Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 23 maja 2011

Z potrzeby piękna

Przepraszam właścicielkę bloga o tej nazwie , za wypożyczenie nazwy do tytułu postu.. ale nie mogłam się oprzeć. przyglądając się kwiatom na moim balkonie zapragnęłam zatrzymać ich ulotne piękno i utrwalić na płótnie. Postanowiłam ,że będzie to moja pierwsza zazdroska do kuchni. Oczywiście dopiero powstanie, jeszcze trzeba ją uszyć.
Inspiracją był ten maleńki bratek..
Kolory dobrałam sama , w głowie mam już kolejne hafty.

wiem,że nie brzmi to zbyt skromnie ale haft mi sie bardzo podoba, jestem pełna weny twórczej ha ha a ręce mnie swędzą.
Te maleńkie kwiatuszki to taki wdzięczny motyw, zbyt długo zwlekałam..
Zawsze wydawało mi się,że muszę mieć konkretny wzór tymczasem natura sama dostarcza wzorca.

Moja mama bardzo lubi bratki jako elementy haftu, a z racji tego ,że nie potrafi wyszywać tą techniką postanowiłam wyszyć Jej podobny motyw na poduszce.

Ten wzór jest nieco mniejszy bo został wyszyty z przeznaczeniem na mały jasiek. Faktura płótna jest nieco inna.
 Kolory takie jak kocha moja mama połączenie fioletów z zielenią.
O tej porze roku królują kwiaty , nawet ja nie mogę oprzeć się ich pięknu, i tylko teraz uwieczniam je na haftach , chociaż nie jest to mój ulubiony temat ..







16 komentarzy:

  1. Cudnie wyglądają te wyszyte kwiaty - naprawdę pięknie ;o)

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie. bardzo mi się podoba !!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hafcik przepiękny a kwiatki jak żywe !!!
    Pozdrawiam Aga

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo, bardzo, bardzo piękne! Ogromnie, przeogromnie mi się podobają!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. kobieto te kwiatuszki sa niesamowite!!!!! na prawde przeliczne! :) pozazdroscic talentu do takich pracochlonnych dziel! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super są te kwiatuszki o pszczółkach nie wspominając aż chce się takie wyszyć tylko kiedy? Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sa przepiekne,jak zywe.A zazdroski to juz zazdroszcze.pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziewczyny te komentarze to balsam na moją duszę. Nie potrafie tworzyc tak pięknych rzeczy jakie Wy robicie , umiem tylko wyszywac i cieszę się przeogromnie ,że kto podziela moją fascynację.

    OdpowiedzUsuń
  10. Beautiful pictures and your embroidery is wonderful. Very pretty!

    OdpowiedzUsuń
  11. Witaj!
    Tak spodobał mi się ten Twój hafcik, że odgapiłam i będę mieć woreczek na reklamówki z łąką i pszczółkami. Marzy mi się jeszcze firaneczka ale dopiero muszę kupić szyfon lub coś podobnego. No i po ok 10 latach przypomniałam sobie, że kiedyś też wyszywałam. Za to wszystko dziękuje Ci z całego serducha.
    Pozdrawiam
    Renia

    OdpowiedzUsuń
  12. Piekny blog. Powiem szczerze zapomnialam jak cudowny jest swiat haftow. Wiele lat temu go pozostawilam by zajac sie czyms bardziej wspolczesnym. Zawedrowalm tu do ciebie przez przypadek i utknelam na prawie godzine. Oh zatesknilo mi sie do swiata nitek, igiel i piekna wyszywanego na poltnie. Chetnie bede tu wracac.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. dzień dobry:), wlaścicielka bloga a nic a nic sie nie gniewa i jeszcze powie że jest tym zachwycona! Pozdrawiam serdecznie i podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczna ta kwiatowa łączka:)

    OdpowiedzUsuń
  15. podziwiam te piękne kwiatuszki polne,które tak realistycznie wyglądają,że nawet w zimie jest lato

    OdpowiedzUsuń
  16. Hmm ,to może nie brzmi zbyt skromnie , ale samej podoba mi sie hafcik, i mam nadzieje czesciej wracac do tego typu motywów.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy