Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 20 stycznia 2012

The Holly Fairy -Flower Fairy of the winter





Chyba zauważyliście już moją fascynację elfami a w szczególności elfami kwiatów. Pierwszym obrazem z tej serii był  Snowdrop Fairy. Od dłuższego czasu chciałam wykonać kolejny , ale ciągle było coś ważniejszego.. Poczyniłam w tym roku kolejne postanowienie aby co roku sprawić sobie kolejny z tej serii.


Od dawna fascynują mnie obrazy Cicely Mary Barker , która maluje własnie te elfy. Dla mnie są przepiękne.
Do wyszywania używałam podanych nici z DMC , które są odpowiednio dobrane i które nie sprawiają , że obraz wygląda sztucznie.


37 komentarzy:

  1. Fajne te elfy, takie bajkowe, powiedziałabym nawet, że mają w sobie jakąś taką magię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też uwielbiam tą serię... może jak moje dziecko podrośnie zechce, żebym jej jakąś wyhaftowała... wtedy będę miała bodziec :) a ta z przebiśniegiem też urocza :0 elfik świąteczny również :0

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny elf.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Musiałam przestac Cię obserwowac żeby wejśc na Twojego bloga:)))Zaraz znowu spróbuję Cię przygarnąc,bo śliczne rzeczy tworzysz,a ja nie mogłam ich od jakiegoś czasu oglądac:)elf świetny.pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Magiczne :) Elfy są niesamowite! A widziałaś czarodziejskie prace Joan Elliot? Jej wróżki są nie z tej ziemi!

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękne, ale oprócz wykonania, perfekcyjnego doboru nici, pasjonuje mnie jak rozrysowujesz wzór - to jest niesamowite, mi nigdy nie udało się samej czegoś tak odtworzyć. Jesteś Czarodziejką piękna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. agawu- ja też mam wrażenie ,że one są magiczne, dlatego tak mi się podobają...

    Beata- nie czekaj za długo , bo potem to Twoje dziecko bedzie chciało czegoś innego!

    bozenas- nie wiem skąd te problemy z wejściem na blog..

    Zimna29 tak widziałam te elfy , też są piękne a najbardziej podoba mi się zimowy elf
    http://mirabiliastitchers.yuku.com/topic/4478#.Txl_qIFXsao
    To link do niego.

    MaciejkaL nie bardzo rozumiem co masz na myśli ,napisz na maila..

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam specjalne wydanie Cross Stitch Collection z jej wzorami i jest tam wróżka zimowa, jest niesamowita, cała seria wróżek pór roku jest warta grzechu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zimna29 - wow a jest tam ten wzór o który pytałam?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ależ cudny. Wygląda jak żywy a patrząc na Twój hafcik przenoszę się w baśniową krainę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o, ja również uwielbiam tą serię :) a ostrokrzewowy jest chyba jednym z moich ulubionych wzorów, pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli mówisz o zimowej wróżce, to tak, jest tam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. sliczne elfiki,godne pozazdroszczenia...

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wyszedł elfik. Ja też lubię te klimaty :)

    OdpowiedzUsuń
  15. pięknie wyszedł ^^
    ja również uwielbiam te elfiki :) mają to niesamowite "coś" w sobie ^^

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam na płytkach kilka z tych kwiatowych elfów, ale jeszcze żadnego nie wyhaftowałam, a są urocze! Twoje też i ten i ten z przebiśniegiem!

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyszło! Ja właśnie przeżywam fascynacje haftem Mirabilla (chyba tak to się pisze?) z koralikami Mill Hill. Nawet już znalazłam 2 sklepy w UK, gdzie mogę kupić te koraliki, więc może w tym roku uda mi się jakiś wykonać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. нужно проверить :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Pięknie wyszedł! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  20. serii tej nie znam ale przepięknie wygląda ten elf, faktycznie kolory dobrane idealnie

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawsze jak widzę u ciebie elfy to zaraz mówię , ja tez chcę i co zapominam i zabieram sie za inne xxx .Może jak będziesz często robić elfy xxx to i ja się skusze ..Śliczny ././.

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowny elfik. perfekcyjnie wykonany :) magiczny! :>

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, nadziwić się nie mogę, jak Ty to robisz, że te hafty są takie piękne....

    OdpowiedzUsuń
  24. Dzekuje za wizyte u mnie i komplimenty. Droga Luno, to co widze u Ciebie v blogu jest naprawde niesamowite!Przepiekne hafty!
    (przepraszam za moj Polski :o))
    kiwi

    OdpowiedzUsuń
  25. Dziękuję, że mnie odwiedziłaś:) Śliczne są te Twoje prace i cieszę się, że mogłam je zobaczyć! Zapraszam na częstsze odwiedziny. Obserwuję i pozdrawiam Marta

    OdpowiedzUsuń
  26. Cudny te elf, jestem fanką fantastyki i uwielbiam elfy ale jeszcze żadnego nie wyhaftowałam - wstyd, muszę to kiedyś nadrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Prześliczny! taki delikatny. Bardzo lubie takie motywy.

    pozdrowienia
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  28. Prześliczne te elfy mają magię w sobie a wręcz wyglądają jak żywe:) chętnie powiesiłabym takie na ścianie; chyba czas powrócić do krzyżyków:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja też uwielbiam elfy, zwłaszcza takie śliczne, jak ten, którego wyhaftowałaś. Cudo!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  30. piękne wyszywanki piękny blog! pozdrawiam i będę obserwować bo wartoooo, można się u Ciebie zainspirować:))

    OdpowiedzUsuń
  31. fantastyczny hafcik !!
    koniecznie rób kolejne z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  32. Prześliczny elfik! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy