Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 15 października 2012

Pazdziernikowy post TUSALOWY i wielkie niespodzianki !


W pazdzierniku mój tusalowy słoiczek prezentuję na tle wspaniałych dyń ! to akurat są dynie ozdobne , ale za plecami znajdują się przeogromne dynie przeznaczone do konsumpcji , może któraś z Was zna ciekawy i co ważne prosty smaczny , sprawdzony przepis na jaki placek dyniowy , babeczki , mufinki dżemy itp.


Muszę się koniecznie pochwalić co dostałam od Danieli !!!
Zapisałam się co prawda na Jej Rozdawany upominek , ale oficjalnie go nie wylosowałam .
Tak bardzo podobała mi sie ta książeczka na okładce , której było widać interesujące mnie ''drobiazgi'' , że postanowiłam wyprosić , wyjęczeć tę książeczkę od Jej włscicielki !
I co się okazało !!!!!!!!!!!!!!
TA KSIĄŻKA TO JEJ AUTORSKA POZYCJA , W KTÓREJ TO PREZENTUJE W BARDZO PIEKNY , PRZYSTEPNY I DOKŁADNY SPOSÓB WIELE POMYSŁÓW SWOJEGO AUTORSTWA !
Byłam ogromnie zaskoczona bo nie doczytałam , albo tez Daniela w swej skromności wcale się nie pochwaliłą swoim dziełem !
Danielo dziękuje Ci z całego serca , wiesz , że nie tylko ja jestem wielbicielka Twoich pięknych prac i pomysłów ! Na pewno posłuży mnie i tym osoba które ją otrzymały , gratuluję sukcesu i jeszcze raz wielkie dzięki !

W osattnim czasie dostałam jeszcze 2 inne przesyłki w tym jedna dzisiaj , ale z powodu mojego bałaganiarstwa napisze o tym w kolejnych postach , serdecznie was pozdrawiam i życze sobie i Wam takiej pieknej pogody jaką miałam dzisiaj.
Niewyspana Luna.

21 komentarzy:

  1. Kochana Luno..ja tez mialam to szczescie i tez wyzebralam u Danieli jej ksiazeczke i jestem w siudmym niebie bo w srodku sa swietne rzeczy do zrobienia.Ten elfik siedzacy w koszu we wrzosach jest sliczny.>Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluje wyjęczanej książki :)
    A co do dyniowych pyszności, to posiedź chwilę tu: http://www.kwestiasmaku.com/szukaj/wyniki.html?q=dynia
    POtrawy z kwestii smaku sa przepyszne i jak na razie wszystkie mi sie udały (co prawda, nie doszłam jeszcze do połowy, ale stronka jest w ulubionych-ulubionych i słuzy mi wiernie juz długo).
    a osobiście kocham dynię obsypaną curry i pieczona w kawałkach w piekarniku do miękkości. Tylko tego curry nie żałuj :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Och, dziękuję za miłe słowa-czerwienię się.Miło mi, ze sprawiłam Ci przyjemność!Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj to bedzie haftowanie! Gratuluje! Piekne zdjecie z dyniami! Moge polecic strone www.mojewypieki.com - ja robilam drozdzowki z dynia ale przepisow znajdziesz tam wiecej na fajne smakolyki dyniowe. A drozdzowki sa naprawde pyszne. Polecam i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. dziewczyny bardzo Wam dziękuje za te linki i porady , są bardzo przydatne ! może wiecie jeszcze czy mozna dynie np zmiksowac miąższ i zamrozić by było na potem?

    OdpowiedzUsuń
  6. super, gratuluję!
    świetne zdjęcie wstawiłaś z TUSALowym słoiczkiem!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje książki, wydaje się być ciekawą pozycją,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratulacje :)
    Wszędzie te książkę spotykam, można ją gdzieś jeszcze kupić? Ciekawa jestem co ma w sobie :)
    Dynie piękne!

    OdpowiedzUsuń
  9. dynia z lewej mnie zachwyciła. Ja jestem w trakcie poszukiwania tej jednej jedynej ale coś u mnie w mieście puki co to dyniowa nędza

    OdpowiedzUsuń
  10. gratulacje!
    dynie zachwycają i grzybek też:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Kochana Luno! Co do przepisów na dyńkowy dżem, to mam prosty przepis. Bierzesz dynię, kilka jabłek i gotujesz jak normalną marmoladę, dodajesz cukier, skórkę otartą z 3-4 pomarańczy i kilka kropel aromatu pomarańczowego do ciast, trochę imbiru i gotowe! Efekt jest zniewalający!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję :)) Ja jutro odbieram w Empiku książkę Danieli i już się nie mogę doczekać kiedy ją dostane w swoje ręce :))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja też chcę - chcę - gdzie można to cudo nabyć????

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję książki.Tusalowy słoiczek pięknie się prezentuje wśród dyń.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. To będziesz miała co robić z taką książeczką w chłodne zimowe wieczory ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. niestety nie posiadam zadnego takiego przepisu

    OdpowiedzUsuń
  17. Gratuluję prezentu od Danieli. Wspaniała z niej Kobieta.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja ostatnio robiła zupe dyniowa z curry - była pyszna - jak mi wyszła mam na blogu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://tworzycha.blox.pl/2012/10/Pazdziernikowy-wpis-Tusalowy.html

      Usuń
  19. Witaj, dziękuję za miłe odwiedziny :) Pozdrawwiam Ciepło :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy