Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 28 grudnia 2013

Świąteczne upominki




Ten rok dobiega końca , wiele się w nim działo w moich robótkach i 
to już jedne z ostatnich prac jakie wykonałam ale nie ostatnie !
Na potrzeby Siłowni Twórczej powstał wisior który kolorystyka i mieniącą się metalizowaną
 nicią ma nawiązywać do tematu  ''Karnawał ''. Podarowałam go na Święta 
mojej teściowej , która w Wigilię obchodzi imieniny.





By zrobić bliskiej osobie upominek z okazji Świąt Bożego Narodzenia naprawdę
nie trzeba się zapożyczać i kupować bardzo kosztownych prezentów.
To co robimy może z czasem wydawać nam się bardzo powszednie i zwyczajne , ale 
są tacy którzy chcieli by otrzymać drobiazg wykonany przez nas.







Słoiczek z różyczkami był podarkiem dla małej Asi , dodałam do niego kilka drobiazgów .
Już wiem ,że sprawił Jej radość.

Wszystkim Wam jeszcze raz dziękuje za życzenia . Mam nadzieję ,że pogoda nie zepsuje się
za nadto i nasze humory zachowają równowagę :)
Życzę Wam pogodnej , miłej niedzieli.
Luna.

22 komentarze:

  1. Śliczności jak zawsze. Słoiczek najśliczniejszy, na pewno każda dziewczynka byłaby szczęśliwa, ja też :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Upominki cudne :) Eh, wokół mnie niestety niewiele jest takich, którzy doceniają rękodzieło... Dobrze, że przynajmniej w Internecie ich znajduję :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wisior już podglądałam na Turkusowym- jest idealny. A w słoiczku podobają mi sie najbardziej...lentylki ;)) I Tobie udanej niedzieli oraz jeszcze piękniejszych ( o ile to możliwe) prac w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  4. Gdybym dostała taki upominek byłabym w " siódmym niebie".
    Kocham wszelkie rękodzieło i bardzo często kupuję dla bliskich na prezenty! Pozdrawiam bardzo cieplutko...

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny wisior i słoiczek z różyczkami! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Roses are beautiful. Nice work!

    OdpowiedzUsuń
  7. Cudne prezenty, hafty w Twoim wykonaniu są wyjątkowe. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niezwykle gustowny wisior.Bardzo szlachetny.pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny wisior, zazdroszczę obdarowanej :-).
    Już niedługo pokażę geparda, który leżakuje w szufladzie, brakuje mu tylko konturów :-(
    Pozdrawiam serdecznie życzę Szczęśliwego Nowego Roku.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękny wisior z ta metalizowaną muliną. Cudo! Niech się Apart chowa.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  11. Teściowa na pewno była zachwycona! Słoiczek też super.:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne prezenty! Wisior powala swoją urodą:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie prezenty,sa bardzo cenne.Zrobione od serca,pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wisior przepiękny!!!
    A prezenty własnoręcznie zrobione niewątpliwie maja swoją moc i urok.. A jeszcze piękniej jest jak obdarowana osoba doceni czyjąś pracę (a wiem z doświadczenia, że nie zawsze tak jest).

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne, Twoje hafty są jedyne w swoim rodzaju :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Twoje wytworki są piękne:)wisior i słoiczek miodzio:)))ale właśnie tak jest,że swoimi pracami możesz obdarować tego który to doceni i się ucieszy:)w swoim otoczeniu mam taki przykład-ciocia wykonuje prace nawiasem mówiąc piękne ,dekupaże i daje w prezencie dziewczynie z rodziny ,ona bierze i udaje że się cieszy,a jej mąż nie cierpi tych rzeczy,mówi że to wiocha i że go wkurzają te wszystkie pierdółki,ale nikt nie ma odwagi powiedzieć ciotce -nie dawaj nam swoich prac bo tego nie lubimy:))))a ta się stara i robi coraz piękniejsze ,coraz kosztowniejsze prace:)szkoda i jej,ale też jej tego nie powiem,bo wiem jak było by jej przykro:))))))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
  17. wisior ekstra:) słoiczek też cudny... podziwiam i wzdycham...

    OdpowiedzUsuń
  18. Jak zawsze cudowne prace. Słoiczek pięknie się prezentuje. Wisior-ciekawy efekt kolorystyczny. Życzę dalszej owocnej pracy w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  19. Wisior jest przepiękny :) mega świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy