Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 25 grudnia 2013

Wesołych Świąt !

"Oto zwiastuję wam radość wielką , która będzie udziałem całego narodu: dziś 
w mieście Dawida narodził się wam Zbawiciel , którym jest mesjasz , Pan."


Pierwszy dzień Świąt dobiega końca , ale nasz czas świętowania trwa nadal ,
 ten czas a mam go tak mało -jutro do pracy , spędziłam z rodziną która jest najważniejsza.
To dla nas wszystkich szczególny okres kiedy to staramy się być dla siebie życzliwsi , uprzejmiejsi ,
wrażliwsi... i tego Wam życzę nie tylko na Święta Bożego Narodzenia , ale też na cały rok.


Pamiętajmy jednak , że nie wszyscy w tym czasie są szczęśliwi , nie każdy zasiadł do wigilijnego
stołu ... nie każdy ma dom i rodzinę...i czasem widać ukradkowo ocieraną łzę... 
Niech ten czas sprawi , że zobaczymy to czego czasem staramy się nie zauważać przez cały rok.




Bardzo Wam dziękuję za Wszystkie życzenia i kartki , 
jesteście obecni w moich myślach i sercu chociaż nie mogę dotrzeć do Was wszystkich osobiście .


Wesołych Świąt !

27 komentarzy:

  1. Zdrowych, spokojnych, szczęśliwych Świąt, spędzonych w rodzinnym gronie oraz spełnienia marzeń w nadchodzącym nowym roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję za życzenia :-) I nawzajem - wspaniałych Świąt :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego świętowania i spokojnej pracy w dniu jutrzejszym.
    Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie napisałaś i ja tobie oraz twym domownikom życzę w te święta spokoju ducha . zdrowia i wszystkiego co sobie zamarzysz - buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  5. Radosnego i rodzinnego świętowania Bożego Narodzenia !!!
    Pozdrawiam jescze świątecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nastał nam ten rodzaj ciszy, że każdy wszystko usłyszy:
    i sanie w obłokach mknące i gwiazdy na dach spadające.
    A wszędzie to ufne czekanie. Czekajmy więc aż cud się stanie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałych chwil ;-)
    I cudownych ŚWIĄT
    Uściski przesyłam - balerinka

    OdpowiedzUsuń
  8. Droga Luno! Serdecznie dziękuję za piękne życzenia i wzruszający komentarz... magia płynie z Twoich słów!

    Z serca życzę Ci wszystkiego najlepszego, nie tylko na Święta i Nowy Rok! Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  9. Spokojnych, rodzinnych Swiat !

    OdpowiedzUsuń
  10. Pięknie u Ciebie i pięknie piszesz- zatem niech się spełni...

    OdpowiedzUsuń
  11. Niech magiczna noc Wigilijnego Wieczoru przyniesie Wam spokój i radość. Niech każda chwila Świąt Bożego Narodzenia żyje własnym pięknem, a Nowy Rok obdaruje Was pomyślnością i szczęściem. Najpiękniejszych Świąt Bożego Narodzenia, niech spełniają się wszystkie Wasze marzenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Radosnego świętowania! Szczęścia w Nowym Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Dodołączam do kręgu tych wielu osób życzących Tobie i Twoim najbliższym Wspaniałych i Pełnych Radości Świąt, oraz samych pomyślnych dni w tym nadchodzącym Nowym Roku. Wszystkiego co Najlepsze.Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Radosnych,i bardzo rodzinnych świąt:))

    OdpowiedzUsuń
  15. Wspaniałego Nowego Roku. Urzekły mnie twoje hafty przepiękne rzeczy tworzysz. Pozdrawiam serdecznie Ania z Haftów Anny

    OdpowiedzUsuń
  16. Wesołych Świąt i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  17. Cudownych i magicznych świąt Narodzenia Pana :) Rodzinnej atmosfery, dużo radości i spełnienia marzeń. Śliczna choinka :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Szczęśliwego Nowego Roku i miłego świętowania, bo Trzech Króli przed nami:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Choć pozostało nam jeszcze tylko kilka godzin do piątku, to życzę Ci, abyś ten czas spędziła w przemiłym, świątecznym nastroju, o którym pisałaś :) Szczęśliwego Nowego Roku, niech te nowe dni będą piękne i wyjątkowe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Luno kochana, Radosnych Dni i wielu blogostawienst od malenkiej dzieciny!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kochana, mam nadzieję, że Święta spędziłaś tak jak zamierzałaś, planowałaś, wymarzyłaś. To ja dziękuję, że jesteś, że masz cierpliwośc do mojego gapiostwa, że z ogromną wytrwałością tłumaczysz mi zawiłości ru. i dałaś mi tajny kod. Z prezentami to w tym roku było krucho bo, pisałam na mojej stronie, że zapisałam się na małą Robótkę i tak naprawdę troszeczkę przewartościowałam, ale jestem pewna , że mi wybaczysz i zrozumiesz. Zresztą planujesz ekspansję na Wawę więc wszystko nadrobimy. Już się nie mogę doczekac.
    Luna, bądź, twórz, pokazuj, ucz, dziel się.
    Kofam Cię

    OdpowiedzUsuń
  22. Wróciłam z dziczy i wzajemnie bardzo dziękuję za życzenia. Mam nadzieję, że odpoczęłaś i nie przejadłaś się za bardzo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Piękne życzenia, dopiero dzisiaj zasiadłam przed komputerem. Współczuję pracy w świeta, w poprzedniej pracy miałam podobnie, więc znam ten ból. Ciepłe życzenia noworoczne

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy