Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 27 grudnia 2013

Szydełkowe gwiazdki i prezenty


Na Święta powiesiłam w oknach szydełkowe śnieżynki , mam nadzieję ,
że do przyszłych świąt uda mi się zrobić ich więcej.





 Jedna z nich jest prezentem od Basi ..Bardzo Ci dziękuję !


Basia ofiarowała mi tez świąteczną karteczkę z pięknym motywem.
Kocham ręcznie robione upominki są dla mnie bezcenne !







Brydzia wysłała mi piękny notes na kuchenne przepisy aż szkoda go używać !
Upominek przyszedł pięknie opakowany , do tego śliczna karteczka.
Za wszystkie upominki bardzo dziękuję.








Wszystkim Wam z serca dziękuje za pamięć i życzenia świąteczne... a przed nami Nowy Rok !

24 komentarze:

  1. To i ja zasyłam spóźnione życzenia, wiader czasu na Twoje piękne dzieła, i mi się marzą szydełkowe gwiazdki, ale ja bardziej jestem drutowa aniżeli szydełkowa, ale próbuję niezmordowanie szydełkować też :), No i prezenty zacne dostałaś , miło bardzo :)
    serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja w tym roku trzydzieści uplotłam i ani jedna w domu nie została :))) Ale w przyszłym roku zacznę jż w maju, żeby wreszcie choć klka w domku powiesić ;)
    Ślicznie wyglądają w oknie u Ciebie :)
    Pozdrawiamy poświątecznie - ja i moja nadwaga :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te śnieżynki! Też mi się marzą takie cudeńka, ale nie potrafię jeszcze dziergać na szydełku :( Może kiedyś się nauczę! Pozdrawiam i wszystkiego dobrego :!

    OdpowiedzUsuń
  4. Śnieżynki przepięknej urody-zapierają dech w piersiach.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chociaż tyle mamy w tym roku śniegu co śnieżynki w oknach:) Ślicznie wyglądają jakby wisiały na sosenkach za oknem:)
    Prezenty dostałaś piękne.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sliczne prezenty dostalas! Przed nami Nowy Rok! Luna Tobie zycze radosci, spokoju, zadnych klopotow i i bogatego rekodziela w 2014 r.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje śnieżynki są zawsze pewne- mimo prognoz:-)))) I równie cudne jak naturalne. Wspaniały pomysł. Już dziś nieśmiało proszę o jedną taką śnieżynkę na następne święta:-) Pozdrawiam ciepło! A Ofiarodawczynie też są na medal!

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne śnieżynki kochana kto nie kocha prezentów - jak bym chciał się nauczyć taką choć jedną wykonać piękną śnieżynke a prezenty od dziewczyn dostałaś piękne równiez pozdrawiam poświątecznie i buziole ślę Marii
    P.S< wiesz dalej mnie korci ta zabawa ale jakoś nie mam odwagi z tym tusalem bo nie jestem pewna czy nadąże za wami papappa

    OdpowiedzUsuń
  9. piękne Twoje śnieżynki ;-)))
    pozdrawiam cieplutko poświątecznie ;-))))

    OdpowiedzUsuń
  10. I co ?podziałały ?przyciągnęły te prawdziwe?...u mnie też nie podziałały:))))
    Najpiękniejszego Nowego Roku życzę Tobie i Twojej rodzince:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne te gwiazdki :)
    Wszystkiego najlepszego na nowy rok :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne śnieżynki i prezenty! Życzę wspaniałego, pełnego sukcesów osobistych Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne szydełkowe śnieżynki zdobią Twoje okna !!!
    Pozdrawiam słonecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Takie śnieżynki to ja rozumiem. Przy braku białego puchy za oknem tylko one przypominają, że to zima... Ale bądźmy dobrej myśli, może wiosna przyjdzie wcześniej... Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Lubię takie gwiazdeczki w oknie! A swoją drogą robisz takie piękne rzeczy, więc co to dla Ciebie- weź czarodziejską różdżkę i wyczaruj trochę śniegu. Z życzeniami poczekam do Nowego Roku...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudowne ozdoby,fajnie gwiazdki zdobia okno;))

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne śnieżynki! I piękny przepiśnik dostałaś.:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne gwiazdeczki, na oknach pięknie się prezentują, kartki i prezenciki super. Wszystkiego dobrego w Nowym Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Podziwiam gwiazdki, mnie jakoś nigdy szydełko nie potrafiło zrozumieć. Albo ja szydełko.
    Gratuluję hojnych Mikołajów i Dzieciątek :)
    Do siego!

    OdpowiedzUsuń
  20. Luno u Ciebie cudnie jak zawsze. Jestem nowa na blogerze ale to właśnie Ty i obserwacja Twojego bloga było dla mnie inspiracją do założenia swojego bloga który jest raczkującym dzidziusiem. Obserwuję Twój blog od dłuższego czasu i wprawia mnie w zachwyt. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowne gwiazdeczki i równie piękne prezenty! Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku życzę!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy