coś od siebie, i serca kawałek i talentu. CUDEŃKA. I inspirujesz mnie, aby też coś nowego zrobić.

      Usuń
  8. Tekla wyszła piękna i wspaniale się komponuje z jarzębiną. Pozdrawiam.Iza

    OdpowiedzUsuń
  9. I co zaglądnę do ciebie zawsze coś nowego i coraz to wiecej widzę wspólnych cech naszych - tym razem eksperymenty - bardzo pięknie wyszedł ci haft wstazeczkowo jarzębinowy a ta pajęczyna jest super wkomponowana w całość - wiesz ja strasznie boję się pająków choć w domu mówią na mnie często czarownica no mam taki jaikś dziwny dar przewidywania złego wiec nie powinnam się bac a jednak więc jak pozwolisz to jako talizman również zastosuję twój pomysł ale nie identyczny i oczywiście podam w poście skąd zaczerpnęłam pomysł buziaki pozdrowienia i się nawet nie zastanawiam czym zaskoczysz w następnym poście bo jesteś bardzo zdolna czego chwilami zazdroszczę Maria

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Droga Mario ! Ja też boję sie pająków,i mówią na mnie czarownica ,chociaz to niesprawiedliwe bo ja juz nikgo nie czaruje hi hi , a chyba naprawdę mamy podobne upodobania , a pomysł mozesz oczywiście wykorzystać bo pewnie nie jest mój, ja czasem cos gdzieś zobaczę ,jak podoba mi sie praca to zdjęcie sobie zapiszę no i oczywiście nie mam potem pojęcia na jakim blogu czy stronie je widziałam. Mam nadzieja ze nikt mnie nie oskarży o kradzież pomysłów bo zawsze cos zmieniam ,dodaje od siebie itd.

      Usuń
  10. Piękna praca. Jak najwięcej takich wspaniałych, nowych pasji.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne! Wspaniałe jesienne kolory :)
    Ja też od kilku dni zmagam się z haftem wstążeczkowym, i niestety nie idzie mi tak dobrze :):):) i pokazać u siebie nie mogę, za to straszę dekoracjami zimowymi :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jestem ciekawa Twoich zmagań to dobrze że. Jest nas coraz wiecej.

      Usuń
  12. ALe masz wspaniałe pomysły! Jarzębina,pająk, pszczoła... piękne.

    OdpowiedzUsuń
  13. Kochana! Niedługo to chyba ja zacznę podpatrywać różne inspiracje u Ciebie jako u mojego mistrza haftu wstążeczkowego! Jeszcze nigdy tego nie próbowałam i ciężko mi zabrać się za zakup wstążek, ale jak widzę Twoje dzieła to czuję, że zaczynam dojrzewać do postawienia tego jednego, przełomowego kroku! :)
    Pozdrawiam jesiennie i Ciebie i pracowitego pajączka, Ada :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mi posłodziłaś hi hi , dziękuję za te wyróżnienie! No do mistrza to mi trochę brakuje gdybyś widziała prace prawdziwych mistrzów to nigdy byś mi tak nie napisała hi hi, ale skoro nie widziałaś to przez chwilę pomarzę ze nim jestem hi hi. Zerknij na prace Anstahe! I zobacz jak tworzy różyczki czy bzy! To dopiero jest mistrzostwo! Jeśli chodzi o podpatrywanie to dla mnie zawsze będzie wyróżnieniem jeśli ktoś zainspiruje się moją pracą.

      Usuń
  14. Przepięknie Ci to wyszło:)

    http://kuferekloreny.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  15. waw!!!!!!!!!!!!!!! ma sens i to wielki!!!!!!!! Gosiu można w kolejce ustawić się po jakąś śliczną torebeczkę od ciebie z twoim haftem wstążeczkowym? buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. He he Sylwia ustawiaj sie pewnie ! Kiedyś moze spełnię marzenia i przestanę spac hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  17. cudne, cudne.... zaczyna mnie wciągać coraz bardziej...:)
    pajęczyna boska!!:)
    miłego dnia:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Aaaaaaaaaaaaa...dobrze, że Kassandra pająka nie widzi bo pognałaby przed siebie z wielkim rabanem.
    Luna, kochanie Ty moje. Jak zacznę słodzić to mogę nie skończyć a miejsce innym na słodzik muszę zostawić.
    Powiem tak, jak cały materiał na torby zużyjesz osobiście się z Tobą policzę. Jak te wszystkie babki zaspokoisz w torby to co dla mnie zostanie? O matko jedyna, zaczynam się strachać, czy się dopcham.
    Ależ to wszystko piękne, ech...

    OdpowiedzUsuń
  19. Mnie się podoba ogromnie. Dobrze, że Ci się spodobało, bo cudne rzeczy wyczarowujesz.
    Pozdrawiam
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  20. Już we wcześniejszym poście zauważyłam jarzębinę bo tak mi przypadła do gustu. Piękna pajęczynka i hafcik w jesiennych kolorach. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  21. No i uciekłam od komputera... przed widokiem czarnej pajęczycy na czarnej pajęczynie (czyżbyś już myślała o Halloween? ;) ). Pomijając jednak ten czarny element grozy i horroru - haft jest iście jesienny. Dobór kolorów liści i czerwone korale to był strzał w dziesiątkę. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten pająk to tak bez okazji ,pełno ich teraz wszędzie. Dzisiaj przy okazji jak myłam okna u rodziców natknęłam sie na kilka takich dorodnych he he brry też sie ich boję. Ale jeden miał piękną pajęczą sieć chciałam zdobić zdjęcia ale mi zwiał !

      Usuń
    2. No to wyszło na to, że co prawda my ich się boimy, ale one nas bardziej! ;)))

      Usuń
  22. Nie no Luna znowu szczenę mam na podłodze jakie cudo i że niby nie poznać że to pajączek he he, a jarzębina z tymi liśćmi kolorowymi jeszcze piękniejsza i ta pszczółka. Jak patrzę na te twoje cudowności wstążeczkowe to mi dech zapiera, kiedyś może też popróbujetej techniki;). Nie wiem czy widziałaś na meila ci puściłam linka do podpatrywania :). Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Viola linka dostałam i obejrzałam dziękuję! Wysłałam Ci maila z podziękowaniem,nie doszedł?

      Usuń
    2. no właśnie nic nie dostałam, cos mamy problem z poczta między sobą:) muszę sprawdzić w spamie :)

      Usuń
  23. piękny obrazek!!jarzębina niczym prawdziwa wprost zerwana z drzewa:)pięknie!!już nie mogę się doczekać kolejnych Twoich cudeniek;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jarzębina jak żywa, piękny jesienny motyw,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  25. O rany, ten pająk... aż podskoczyłam (boję się pająków) :) Efekt wspaniały, a jarzębina... świetny miałaś pomysł z tymi jesiennymi kolorami!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście możesz czuc się bezpieczna hi hi .

      Usuń
  26. Jaki ruch na Twoim hafcie, samo życie, tylko żeby ta pszczółka nie wpadła w sieci pajączka:) Piękna jesień u Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  27. Rewelacja :) kiedy patrzę na Twoje prace nabieram coraz większej chęci aby samej zmierzyć się z tą techniką :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczny fafcik,fajne kolorki;))

    OdpowiedzUsuń
  29. Очень красиво, чудесное смешиние стилей вышивки. Я в восторге

    OdpowiedzUsuń
  30. Przepiękna praca. Pająk jak żywy, aż strach ogarnia :)

    OdpowiedzUsuń
  31. majstersztyk! :) kolejna piękna i inspirująca praca :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Super wygląda ta pajęczyna w jarzębinie!!!
    Pozdrawiam:-)

    OdpowiedzUsuń
  33. Co jeden haft wstążeczkowy to piękniejszy! Ta pajęczyna i pszczółka świetnie wyszły.

    OdpowiedzUsuń
  34. Prawdziwą jesień stworzyłaś...Buziaki cieplutkie pa....

    OdpowiedzUsuń
  35. Jaki cudowny jest ten haft!! Jarzębina wyszła jak prawdziwa:)

    OdpowiedzUsuń
  36. Fajtastyczne ! Uwielbiam motyw pajęczyny w różnych pracach mimo że pająków nie trawię :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Efekt jest zabójczy. Aż mnie skręca z zazdrości...;))

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo mi się Twój haft podoba :) szczególnie ta pajęczyna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. Moja ulubiona Twoja jarzębina ;o)

    OdpowiedzUsuń
  40. Okazuje się,że można z jarzębiną bardzo wiele wykonać prac bardzooooo plastycznych:-))
    Pomysł z pajęczyną niezwykły...
    Ja swoja jarzębinę malowałam na tkaninie, TY pięknie malujesz wstążeczkami i koralikami...
    Jarzębina z koralików jak żywa!
    Obserwuję!
    Buziaki
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  41. Piękności wymyśliłaś i pięknie zrealizowałaś!

    OdpowiedzUsuń
  42. Dotarłam i tu, w te koraliki i wstążeczki. PIĘKNE!! Pogapię się pocmokam i chyba jednak wyjmę te moje worki z wstążeczkami, dzięki Twoim pracom może mi wena w koncu wróci......... Buziaki........

    OdpowiedzUsuń
  43. Cieszę się że i tu dotarłaś , mam nadzieję że jednak wyjmiesz te wstążeczki i sama spróbujesz zrobić coś pięknego.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy