Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 23 maja 2011

Różana Wymianka


Zapisałam się na różaną wymiankę u Moteczka.. i jestem bardzo zdenerwowana , podekscytowana i chyba troszeczkę wystraszona. Jest to mój pierwszy raz i stąd te wszystkie emocje. Boję się, że mogę nawalić albo nie sprostam oczekiwaniom. Naczytałam się na blogach o tzw. czarnych listach blogowiczek i w żadnym razie nie chciałabym  tam zobaczyć nazwy swojego blogu. Bo jak by nie było to zobowiązanie.
Dość tych negatywów.  Teraz pozytywne emocje. Bardzo się cieszę!, w głowie mam wiele pomysłow i nie wiem ktory zrealizuję. Zastanawiam się też kogo wylosuję ,kim jest at osoba! nie chce jej rozczarowć, zależy mi aby prezent przypadł jej do gustu!. A to trudne, ponieważ różne są upodobania i zainteresowania. Nie wszystko potrafię wykonać mogę sie tylko ograniczyć do haftów. Dlatego mam do was prośbę , napiszcie co chciałybyście dostać , kiedyś te opinie wykorzystam kiedy będe organicowała swoje candy. Nie musicie kierować się tylko pomysłąmi jakie zobaczyłyście na blogu , może coś innego kiedyś wpadło Wam w oko. Będę wdzięczna za każdą opinię!

5 komentarzy:

  1. Ja też sie zapisałam, będzie super!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie super! Ja już brałam udział w wymiance w Szufladzie i to był mój pierwszy raz. Też się wtedy tak bałam. . . Ale jak napisałam było super :) Na różaną wymiankę też jestem zapisana :)

    OdpowiedzUsuń
  3. DZIĘKI ZA WSPARCIE MODLISZKO

    OdpowiedzUsuń
  4. Twoja pierwsza wymianka i spisałaś się super, a Twoja "połówka" nie koniecznie - nie sztuka się zapisać, ale trzeba jeszcze o terminach pamiętać.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy