Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 13 listopada 2012

Podaj Dalej ( 3)


Jakiś czas temu otrzymałam przesyłkę od Darii z upominkiem w postaci okazałego wisiorka z sowa na tle kamieni . Daria ogłosiła na swoim blogu słynna zabawę ''podaj dalej'' na która się zapisałam.
Etoile-Daria dodała do przesyłki cukierki , których już dawno nie ma ! i pięknie pachnące świeczki.
Dario bardzo Ci dziękuje za upominek i tym samym jestem zobowiązana do ogłoszenia takiej samej zabawy u siebie.
To już moja 3 zabawa tego typu , ale 2 jeśli chodzi o czas.. Może mnie ktoś uświadomi czy wyczerpałam limit w tej materii czy mogę się jeszcze na jakąś zapisać  , ponieważ niektórzy twierdzą , że można się zapisać ile razy się chce pod warunkiem wcześniejszego wywiązania się z poprzednich. 

Zasady:
1. Musisz posiadać bloga

2. Pierwsze 3 osoby , które umieszczą pod tym postem komentarz , w którym zgłoszą chęć wzięcia udziału w zabawie , otrzymają ode mnie malutki ręcznie robiony upominek, który wyślę w ciągu 365 dni.


3. Osoba zgłaszająca się organizuje taką samą zabawę u siebie i daje szansę trzem osobom na prezenty wykonane przez siebie.

Jeśli ktoś ma ochotę na maleńki podarek ode mnie to proszę zostawić komentarz pod postem.
Do zabawy zapraszam tylko te osoby , które regularnie prowadza bloga i wywiązują się z
wszystkich zabaw i zobowiązań.
To zaostrzenie spowodowane jest wielka ilością skarg na niektóre osoby , które kolekcjonują podarki a nie wywiązują się z zabaw.

Serdecznie zapraszam do zabawy 
LUNA.
 
 

16 komentarzy:

  1. Cudności dostałaś
    ta sówka jest śliczna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bym chciała się zgłosić bardzo chętnie... Nie wiem czy mogę? Dopiero uczestniczyłam w jednym 'podaj dalej'.

    OdpowiedzUsuń
  3. To ja też się zgłaszam :) Mam tylko pytanie - zabawę u siebie organizuję dopiero po otrzymaniu przesyłki czy zaraz po zapisaniu się na nią?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zwykle dziewczyny organizują podobna zabawe po otrzymaniu przesyłki..

      Usuń
  4. Tak mi się wydaje, że jak się wywiązujesz z zasad zabawy, to możesz brać udział, ile tylko chcesz... Kiedyś brałam udział w czymś taim i bardzo miło wspominam! Tym razem jednak odpuszczam sobie, bo jestem w takiej sytuacji, że nie wiem, czy i kiedy mogłabym się wywiązać z obietnic...
    A sówka - rewelacja!
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspanialy wisior z sowa..prezentuje sie pieknie.Nie przystepuje do zabawy poniewaz mieszkam za granica a to podraza bardzo koszty przesylki do mnie, a nie chce nikogo narazac na wydatki, ktorych i tak kazdy ma pod dostatkiem.nie mniej musze przyznac ze fajne sa takie wymianki .Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czyżby było miejsce?
    Dawno nie brałam udziału w żadnej wymiance bojąc się że terminy zawalę;-)
    Zapisuję się!!!
    Czekam na potwierdzenie przyjęcia mnie do zabawy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu przykro mi , ale tym razem nie załapiesz sie na zabawe bo Alicja potwierdziła swój udział.

      Usuń
  7. Cóż, ja się nie do końca wywiązałam ze swojej, bo wysłałam tylko do jednej osoby, zamiast do dwóch, ale tylko dlatego, że nie było innych chętnych :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ciesze się, że jesteś zadowolona, ja myślę, że możesz brać udział ile razy chcesz, nawet jeśli nie będzie odpowiedniej liczby chętnych zgłaszających się u Ciebie:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Luna..przystepuje do zabawy..nie wiem jak mi sie to uda , bo nigdy nic nie organizowalam ale postaram sie dotrzymac kroku wszystkim, ktorzy sie w taka zabawe "bawia" to ogromnie mile dostac cos od blogowej kolezanki i na dodatek przez nia zrobione.)Czytajac komentarze chyba sie zalapie u Ciebie na prezencik jako trzecia..albo sie myle..Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście tak jak pisałam załapujesz się na zabawę.

      Usuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy