Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 3 grudnia 2013

Grudniowy post TUSAl-owy - ostatni !!! :(



To już koniec tegorocznej  zabawy TUSAlowej ... jak ten czas szybko biegnie...
Dopiero co zaczynaliśmy zabawę ! Pamiętam jak w pośpiechu kończyłam 
klejenie ozdoby tusalowego słoiczka - Fotelika - przybornika. Planowałam
go pierwotnie ustawić na słoiczku , ale ostatecznie stwierdziłam ,że może stać obok .
Inaczej zasłonił by haft na wieczku słoiczka.


Przybornik-fotelik nadal będzie mi służył , jako miejsce przechowywania naparstków ,
i nożyczek . A igiełki w czasie pracy mogę wbijać w siedzenie lub oparcie fotelika, 
które na ten cel zostało wypchane warstwą puszku.


Do końca nie wiedziałam czy zdążę ... i już bym się poddała , gdyby nie Wspaniała organizatorka 
zabawy  Perfekcyjna Cyber Julka i jej doping do ostatniego wręcz momentu !
Paulino bardzo Ci dziękuję za wspaniałą zabawę , którą zorganizowałaś perfekcyjnie !
Zresztą chyba mi przyznacie rację ,że wszystko co robi i za co się zabiera takie jest .:)


Myślę , że mogę te podziękowania wypowiedzieć w imieniu swoim i wszystkich uczestniczek
TUSALowej zabawy 20013. 


Niestety , tak jak wspominałam to ostatni post . Paulina musiała zrezygnować 
z organizacji kolejnej edycji zabawy co doskonale rozumiemy . Niemniej jest mi przykro 
bo wszystko było dopięte na ostatni guzik . 


A może jedna z Was ma ochotę zostać organizatorką TUSALu 2014 ?
Czas biegnie , koniec roku blisko , zastanówcie się , szkoda by było takiej zabawy.:)


To już ostatnie zdjęcia mojego słoiczka i jego ozdoby , przez następny rok nie będę Was
nim zanudzała - obiecuję .:)


Przypominam ,że jutro kończy się termin zapisywania na moje candy !
Jest mi niezmiernie miło , że tylu osobom podoba się moja biżuteria.
Chciałabym naprawdę obdarować każdą z Was , ale nie jest to fizyczną możliwością .
Ale postaram się organizować w przyszłym roku więcej takich zabawa , aby więcej z Was 
miało możliwośc zostać wylosowanym . Tymczasem jeśli jeszcze ktoś ma ochotę to zapraszam.
Uciekam bo inhalacje czekają :P a ja zwlekam z nimi od rana hi hi.
Pozdrawiam Was słonecznie i serdecznie :)
Luna. 

26 komentarzy:

  1. Cudo!!! Jestem pod wrazeniem Twoich prac.Tworzysz cuda!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam oj tam .:) Cuda to moze nie sa , ale cieszę się ,że Ci się podobaja moje prace.

      Usuń
  2. Niezwykły opis takiej zwykłej... Nieprawda to nie była zwykła, to była świetna zabawa!
    Twój słoik jest cudny, to arcydzieło!

    OdpowiedzUsuń
  3. Powtórzę za poprzedniczkami, że to prawdziwe cudeńka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przecudne jest wszystko , co jest dziełem Twoich rąk . Nacieszyłam oczy Twoim kolejnym dziełem .Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Fotelik jest niesamowity! Pierwszy raz taki widze :) Słodki i te różyczki haftowane :) Ja to nawet nie wiem co to ten tusal :) Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tusal to zabawa polegająca na tym ,ze w dacie nowiu pokazujesz słoiczek , który wczesniej pieknie zdobisz , do słoiczka wrzucasz resztki po swoich pracach , no kawałki wełny :) i pokazujesz to na blogu i tak co miesiąc przez 12 miesięcy.

      Usuń
  6. Na pewno wiesz, że nie mogłam sobie darować i zagłosowałam na Twój słoiczek.Jak dla mnie jesteś nr one i koniec. I jeżeli myslisz, że zrobiłam to po starej znajomości, to...hehe, błąd, reset. To co robisz to czysta magia i jestem dumna,że Cię znam. No, prawie, już w zasadzie niedługo tak do końca, hihi.
    Małgoś, a może Ty kochana przejmiesz teraz pałeczkę po Julce, hihi. Wiem, że spodziewałaś się takiego wpisu z mojej strony.
    Paaaaaaaaaaaaaaaaa kochanieńka

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo smieszne !:P ja i organizator ! , kiedys spóźnię się na własny pogrzeb :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękne :) Mogę tak patrzeć i patrzeć...ach
    Pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  9. To bardzo miłe i przyjemne uczucie słyszeć takie słowa...wiem ze to nieskromnie :) ale dziekuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana masz ogromny talent:))

    OdpowiedzUsuń
  11. Tym fotelikiem to ja się od początku jak tu jestem zachwycam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubiłam oglądać ten słoiczek, a teraz, kiedy na niego patrzę, uświadamiam sobie, jak szybko płynie czas... To przecież tak niedawno było, kiedy prezentowałaś go po raz pierwszy... Pamiętam doskonale!
    Mam nadzieję, że z każdym dniem czujesz się coraz lepiej :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twój słoiczek jest moim faworytem od początku do końca zabawy. Tak też zagłosowałam :))
    Przyłączam się do próśb o przejęcie pałeczki od CyberJulki i zorganizowanie zabawy na przyszły rok.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. It's so beautiful and so elegant! Love your creations!! Congratulations!!!!!!
    Hugs erba

    OdpowiedzUsuń
  15. oj smutno będzie bez tego słoiczka ;-)) czas biegnie stanowczo za szybko! pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie widziałam nigdy piękniejszego fotelika!

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękny słoiczek i fotelik... cudny projekt i wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  18. Cieplutkie buziaki tusalowa dziewczynko.....Pa.....

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo piekny jest ten Twoj sloiczek,,co miesiac zachwycam sie nim od nowa..pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja to się zastanawiam kiedy Ty na to wszystko znajdujesz czas??
    Twoje prace są zawsze tak niesamowicie starannie wykonane i zachwycające, że brakuje słów! Poza tym haft sam w sobie jest czasochłonny. Podziwiam absolutnie każdą Twoją pracę i szczerze zazdroszczę - pomysłów, talentu i mobilizacji :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy