Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 30 października 2012

Zawieszka na nożyczki




Te różyczki oczarowały mnie bez reszty. Już wkrótce pokażę Wam co wykonałam z ich wykorzystaniem a tymczasem prezentuje moją pierwsza zawieszkę na nożyczki , miniaturowe biscornu , które tez chciałam zgłosić na wyzwanie w
 Szufladzie
Wielkość to 2,5 cm na 2,5 -jest więc naprawdę maleńkie.
Już wiem , że to nie będzie ostatnie moje dzieło z wykorzystanie  tych miniaturowych różyczek.  Mozna je oczywiście wykorzystać podczas pracy hafciarskiej wkłuwając w nie igły..



Pozdrawiam serdecznie i biegnę do różyczek..

29 komentarzy:

  1. Prześliczne te różyczki!
    nie dziwię się, że Cię oczarowały:)

    OdpowiedzUsuń
  2. przecudne to maleńkie biscornu, śliczne te różyczki są. Sama teraz będę kombinować :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna różyczka, jak nazywa się ten haft?

    OdpowiedzUsuń
  4. Widzę kochana, że różyczkomania się rozprzestrzenia w tempie masakrycznym. Piękność stworzyłaś i czekam na cd. Bardzo mi sie spodobał haft brazylijski ale jest jeszcze tyle rzeczy które chciałabym spróbować, że życia mi nie starczy. Więc Ty do swoich a ja do swoich różyczek uciekam.
    Buziole wielkie przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. urocza jest ta zawieszka do nożyczek, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne biscornu. A jakie piękne zdjęcia i pięknie skomponowane...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ladnie to wygląda. To hyba haft wełniany? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Co ja piszę? Już poprawiam- Chyba i ładnie.Przecież takich błędów nie robię.Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawy pomysł, wszędzie te różyczki na biżuterii widzę, a przecież można je też inaczej zagospodarować:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Malenkie piekne biscornu i te rozyczki..one dodaja uroku kazdej rzeczy, a ich zastosowanie jest nieograniczone..pomysl mialas swietny.)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jeszcze rożyczek nie umie robić, ale, na spokojnie i do nich przysiądę, by robić takie cuda rózyczkowe, jak Ty :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. LIczy się pomysł,a Ty go zznalazłaś-ciekawe rozwiązanie[małe i piękne]
    pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  13. Oooooh! uwielbiam takie nożyczki!!! Są przepiękne! Podobnie jak zawieszka. Jest taka maleńka!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje różyczki mnie zachwycają a igielniczki wyszły z nich cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne nożyczki, też by mnie oczarowały a zawieszka piękna, świetnie Ci wyszły listki, ja kombinowałam ich wyszycie i jakoś mi nie wyszło, Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Zawieszka fajna ale nożyczek zadraszczam.....))))ekstra do mojego kącika, gdzie nabądłaś...)))))))Całuski pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nożyczki pochodza z kolekcji DMC sprawdz na stronie needle art .

      Usuń
  17. Śliczne maleństwo ,W moich nożyczkach śrubka się już poluzowała ,,

    OdpowiedzUsuń
  18. I love roses. Your biscornu is very beautiful.

    OdpowiedzUsuń
  19. Prześliczne maleństwo zrobiłaś :) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  20. Przyjemnie wziąć w ręce tak pięknie ozdobione narzędzie pracy :) Powodzenia w szufladowym wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Taka mała rzecz, a jak cieszy oko :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Małe cudo :) Podziwiam te różyczki i podziwiam, sama wciąż nie mam odwagi na to, żeby spróbować czegoś podobnego, ale może w końcu się przekonam :) Powodzenia w wyzwaniu :)
    I pozdrawiam jesiennie, chociaż u mneie za oknem biało ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mnie ostatnio również zafascynowały te słodkie różyczki :) a poduszeczka jest urocza.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jesli to zawieszka do tak maciupkich nożyczek, to biscornu faktycznie jest malenkie! Ale jakie sliczne! Piekny motyw rozyczek. Ja takich nie umiem wyszyc...

    OdpowiedzUsuń
  25. Śliczna malusia zawieszka.
    Dziękuję za udział w wyzwaniu małej formy w Szufladzie i życzę powodzenia.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy