Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 16 grudnia 2013

Zmagania pajączka na jarzębinie.


Pamiętacie ten motyw ? Chyba jak do tej pory jeden z wdzięczniejszych
tym bardziej , że możliwości interpretacji kolorystycznej jest więcej niż 
się wydaje . Mnie chyba najbardziej podoba się z kolorowymi jesiennymi listkami.






Zapraszam do oddawania głosów na najpiękniejszą pracę Waszym zdaniem w tej tematyce.
Jeśli macie również ochotę na TUSAL2014 to w tym miejscu możecie się zapisać . Zasady w poście.
Życzę Wam udanego tygodnia , u mnie słońce świeci i mogę zabrać się za przedświąteczne porządki .
Luna.

27 komentarzy:

  1. niezmiennie piękny motyw...:) udanych porządków i dobrego tygodnia :))
    pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Motyw piękny, masz rację z jesiennymi, kolorowymi liśćmi wygląda zdecydowanie lepiej.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ty jesteś niesamowita ja jako czarownica domowa jestem zachwycona - piękna aranżacja pracy lubię takie akcenty i to u ciebie a nad Tusalem się zastanowię mam jeszcze trochę czasu oraz dziękuję ci za zaproszenie - lubię takie zabawy - zmien troszkę zasady może więcej osób by się zapisało - no ja tylko sugeruję pa buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie jak zwykle luna cudna torba;), a na tusal się dzisiaj wieczorkiem zapiszę jakżeby inaczej :) juz kombinuję z projektem pokrywki na słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, jaka zabawna ta pszczółka co tam się nad ta jarzębiną unosi. Bardzo to całościowo ładnie wygląda, ale dla mnie wytrwałego megalomana to jakoś za mało tego jesiennego rozgardiaszu na tej wielkiej torbie, jak cię jeszcze najdzie to coś dodaj. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Te Twoje kolejne cudenka:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Sliczne te jagody jarzebiny..a pajak..no coz swietny tylko ze ja nie cierpie pajakow.-..br.rrr .pozdrawiam milusio.)

    OdpowiedzUsuń
  8. jak zawsze śliczności u Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Tylko uważaj z myciem okien- na razie świeci słońce, ale kiedy tylko zabierzesz się za ich mycie, może zacząć padać deszcz;-)
    Jarzebinke podobną z pająkiem widziałam, komentowałam bardzo pozytywnie...
    Moze wtedy była z zielonymi liśćmi?
    Ta z jesiennymi całkiem dobrze pasuje do aktualnej pory roku...
    Dziś było u nas 9st.C!

    Najserdeczniej
    M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny jarzębinowy motyw na torbie i pająk tkający pajęczynę też fajny:))
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak nie pamiętać tego pająka???
    Świetnie wygląda na torbie.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna jarzębinka,a może teraz pora na zimową kompozycję. Gałązka jemioły z owocami,piękne igiełki choinki,szyszki...

    OdpowiedzUsuń
  13. Tworzysz tak piękne rzeczy, że mogę oglądać je bez przerwy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję tusalowego zwycięstwa! Było dla mnie oczywiste :)))))

    OdpowiedzUsuń
  15. Pajączek uroczy.....Zdolniach jesteś....Mazurskie buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękna torba ekstra motyw z pajączkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudowna torba, uroczy ten pajaczek :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowny jest ten motyw jarzębiny i pajączka z pajęczyną!

    OdpowiedzUsuń
  19. Cute spider and beautiful rowan!! This is so lovely!!
    I love your ribbon embroidery! Congrats!!!
    erba

    OdpowiedzUsuń
  20. Luna przepiękna jarzębina z pajączkiem, zachwyciła mnie.Życzę ci spokojnych ,pełnych ciepła rodzinnego Świąt Bożego Narodzenia.

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam Twoje pajączki! Śliczna torba;)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy