Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 23 października 2012

Piekny prezent i mój karnecik na igiełki.


Musze się Wam pochwalić jaką niespodziankę zrobiła mi  Alina  , wyraziłam tylko swój podziw dla Jej umiejętności i talentu w sprawie farbowania mulinki , (  w czym jestem zupełnym ignorantem- chociaż barwnik już zakupiony ! ) , a Ona wysłała mi całe motki !
Jestem zaskoczona , ponieważ nie spodziewałam się takiego prezentu !
Kolory sa cudowne , bardzo mi się podobają , szczególnie to połączenie niebieskiego z granatem , czy czerwieni, zieleni z brązem . Zdjęcie tego nie oddaje ale żółty z czerwienią przechodząca w czern ,czy ciemno szary jest przepiękne . Zresztą wszystkie kolory są niezwykłe i bardzo ciekawe , długo pewnie nie zrobię swoich dlatego muszę się dobrze zastanowić nim ich użyję !
Alina jestem Ci ogromnie wdzieczna za ten nietuzinkowy prezent , który sprawił mi wiele radośći !.
Reklama Jej bloga nie ma byc wyrazem mojego rewanżu , musicie tam zajrzeć , ponieważ prace , które wykonuje sa bardzo piękne i starannie wykonane. Widać , że dziewczyna wkłada serce we wszystko co robi. Dodatkowym atutem są hafty na lnie !!!!!
Zachęcam Was do zajrzenia na Jej strone
i obejrzenia starszych prac , przekonacie się , że nie przesadzam..


Pamiętacie jeszcze moja zabawę z Elfem ?
Na jej rzecz zrobiłam karnecik na igły z motywem elfa , który to trafił do 
Dysiaczka .Mam nadzieje ,że bedzie Jej służył pomocą w porządkowaniu podręcznych igiełek.
więcej zdjęć i kursik mojego autorstwa na wykonanie takiego igielnika znajdziecie
Jeśli ktoś ma ochotę to zapraszam.

Przypominam też o trwającej siłowni twórczej pod tytułem ''Biel pastelami otulona''
Bardzo wdzięczny temat i nie jedna z Was może sie z nim zmierzyć, zachecam Was do udziału w tej zabawie , przewidziane sa nagrody ! a wiecej informacji na
Zapraszam serdecznie w imieniu całego zespołu !
Pozdrawiam Was serdecznie !

16 komentarzy:

  1. Super prezent dostałaś! Kolorki muliny na prawdę są piękne. Podobnie z resztą jak Twój karnecik na igły. A szpilki z serduszkami - po prostu bomba :D
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  2. Karnecik włożyłaś w to dużo pracy[podoba mi się haft]pomysł mniej.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow!!! Kolory mulin naprawde zachwycajace!! Pelen podzoe dla Aliny!:) A igielnik z elfikiem cudny!:) pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny prezent :) Na pewno niteczki przerobisz w coś cudnego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Karnet na igły śliczniutki. Wstyd się przyznać, ale dotąd żadnego sobie nie sprawiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Super pomysł z tym karnetem na igiełki i wykonanie bardzo ładne ....))))Prezenty ekstra...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna ta mulina! Karent na igły super - na pewno skorzystam z Twojego kursu i sama podobny wykonam:) Już dziękuję!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Mulinka śliczna. Widziałam już kursik na ten śliczny igielniczek i jak tylko znajdę dla siebie chwilkę czasu to sobie taki według Twojego kursu zrobię:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Karnet na igły jest przepiękny!!! jesteś Wielka :)ładnie wygląda ta mulina, piękne kolory.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo Ci Luna dziękuję za tak miłe słowa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudny prezent i przepiękny karnecik ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. piękny igielnik stworzyłaś:) chyba mam ochotę na próbę zrobienia swojego za pomocą twojego kursu :) tylko czy czas na to pozwoli

    OdpowiedzUsuń
  13. CUDNE KOLORKI:))))PIEKNY IGIELNICZEK:)))POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny prezent,karnecik na igły super.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy