Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 29 grudnia 2013

Świątecznych prezentów c.d.

Zimno dzisiaj i czasem pada , nie lubię takiej zimy Wy pewnie też , marzyliście o białym puchu
na Święta a tu nic ! Nie wezmę czarodziejskiej różdżki  :) jak to pisała jedna z Was...nie sprawię by śnieżna pierzynka okryła świat , chociaż też lubię taką zimę.. dlaczego?
Bo niektórzy cieszą się ,że nie ma mrozów i śniegu... zanim skrytykujecie to marzenie to 
pomyślcie o tym , że na szczęście chyba nikt w tym roku nie zamarzł na Święta , mniej wydajecie na opał
szczególnie to ważne dla emerytów i tych których dochody są niewielkie , nikt nie spalił się
w altance na działce chcąc ogrzać się w czasie mrozów , żaden nieszczelny lub uszkodzony piecyk  nie stał się też powodem zaczadzenia i śmierci małego dziecka , ileż to ludzi nie trafi do szpitala z powodu złamanej kończyny ... ci co dojeżdżają do pracy cieszą się , że mogą jechać bezpiecznie , 
ja modle się o to by nie było mrozu i śniegu by moim rodzicom było ciepło i nie przewrócili się z powodu 
gołoledzi na drodze... Każdy z Was znajdzie pewnie inną pozytywną stronę takiej zimy...
po za tym już chyba tęsknimy za wiosną... bo ja na pewno ! 
Tymczasem rekompensuje sobie te braki haftami które kojarzą się ze Świętami i zimą ...

Jak wspominałam w poprzednim poście chcę do końca roku pokazać to co powstało w tym który się kończy. Nowy zacznę nowymi planami i marzeniami  , które kłębią się w mojej głowie, czasem 
nie pozwalając zasnąć hi hi. Jeden z nich już czeka na odsłonę , ale o tym kiedy indziej..
Mam więcej pomysłów niż możliwości ich realizacji i pewnie nie wszystkie zdołam zrealizować.










Te torby to wspólny projekt mojej mamy i mój tez są świątecznym upominkiem.
Lawendę  wyszywałam pierwszy raz , bardzo się bałam nie wiedziałam jak wyjdzie.. 
ale już wiem ,że to nie ostatnia lawenda wykonana wstążeczkami , niestety światło zakłamuje kolory.


A to już prace przygotowane na jedną z Siłowni Twórczych ''Kuchnia sercem domu''
woreczek na łyżeczki , serwetka na tace i kuchenny ręcznik , celowo wybrałam różne wzory , aby zainspirować tematem.




Trwają w dalszym ciągu zapisy na TUSAl 2014 jest jeszcze czas , zapraszam Was do zabawy
nie ma czego się bać ! musicie tylko pamiętać o tym by publikować posty w datach nowiu.
Będę Wam o tym przypominać publikując swoje posty.
Na przygotowanie ozdobionego słoiczka macie jeszcze miesiąc czasu ! bo na zdjęcia ozdobionych słoiczków czekam do 30 stycznia 2014 roku , pierwszy post TUSalowy może więc być z nieozdobionym słoiczkiem !!! Zachęcam do zabawy ! to nic nie kosztuje ,a bardzo integruje środowisko rękodzielniczych blogerek  :).

A na koniec chcę Was zachęcić abyście przyjęły do swojego grona niezwykłą nastolatkę !
wiecie jak kocham rękodzieło ,ale osoby takie jak Julia Elena szczególnie leżą mi na sercu.
niewielu młodym osobom coś się chce ! A ta niezwykła dziewczyna tworzy piękne gustowne rękodzieło !
Dlatego proszę szczegółnie ''starsze wyjadaczki'' o przyjęcie Eleny do swojego grona :)
oby nie brakło Jej entuzjazmu i pomysłów ! Eleno miło mi ,że dołączyłas do grona TUSALOWICZEK
witamy Cie serdecznie !
 A teraz idę do moich robótek , ciągną mnie od rana , ale dopiero wieczorem mam na nie czas.
O rety na śmierć zapomniałam ! Imieninowy torcik mojego syna czeka na dokończenie .
Życzę Wam spokojnego tygodnia .
Luna.

36 komentarzy:

  1. Woreczek na łyżeczki super!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Torby bardzo zyskały dzięki takim haftom wstążeczkowym!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje torby sa bardzo udane,,,juz kiedys pisalam ze delikatny haft stal sie Twoim znakiem rozpoznawczym..pozdrawiam milo.)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne te torby, kwiaty jak żywe ;o)

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj, tak często teraz zamieszczasz nowe posty, że nie nadążam przeglądać i pisać... Zatem będzie dwa w jednym. Zacznę od naszyjnika, który bardzo mi przypadł do gusty zwłaszcza pod kontem kolorów. Bardzo dobrze dobrałaś odcienie i te koraliki, wszystko wygląda trochę gotycko. Wieczko jeśli mogę tak je nazwać na słoiczek to cudeńko pełne romantyzmu a torby nieco nie w moim guście ale za to ładnie przystrojone hafcikami, zwłaszcza pierwszy mi się podoba - tęsknię za latem. Już się nie mogę doczekać nowych cudów które masz w głowie. Nie wiem czy będzie jeszcze okazja ale... W nadchodzącym roku życzę Ci droga Luno spełnienia wszystkich planów i pomysłów, niewyczerpanej wyobraźni i głowy pełnej kreatywności.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne hafciki na torbach, a i kotek uroczy.
    Tak, tak ja się cieszę bo brak śniegu to dla mnie czas dla rodziny a nie na odśnieżanie auta co rano. A i moi Rodziciele nie musza odśnieżać podwórza. To prawda, że śnieżek lecący z nieba w wigilijną noc jest piękny ale mimo wszystko mi go nie brakuje.
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  7. Torby są cudowne - mają fantastyczny kształt i w dodatku przepiękny haft !!!
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiało latem tej zimowej wiosny :) śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne te torby! Moją faworytką jest ta żółta, bo lubię kolory! Sporo uroczych hafcików. Ja się "uparłam" na krzyżykowy(ostatnio nawet ten mało u mnie był w użyciu) a jest tyle innych fajnych technik. Ciągle myślę, aby spróbować tego haftu przewlekanego- a to Twoja wina, bo mnie zainspirowałaś. W sumie też jestem zadowolona, że tego śniegu nie ma...Jest po prostu łatwiej. Dziękuję za wizyty na moim blogu i życzenia. Jakby co, to radości w Sylwestra i Do Siego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  10. Powinnyście je sprzedawać. W sensie te torby- bo naprawdę nigdzie takich nie spotkałam, a są rewelacyjne!
    P.S. Ja zimy nie lubię, nawet jak jest biała i piękna, dlatego jak najbardziej jest mi na rękę to co teraz mamy za oknem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne prace! Powiem że białej zimy bardzo chciałam na czas Świat, ale teraz już myślę o Wiośnie;))
    Pierwsza torba cudna i właśnie z wiosną mi się kojarzy. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Beautiful works, congratulation!

    OdpowiedzUsuń
  13. I taką zimę ja też lubię :)) Wiosenne kwiaty zaczęły się wyłaniać w moim ogrodzie - szaleństwo jakieś :)
    Piękne hafty - jak zawsze jestem pełna uznania. A do Eleny już lecę zajrzeć. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wspaniałe torebeczki, hm..tooorby....
    Zima jaka jest każdy widzi, ale dla naszego stworzenia to chyba cosik nie tak, nie wie czy ma dalej spać snem zimowym, czy w końcu się wybudzić..jak się wybudzi na dobre to jak znowu przyjdą mrozy to będzie znowu cały czas w domku....no nic na razie zostaje na balkonie :)
    Zimę taką chętnie zostawiam, wiosenne słoneczko jest wspaniałe!!!! Poranna letnia temperatura 14 stopni???? w zimie???? Niech zostaje!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. przepiękne prace
    ja ciesze się że nie ma śniegów bo dojazd u Nas w śnieżną zimę to porażka :D

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Torby zachwycają bez względu na porę roku! Cudne!

    OdpowiedzUsuń
  17. Dziękuję Kochana za życzenia oraz... Niech trwająca radość z Narodzenia Bożego była obecna w nadchodzącym Nowym 2014 Roku :-) Życzy Dorota z Aniołów Anielki Ps.Torebki z Twoimi hafcikami zachwycające!! Buźka.pa

    OdpowiedzUsuń
  18. Ojej, dziękuję za tyle miłych słów :*
    Wzruszyłam się, dziękuję bardzo za wsparcie!
    Pomysłów mam aż za wiele, czasu i środków na ich wcielenie w życie trochę brakuje :D

    Pozdrawiam
    Julia Elena

    OdpowiedzUsuń
  19. Torby piękniejsze, niż te z wybiegów uznanych projektantów.

    OdpowiedzUsuń
  20. Oj jakie cudne torby, cudne stokrotki i lawenda, i ta ważka cud, miód, kocurek na woreczku też śliczny:). A do Julii Eleny już zajrzałam zdolna nastolatka, fajne rzeczy robi, moja młoda tez jest bardzo kreatywna :), myślę,że jak się z dzieckiem jak jest małe robi różne ciekawe rzeczy to później samo ma chęci tworzyć coś swojego no chyba, że talentu i możliwości twórczych nie ma bo i tak się zdarza ;) pozdrowionka :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne Luno, a już ta lawenda z ważką to na łopatki kładzie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Prace jak zwykle wspaniałe. Wszystkie. Ale... ja kocham lawendę, więc wyróżnić mi wypada prześliczną torbę z lawendą wyszytą z boku :)
    A skoro zbliżają się imieniny Synka, to życzę Mu wszystkiego, co najlepsze! I miłej imieninowej imprezki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Byłabym zapomniała! Zamówienie na frywolitkowy krzyżyk przyjęte! Teraz już nie masz wyjścia, Kochana :)))))

      Usuń
  23. Ja się cieszę z takiej zimy:)
    Twoje hafty są zachwycające! Świetne torby wyszły!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przepiękne torby. Woreczek z kotkiem bardzo ładny.A Elenę witam i chętnie do Niej zajrzę
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  25. Masz rację, są plusy niebiałej zimy

    OdpowiedzUsuń
  26. Najlepsze życzenia na Nowy Rok 2014!
    Zdrowia, szczęścia i weny twórczej:)
    Pozdrawiam, M.Arta

    OdpowiedzUsuń
  27. Ach, te Twoje cudeńka! Piękne! Pomyślności w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Achh!! Pachnie wiosną:) Ale to zdecydowanie kotek podbił moje serce!

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekne:) Na pewno zagoszczę u Ciebie na dłużej:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ta lawenda na torbie obłedna....ale jakie fajne mają one -torby -kształt:)))

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy