Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 23 listopada 2012

Marzenie o zegarze z kukułką

Bardzo Wam wszystkim dziękuje za słowa otuchy. Tak to już jest , że w chwili choroby solidaryzujemy się ze sobą. Kto jeśli nie chory zrozumie chorego.
I ja życzę Wam jak najszybszego powrotu do zdrowia !
Zastanawiam się  czy nie podłożyć sobie miski pod nos bo z chusteczkami nie nadążam .
Myślałam , że teraz może być już tylko lepiej , bo przecież biorę antybiotyk już kilka dni , ale to własnie dzisiaj rano przywitał mnie wraz ze wschodem słońca ten znienawidzony katar i to w postaci niezwykle irytującej !!!
No ale dość już o chorobach , pewnie nie bardzo Was one interesują a co dopiero
 czytać posta na ten temat..


Pisałam ostatnio , że pochłonął cały mój czas pewien projekt , co sprawia , że raczej muszę zapomnieć o innych robótkach , przestałam nawet marzyc o ozdobach świątecznych ! , ale wczoraj zmagając się ze swoją choroba i bezczynnością w łóżku , nie mogąc zabrać się za większą robótkę , przypomniałam sobie o hafciku , którym powstał z potrzeby chwili i powędrował do szafy oczekując na swój czas. I oto ta chwila nadeszła . Zachwycałam się ta praca  na tym blogu , i kiedy ujrzałam ten zegar to wiedziałam , że muszę mieć coś podobnego. Mam nadzieje , że podobieństwo do wzoru jest dosyć duże . Niestety nie miałam szyszek jak w pierwowzorze i musiałam zadowolic się złotymi koralikami , może któraś z Was wie , gdzie można nabyć takie zawieszki.
I tak to wczoraj podpierając się poduszkami zrealizowałam swoje pierwsze w tym roku świąteczne marzenie- zawieszke na choinkę.


Stare zegary kocham od dzieciństwa , zawsze w domu był jakiś , a kiedy dowiedziałam sie od mojego męża , że i On podziela moja miłość , to postanowiliśmy nadać charakter naszemu małemu mieszkanku , w którym to zamieszkały jak na ten czas 3 zegary ! a teraz marze o takim z kukułka hi hi , już niedługo nie będę potrzebować budzika , wystarczy mi ich gong..
Ale o zegarach napisze pewnie nie jednego posta , tym czasem ściskam Was mocno i wybaczcie , że ostatnio bardzo Was zaniedbuję , przyjdzie pora , że nadrobię zaległości.
Usmarkana Luna.

28 komentarzy:

  1. No to migiem popchnij kogoś po "Cirrus" i będziesz mieć katar z głowy i większą łatwość w robótkach bez kapiącego nosa :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrowiej szybko, bo swieta za pasem i pewnie masz mnostwo z tym zwiazanych planow robotkowych..zegar cudny a bzika na punkcie zegarow tez mam i mam takze zegar z kukulka..starenki ale kuka..Buzka.)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zycze zdroweczka i podziwiam piekna haftowana prace! Cudny ten zegar!

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś niesamowita! Świetna praca :)
    Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  5. I ja kocham stare zegary. Praca świetna. Trzymaj się.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdrówka życzę a tym czasem coś niesamowitego stworzyłaś! Maleńki zegareczek z kukułką! Śliczny!!! A może użyjesz maleńkich szyszek takich dekoracyjnych - jak do stroików świątecznych, tylko momaluj je lakierem, żeby się ładnie swieciły. Jeszcze raz - cudna zawieszka! Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zegar! A zawieszek możesz poszukać tu: http://www.costumejewellery.pl/zawieszki-bransoletki-i-koraliki-charms.html Nie ma tam może szyszek, ale na pewno coś Ci wpadnie w oko :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. znalazłam jeszcze to: http://allegro.pl/zawieszka-bransoletki-charms-szyszka-gratis-i2790973285.html

    OdpowiedzUsuń
  9. jak widać marzenia się spełniają ;))) zdrówka życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super zawieszka ,jeszcze przydała by sie ta kukułka .,,
    Umnie stary zegar stoi w komórce i czeka na naprawe ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękne zegar :)

    Kochana , miodek jedz :)

    Mam w domu taki zegar co robi bim bam bom, co godzine tyle razy ile godzin ... czasem mam go gość bo go nakręcać trzeba :) Ale muszę z tym żyć bo to zabawka i największy skarb mojego męża :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. PIękny zegar :0 Może nie kuka, ale ładnie dynda :)
    A na katar polecam Cirrus lub sudafed. działa świetnie. I wracaj do zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajna zawieszka! Mialam pisac, ze zycze zdrowia, ale chyba juz lepiej skoro zdjecia robione poza lozkiem:P
    Trzymaj sie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Luno zasmarkana:))) jak to sie stało ,że mnie tu tak dawno nie było???????? a tu tylepostów,tyle piekności:)))pozdrawiam:))) i zdrówka:)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Łączę się z Tobą w katarowej niedoli i życzę szybkiego powrotu do zdrowia. Zawieszka zegarowa bardzo mi się podoba. :) Pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  16. Pora "zasmarkanych" a wiec i Ciebie nie ominelo, ale byc moze bedziezs miala pozniej, przez cala zime swiety spokoj, tego Ci zycze :) Ja tez z tych zegarowych, w mieszkaniu mamy ich kilka, a widzialam nastepne, ktorym ciezko sie bedzie oprzec ...Pozdrawiam, haft podziwiam ale przede wszystkim ciekawy pomysl

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepiękna praca! Zazdroszczę zdolności! :-) Ja też bardzo lubię zegary! :-) Zdrówka!

    OdpowiedzUsuń
  18. Urocza zawieszka. Wracaj do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Sliczna zawieszka:)ja rowniez uwielbiam stare zegary:))
    Duzo zdrowka ci zycze:)
    Pozdrawiam Asia

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdrówka Ci życzę ,powodzenia w Twoim dużej pracy oby nie dała Ci za mocno w kość, zegary cudne.Całuski i najlepszego

    OdpowiedzUsuń
  21. Mam nadzieję, że ze zdrowiem już lepiej i ten znienawidzony katar się uspokoił. Nie cierpię takiego chorowania, więc rozumiem Twoją frustrację.
    A zegarowa zawieszka jest piękna, wyszła naprawdę bardzo przyjemnie :) Nie dziwię się, że męczył Cię ten wzorek.
    Pozdrawiam ciepło, wracaj jak najszybciej do zdrowia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Очень красиво получилось. В таких игрушках есть как бы дух времени, и с каждым годом это будет проявлять сильнее и сильнее

    OdpowiedzUsuń
  23. Niesamowity talent! Świetna ozdoba! Wiem co to koszmarny katar i o ile możesz brać coś jeszcze z innymi lekami, to polecam na katar Sudafed w tabletkach - zawsze biorę i ulga już jest po pierwszej ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny zegarek!!! Zdrówka życzę :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy