Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 12 października 2012

Nadrabiam zaległości..

Dawno , dawno temu... tak najczęściej zaczyna się większość bajek , niestety w moim przypadku to to raczej już norma ...zapisałam się u  Moniki  na zabawę ''Podaj Dalej'' ponieważ urzekły mnie jej prace i pewnego dnia otrzymałam niezwykłą przesyłkę z przepięknymi karteczkami. 


Monika robi przepiękne rzeczy , zachęcam Was do zajrzenia na Jej blog , to co dostałam było bardzo starannie wykonane , widać , że właścicielka włożyła serce w to co robi.
 

Oczywiście były też inne bardzo dla mnie przydatne akcesoria , mulina , wstążeczki i metalizowane nici do haftu z których to ogromnie się ucieszyłam !! ponieważ takich nie miałam .


Od razu widać  , że Monika bardzo starannie się przygotowała i uwzględniła moje zainteresowania - to miłe..

Moniko bardzo serdecznie Ci dziękuję za te miłe upominki i przepraszam  za tak długą zwłokę , chociaż o niej wspominałam to pewnie nie sądziłaś , że potrwa to tak długo !, nie zapomniałam a gnębiło mnie to od dawna .
Zgodnie z zasadami ogłaszam podobną zabawę u siebie.
Zasady:
1. W zabawie mogą brać udział tylko osoby posiadające bloga.
.
2. Pierwsze dwie osoby które zostawią komentarz pod tym postem i wyrażą chęć udziału w zabawie otrzymają ode mnie upominek w ciągu 3 tygodni... :)( CZYTAJ OD 1-2 MIESIĘCY !!!!, RADZE SIĘ ZASTANOWIĆ ZANIM KTOS ZGŁOSI SIĘ DO TEJ PODAWAJKI , NIESTETY UPRZEDZAM NIM KTOŚ SIĘ ZAPISZE ,ZE NIE WYROBIĘ SIĘ WCZEŚNIEJ )!!!!!!!!!!

3. Osoby które się zapiszą proszę o przesłanie mi swoich adresów.
4. Po otrzymaniu przesyłki osoby te organizują u siebie "Podaj Dalej" dając szansę na zabawę innym :)
Zapraszam do zabawy
 
I to by było tyle na ten temat wszyscy co robótkują wiedzą , że niektóre rzeczy są pracochłonne , nawet te najdrobniejsze a tak jest tez w przypadku robótek!  Dlatego proszę o zrozumienie , to zabawa ! a zasady są by je modyfikować he he , a chciałabym zrobić drobiazgi bo to będą drobiazgi uwzględniając zainteresowania tych którzy się zapiszą !
Pozdrawiam serdecznie , witam nowych obserwujących , bardzo mi miło i biegnę siekać pietruszkę i przecierać pomidorki.

Luna.

16 komentarzy:

  1. To ja się zgłaszam! Bardzo chciałabym dostać coś od Ciebie.

    OdpowiedzUsuń
  2. A co mi tam :),też chętnie coś dostałabym od ciebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Też chętnie bym się zgłosiła, ale widzę, że jestem trzecia :) Więc życzę udanej zabawy dziewczynom, które zdążyły przede mną.
    No i podziwiam te wszystkie upominki... są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cieszę się, że moje robótki Ci się podobają;-)) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne!!! Jak widzę zabawa się rozkręca. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Na podaj sie nie załapałam, ale prezenty pochwale bo cudne :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo fajny styl tych karteczek - udane prezenty dostałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  8. No to mam juz dwie dziewczyny , które sa dla mnie małym wyzwaniem, to prawda ,że karteczki , ktore dostałam są piękne i zachecam Was do zajrzenia na blog Moniki.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ach! ta moja opieszałość... Następnym razem muszę reagować szybciej, nigdy nie wiadomo, co może się zdarzyć :). Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne karteczki dostałaś. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Cath nie przejmuje się , za jakis czas ogłosze znowu taką zabawę.

    OdpowiedzUsuń
  12. ja na szczęście brałamudziła podaj dalej...z terminem rocznym:)))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy