Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Mój TUSALOWY słoiczek


Prezentuje mój  TUSALOWY słoiczek i jego pierwszą odsłonę . Pierwszy raz biorę udział w tego typu  zabawie organizowanej przez   Cyber Julkę..  Na początek bardzo się obawiałam , ale jak zwykle strach bierze się z niewiedzy i teraz jest ok . Wymagania nie są takie wielkie i może uda mi się z tego wywiązać he he.
Myślałam , że Już dzisiaj będę mogła pokazać hafcik , który wykonałam na wieczko... ale nie byłabym sobą gdybym czegoś źle nie zrobiła! Mój hafcik okazał się większy niż  wieko słoiczka.. Nie będę pruła tylko zrobię nowy haft i myślę ze kolejnym razem już pokażę całość.


Poznajcie też elfa , który od dzisiaj będzie pilnował porządku w moim słoiczku , w którym już znalazły się resztki muliny , skrawki wczorajszego płutna od haftu itd.

Cieszę się , że mogę wziąć udział z Wami  w kolejnej zabawie , a tymczasem  przygotowuje się do wymianki  z magi a w tle. Nie wiem jeszcze co przygotuje dla wymiankowej pary , ale myślę , że już niedługo podejmę decyzję.
Serdecznie Was pozdrawiam i dziękuję za to , że chcecie zostawiać u mnie swoje komentarze na temat tego co robię.

7 komentarzy:

  1. Śliczny Elfik - pasuje do Twojego słoiczka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka ładna strażniczka słoiczka :D
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tym Elfikiem to świetny pomysł-coś nowego:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Wykonujesz piekne rzeczy !
    Lubie spacerowac po Twoim blogu, gdzie spojrze to cos ladnego widze...
    sama przyjemnosc !
    Pozdrawiam !
    Alina

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna i nietuzinkowa ozdoba słoiczka!

    OdpowiedzUsuń
  6. ja jednak nadal będę nitki koszować :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy