Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 6 stycznia 2012

A miało być o Mędrcach ze wschodu!


Dziewczyny ten post miał być o  planach , postanowieniach noworocznych , miałam podsumować czas mojego niedługiego blogowania z Wami a tymczasem boli mnie głowa od walenia nią w ścianę!!!! Biję się w piersi i powtarzam jak w tytule .
MEA CULPA , MEA CULPA
Już spieszę z wyjaśnieniem . Kiedy zakładałam bloga moja wiedza na jego temat w sprawach technicznych była znikoma i ta wiedza nie powiększyła się zbytnio.. podałam w nim adres ponieważ był konieczny do założenia strony i szczerze powiedziawszy nie potrafie tego zmienić
antea1@wp.pl
 I tu zaczyna się problem... od bardzo dawna nie korzystałam z tego adresu i siłą rzeczy nie czytałam maili od Was!!!!!!!!!
Jestem zrozpaczona , ponieważ część z Was pewnie poczuła się zignorowana i zlekceważona!
Dzisiaj zupełnie przypadkiem olśniło mnie , że ktoś mógł odpisać na ten adres...
Cóż mogę powiedzieć mój mąż pokiwał głową i powiedział  gbur i kobiecy ''geniusz'' ! i pewnie ma rację..
BARDZO WAS WSZYSTKICH PRZEPRASZAM!!!!! nie było to moim zamiarem , wszyscy którzy czekali na odpowiedz dostana ja z dużym opóżnieniem.. pisałam Wam już kiedyś o moich wadach , to kolejna na mojej liście , robię czasem coś bez przemyślenia i nie biorę pod uwagę konsekwencji tak jak dziecko buuuuuuuuuuuuu ,ale nim nie jestem i dlatego przyznaje się do winy. Możecie żądać satysfakcji!

 Bardzo WAs proszę aby pisać do mnie na adres

magr1@tlen.pl

O ile jeszcze ktoś zechce napisać!
A teraz idę pomyśleć nad sobą nim napiszę kolejnego posta...

11 komentarzy:

  1. Jesteś wyjątkowa, wiesz???
    ucha-chałam się do łez, oczywiście nie z tego, ze podałaś nie ten adres @, który zamierzałaś :-) ...ale z Twojego słodkiego poczucia winy:)*
    Myślę, że nie znajdzie się Taki, Kto mógłby Ci nie wybaczyć...czegokolwiek w życiu!!! Pozdrawiam serdecznie i już wklejam sobie Twój blog do mojego świata xxx :-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana Magdo , teraz to mnie zaskoczyłaś ... ja nie wiem czy osoby które daremnie czekały na odpowiedz myslą to samo ale ja bym była przynajmniej zawiedziona dlatego tak mi wstyd...i mam nadzieję ,że Twoje słowa będą prorocze i nikt nie będzie chował urazy...

    OdpowiedzUsuń
  3. ale miło się zrobiło :) MagdaLena ma rację- jesteś nie tylko wyjątkowa, ale i przesympatyczna, więc nie masz się o co martwic :) jeżeli ktoś poczuł się zignorowany, to po przeczytaniu Twojego posta na pewno zmieni zdanie :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Tez mysle, ze masz wybaczenie od wszystkich - za taki mily i wesoly post, poza tym mysle, ze nie ma wsrod nas takiej, ktorej by sie nie zdarzyla jakas pomylka!
    Pozdrawiam serdecznie !

    OdpowiedzUsuń
  5. hehehe ale ty jestes fajna heheheheheh no rozbawilas mnie do lez hehehehhe

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie pamiętam, czy coś pisałam na ten nie odwiedzany adres, jeśli tak, to nie musiało być nic ważnego!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ...no to czekam na plany na Nowy Rok, pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  8. ...no to czekam na plany na Nowy Rok, pozdrawiam.papa

    OdpowiedzUsuń
  9. oj tam, oj tam :D zdarza się :P
    pozdrowienia ^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, Kochana, nie przeżywaj:) nawet jeśli ktoś czekał, a nie odpisałaś, teraz na pewno zrozumie i jeszcze się uśmieje jak wszystkie wyżej piszące z Twojej rozpaczy;)
    szkaradnie to brzmi, to śmianie się z rozpaczy, ale naprawdę jesteś przemiła i urocza:D:):)
    roztrzepany zawsze zrozumie drugiego potrzepańca:):)
    przypaliłaś kiedyś jajka na twardo?:) sprawdzałam-da się;):):)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy