Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 22 maja 2011

Podpatrzone u innych..

Mój zachwyt nad naturą i jej ''owocami' 'trwa  bez przerwy. Każdego dnia i każdej chwili dostrzegam coś ,co wprawia mnie w podziw, przystaję , by chociaż na chwilę podumać i podziwiać przedmiot moich westchnień.
 To przyroda sprawia ,że powstają takie dzieła jak te. Te kreacje nie są mojego autorstwa , pozwoliłam sobie buszując po necie pokazać Wam co można zrobić .
Niektóre z tych wzorów mam zamiar opracować a inne.. no cóż może wpadną mi w ręce.Ta lawenda mnie rozbraja , sprawia ,że nie mogę spokojnie siedzieć nad robótką.
Kiedy zobaczyłam ten haft ,to nie mogłam oderwać od niego oczu, niestety nigdzie nie spotkałam wzoru ,przyjdzie mi samemu  uczyć się szkocowania, chyba ,że mi ktoś pomoże?
Czyż te liście nie są urocze?
 Mam nadzieję ,że zmienię trochę opinie przeciwników tych rodzajów robótek i zachwieję ich pogląd ,że haft kolorowy nie jest ciekawy.. to tylko delikatna interpretacja tych opinii,  które słyszałam.

5 komentarzy:

  1. śliczne wygrzebałaś... szczególnie spodobała mi się gałązka z listkami... a rękawiczka mnie po prostu powaliła na kolana ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z Tobą Tuome mnie też ta rękawiczka powaliła..

    OdpowiedzUsuń
  3. a tego bloga znasz? http://japanese-embroidery.blogspot.com zawsze kiedy tam zaglądam, obiecuję sobie, że wreszcie się za ten haft wezmę:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki za linkn nie znam tego bloga , ale chetnie popatrzę dzieki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super hafty wyszperałaś.Może już byłaś w tym albumie jest trochę fajnych wzorów: http://show.7ya.ru/private.aspx?rubrid=40861
    Ja obecnie poszukuję lawendy w hafcie płaskim.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy