Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Puszka na słodycze z haftem


Okres obchodów Bożego Narodzenia dobiegł końca , ale nie w moich pracach ,które jeszcze od czasu do czasu bedę pokazywać . Tym razem ozdobiłam puszkę dla małej Kasi , ma to byc prezent w których schowam cukierki.


Małe dziewczynki zwykle lubią wszystko co błyszczy ,świeci się itd ,oczywiście koraliki też mile widziane..


Ja wybrałam motyw świąteczny , ponieważ miał byc to prezent na Boże Narodzenie.


A to inna puszka z motywem przebisniega zwiastuna wiosny.


Zrobiłam jeszcze jedna poduszeczkę na igły też z motywem świątecznym.


Jej wielkość możecie ocenić sami.

 

Wzór jest niewielki ale dekoracyjny i oczywiście czerwone koraliki!
Tak jak juz napisałam to nie koniec świąteczno- zimowych hafcików

18 komentarzy:

  1. puszeczki przecudne - pomysł na prezent rewelacyjny... sama bym chciała taka puszę dostać :) Może się o taką pokuszę na następne Święta... tylko chyba będę musiała zacząć już we wrześniu albo i wcześniej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny pomysł na efektowne podarowanie słodyczy i śliczne hafty.

    OdpowiedzUsuń
  3. Puszki świetne .Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo eleganckie puszki. Urok, który tkwi w prostocie jest niesamowity! A choinki w kościołach stoją chyba do 2 lutego i wtedy kończy się oficjalnie czas świąt więc masz jeszcze mnóstwo czasu na pokazywanie tych śliczności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ciekawy pomysł i super wykonanie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. puszki to prawdziwy majstersztyk! przepiękne obie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo fajny pomysł z tymi puszkami i wspaniałe wykonanie :) mnie szczególnie podoba się ta z przebiśniegiem :)
    a poduszeczka - jakie słodkie maleństwo ^^

    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne puszeczki, przypomniałaś mi,że mam kilka do ozdobienia;-)

    OdpowiedzUsuń
  9. agawu taki mam zamiar

    Tuome ja tez wole te z przebisniegiem..

    barbaratoja czasem tak jest ,że podpatrzymy coś u innych i stwierdzamy ,że to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  10. no i puszka , jak nie puszka:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Super pomysł z puszkami! Dla mnie bomba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne puszki! pozdrawiam i zapraszam cie na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne puchy na prezent, szczególnie, że mogą stanowić także opakowanie czegoś , co wewnątrz!

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz, tym bardziej, że frywolitkować dopiero się uczę :D Puszki sa fantastyczne !! Będę zaglądać tu częściej!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuję za odwiedziny i miły komentarz, tym bardziej, że frywolitkować dopiero się uczę :D Puszki sa fantastyczne !! Będę zaglądać tu częściej!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne puszki, obydwie mi się podobają, bardzo fajny pomysł. Świetny też miałaś pomysł z kalendarzem (poprzedni post).
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne subtelne wzory, efekt końcowy super!!!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy