Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 11 października 2012

Wyróżnienia


Niedawno brałam udział w wyzwaniu Szuflady , gdzie moja letnia Poduszka otrzymała wyróżnienie .
Bardzo się z tego cieszę , ponieważ to moja pierwsza praca na tego rodzaju konkurs . Mam nadzieje ,że jeszcze nie raz uda mi się wystawić jakąś pracę. Bardzo się z tego cieszę i cieszy mnie fakt , że i Wam się podoba ten rodzaj haftu , który przezywa chyba renesans . I bardzo dobrze , bo wydaje mi się na tyle ciekawy iż warto sięgnąć po tę trochę zakurzoną technikę.


16 września 2012 r. brałam udział w 4 Festiwalu produktów regionalnych w Ustroniu , gdzie wystawiałam niektóre swoje prace i wzięłam udział w konkursie na najpiękniejsze rękodzieło .
Musze z duma powiedzieć ,że moje poduszki zdobyły wyróżnienie czego się zupełnie nie spodziewałam z uwagi na liczny udział innych osób , które wystawiały przepiękne prace.
To też była moja pierwsza wystawa , a namówiły mnie do niej koleżanki z pracy za co im byłam bardzo wdzięczna , bo bawiłam się nie tylko ja ale cała moja rodzina , to taki piknik na świeżym powietrzu w otoczeniu przecudnej przyrody. Moje chłopaki okupowały kowala , który na miejscu robił różne cuda. A oto mała fotorelacja.


Ten obraz to mój absolutny faworyt ! , Pani która wystawiała swoje prace miała miejsce obok mnie , dlatego mogłam się napatrzeć i pozachwycać do woli.


A to inne jej dzieło.


A to prace , innej osoby , która też miała stoisko obok i której to dzieła na początku nie wzbudziły mojego zachwytu ( nie przepadam za taką kolorystyka ), do chwili kiedy dowiedziałam się ze sa zrobione z kolorowych woreczków foliowych !
Niesamowite prawda? ! czyli prawdziwy recykling ! Pochwalam i juz mi sie podoba pod warunkiem , że nie u mnie hi hi. Gratuluje tej pani kreatywności !


Była to dla mnie okazją by przyjrzeć się innym technikom , te sowy wzbudziły nie tylko mój zachwyt.


I szydełkowe obrusy istne cudeńka..


Swoje krzyżykowe prace wystawiał miejscowy artysta -amator , który organizuje róznego typu wystawy w tej dziedzinie , nie tylko  w Polsce..


Temu obrusikowi tez poświęciłam wiele czasu i nie obyło się bez ochów i achów

Czyż te  obrusiki nie są wspaniałe?


No i koniecznie musiałam uwiecznić kotki..


No i prawdziwe perełki wśród koronek , moi faworyci w tej dziedzinie.
Nie udało mi sie odkupic szydełkowego aniołka , aby chociaż przyjrzeć się jak jest zrobiony.
Pani która wykonywała te koronki nie chciała rozstać się ze swoja kolekcją ku mojej rozpaczy buu.

A to jej bieżnik którym to zachwycałam się co rusz i nie mogłam odejść od stoiska.
zreszta ta osoba zdobyła 1 miejsce w kategorii rękodzieło.


Wszystkie jej szydełkowe ozdoby są przepiękne !


Kolejne stoisko i przecudne szydełkowe prace.


Przepiękny haft richelie .


Decupagę ..powiem szczerze nie mam w tej materii doświadczenia i ekspertem nie jestem , wiem za to co mi się podoba  , a Wasze dzieła wzbudzają większy mój zachwyt..


A to już inna bajka..

Niesamowite rzezby.


No i grill często odwiedzany przez moje pociechy , które starały się bardzo uszczuplić zasoby pieniężne swoich rodziców. I tak na zmianę , karkówka , lody , gofry itd.


Ciekawa była choineczka z karteczek i pieluszkowy tort... może kiedyś zrobię podobny dla kogoś.
I to tyle jeśli chodzi o fotorelacje z Festiwalu , na który wybieram sie w przyszłym roku, mam juz nawet pomysł.
 Pozdrawiam ciepło wszystkich odwiedzających i komentujących , postaram się w miarę możliwości wpadać na Wasze blogi by podziwiać to co robicie .
Nie mogę w ostatnim okresie dojśc do ładu ze swoim zdrowiem , które wiecznie mi dokucza , ciesze się tylko , że nie mam jak w latach ubiegłych na przywitanie jesieni zapalenia płuc ! , moje miksturki ziołowe dawają pewnie jakieś efekty , muszę Wam kiedyś o nich napisać.
A tymczasem pozdrawiam Was serdecznie.

21 komentarzy:

  1. Gratuluję serdecznie wyróżnień!
    z przyjemnością obejrzałam piękną fotorelację z wystawy - cudne prace!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuje , miło mi ,że podoba Ci sie fotorelacja .

      Usuń
  2. Fajnie cie widzieć w środ twoich cudownych elfów ..
    Wyróżnieni gratuluje . Jak zwykle uwielbiam twoją Hildę ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he dziękuje , ale nie umiałam wyciąc siebie z obrazu , a niedługo kolejna odsłona Hildy.

      Usuń
  3. Dziękuję za wizytę u mnie. Zdolna babeczka z Ciebie. ;) Piękne rzeczy tworzysz.
    Pozdrawiam
    Ewa

    OdpowiedzUsuń
  4. jak to dobrze, ze do mnie zajrzałaś! teraz mogę nacieszyć gałki swoje takimi cudami!
    pozdrowionka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miło mi Ciebie gościć .

      Usuń
    2. Wyroznieneia gratuluje jeszcze raz:) Dziekuje za ta wspaniala fotorelacje - niesamowita impreza. Tyle pieknych przedmiotow i inspiracji! Nie moglabym spac po wizycie w takim miescu!

      Usuń
  5. Gratuluję wyróżnień - Twoje prace są piękne, nie dziwię się, że zostały docenione. Serdecznie pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. oczywiscie dolaczam sie do reszty dziewczat i gratuluje wyroznienia. uwielbiam takiego typu imprezy, mozna dostac oczoplasu od wystawionych tam rzeczy. dzieki za ciekawe sprawozdanie
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  7. oj się zaczytałam, takie to wszystko piękne...

    OdpowiedzUsuń
  8. aż trudno się oderwać od tych wszystkich zdjęć! świetne prace, wszystkie, bez wyjątków :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Waw gratuluję kochana wyróżnienia!!! zasłużyłaś na nie swoimi przepięknymi pracami:) i fajnie cię zobaczyć:) nie tylko usłyszeć:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  10. Ach, zapomniałam zaprosić na Candy do siebie :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluje wyróżnienia....))))Twoja podusia była urocza. Kocham klimaty rękodzieła.... Cieplutkie pozdrowienia pa...

    OdpowiedzUsuń
  12. Słuszne wyróżnienie !:) poduszka była top-owa!:))

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością obejrzałam Twoje zdjęcia z wystawy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratulacje, a zdjęcia wspaniałe!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Serdecznie gratuluję wyróżnienia dla Twojej poduszki :) W sumie to wcale mnie ono nie dziwi, przecież łąka, którą na niej wyszyłaś jest jak z bajki :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Już ogladanie tych zdjeć zachwyca, a co dopiero gdy ogląda się na żywo takie dzieła?!Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję, zasłużenie w 100%. Pozdrowionka.papa

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy