Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 7 stycznia 2012

Postanowienia na Nowy Rok i plany


Jeszcze mam w pamięci wczorajszy post i szok jaki przeżyłam w związku z zaniedbaniem z mojej strony ale dzisiaj chce zatrzeć to niemiłe wrażenie i podzielić się moimi planami..
Ten rok był niezwykły z racji tego , że założyłam bloga w którym moge pokazywac mały wycinek mojego świata zwiazany z największą moją pasją -haftami.
Juz dawno o tym myślałam ale takim impulsem do ostatecznej decyzji była osoba jednej z blogowiczek prowadząca blog Kasia , jestem Jej za to wdzięczna . Nie wiem czy bym sie na to zdecydowała.
Dzieki tej stronie poznałam wiele niezwykle uzdolnionych osób czyli WAS! , dziękuje WAm za słowa zachęty i za okazana pomoc. Wielu z Wam nie zdążyłam się odwdzięczyć  z tego powodu i może myślicie ,że o Was zapomniałam .. ale tak nie jest, pamietam o każdej życzliwej osobie i o każdym bardzo sympatycznym geście.


W tym roku zrobiłam sobie kilka postanowień a że dotyczą one mojej rodziny i moich bliskich dlatego nie będę się tak rozpisywać .. może kiedyś założę innego bloga z inną tematyką , ale to kiedyś. Na dzień dzisiejszy   postanawiam więcej czasu spędzać z rodziną i więcej słuchać moich dzieci ,które tak szybko rosną i przyjdzie czas gdy nie będą tyle czasu chciały spędzać ze mną. Chciałabym także zrobić kilka haftów tylko dla nich tak jak mnie proszą i ukończyć kota na drzewie z którym się zmagam od ponad roku. Już nie mogę znieść wymownych spojrzeń mojej młodszej latorośli...
Mój starszy syn zobaczył wzór lwa i też będę musiała o tym pomyśleć.
Chciałabym także uporać się z wszystkimi zaczętymi pracami .. wiem ,że może mnie to wyzwanie przerosnąć ale się postaram , zaczynam powoli tego nie ogarniać! i dlatego czas najwyższy coś w tej materii zrobić bo inaczej zginę jak Andzia w pokrzywach! Gdybyście wiedzieli ile mam zaczętych haftów! Pokazałam przy ostatniej wizycie mojej mamy tylko '' kilka'' a złapała się za głowę!
Ale co ja mogę na to , że doba taka krótka a jest tyle do wyszycia!



Postanawiam także częściej sprawdzać moje skrzynki mailowe!
Brrr w takich sytuacjach wsadziłabym najchętniej głowę w piasek , ale cóż pewnie nie raz popełnię gafę .. z góry proszę Was o wybaczenie ,nie jestem ani doskonała ani idealna i pewnie ciężko ze mną żyć .. ale z tym musi się już zmagać moja rodzina.


Zdjęcia które prezentuję  przedstawiają jeden z kalendarzy który powstał w ostatnich dniach. Ten jest dla moich rodziców którzy kochają pszczółki . Szczególnie mój Tata który ma pasiekę.
Ten pszczeli akcent ma za zadanie ozdobić kalendarz, a kieszonki pełnia bardzo wygodna funkcje . Nie jestem jeszcze pewna jak bedzie wygladał kalendarz dla mnie , ponieważ mam w głowie masę pomysłów, wiem tylko , że bedzie nieco inny.


Wzór tej poduszki już znacie , ale otrzymała ona inną oprawę , ponieważ kanwa była zbyt wąska to poduszka też nie prezentowała się najlepiej .Po zwiększeniu'' gabarytów'' wygląda jak trzeba .


A podszewka w świecącą  kratę dopełni całości..


Chciałabym jeszcze wspomniec o jednym projekcie ,który mam nadzieje nauczy mnie nieco dyscypliny. zapisałam się na Tusal 2012 u cyberjulki z którego mam nadzieje się wywiązać. Już niedługo przedstawię mój słoiczek.
i to tyle jak na ten post mam nadzieję , że nie zanudziłam Was za nadto . Życzę  Wam miłej i spokojnej niedzieli. Pozdrawiam wszystkie nowe osoby które dodały mnie do obserwujących. Dobranoc!

11 komentarzy:

  1. Ja też zaczęłam rok z hafciarskim zapałem, zobaczymy ile się utrzyma. W każdym razie Tobie i sobie życzę dużo wytrwałości.
    Kalendarz prezentuje się bardzo pięknie, na pewo tata ucieszy się z tak osobistego prezentu.
    Pozdrawiam ciepło
    Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. Małgosiu wierzę, że dasz radę ze wszystkim. Jesteś niesamowitą osobą. Powodzenia w realizacji postanowień. Kalendarz pszczółkowy jest rewelacyjny a podusia - sama taką bym chciała mieć. Pozdrawiam ciepło Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo miły post, kalendarz i podusia wspaniałe, życzę realizacji wszystkich postanowień!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny pomysł z tym kalendarzem, chyba pierwszy raz widzę takie cudo:D i podusia jaka elegancka, zazdroszczę umiejętności szycia:D powodzenia w spełnianiu postanowień, też sobie obiecałam wyhaftować w końcu coś dla Córci, Tom i Jerry zaczęci leżą już rok w szafie, wstyd!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kalendarz i podusia rewelacyjne.Życzę Ci realizacji wszystkich planów.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziekuje wam dziewczyny za wiarę w moje możliwości , mam nadzieję ze tak bedzie i zrealizuje większość tego co zaplanowałam. Tego zycze sobie i Wam. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Poważne postanowienia.
    Ciekawy jest pomysł z kalendarzem.
    Trzymam kciuki za realizację zamierzeń :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalendarz jest super !
    Podusia bardzo urocza , trzymam kciuki za spelnienie wszelkich Twoich planow !
    Sciskam mocno!
    XOXO

    OdpowiedzUsuń
  9. Poducha i kalendarz super!!!
    Życzę powodzenia w realizacji zamierzeń noworocznych :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Mówi się, że jak masz za dużo zajęć to znajdź sobie kolejne :) Dasz radę ze wszystkim, po prostu to wiem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ależ Ty pomysłowa kobietka jesteś!!! Piękny pomysł na kalendarz!!! Mi się marzy zrobienie w końcu okładki z haftem na kalendarz- najważniejsze to kupić kalendarz i nauczyć się szyć na maszynie hihihi.

    Ja Ci kochana tylko pomogłam troszkę, i długo dziurę w brzuchu wierciłam abyś w końcu założyła bloga:D

    Spełnienia postanowień noworocznych życzę!!!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy