Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 21 listopada 2012

TUAL-Listopad


Bardzo jestem spózniona z prezentacją mojego Tusalowego słoiczka , ale od paru dni walczę z chorobą w domu a od wczoraj i mnie rozłozyło . Dlatego nie pokażę Wam niczego z moich haftów bo zwyczajnie nie mam do tego głowy.
Od jakiegoś czasu robię cos większego i pracochłonnego i zwyczajnie nie moge zabrac sie za nic światecznego .
Dlatego tak sobie myślę , że w tym roku sobie odpuszczę i nie będę robić nic na siłę .
A przyszły rok muszę zaplanować inaczej... nocóż uczę się powoli rozkładać siły.

14 komentarzy:

  1. Wracaj do zdrowia!!
    Pozdrawiam cieplutko:-*

    OdpowiedzUsuń
  2. Życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia i niewymuszonych chwil miłego tworzenia. :) Masz rację - na siłę to nie to samo. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ech ja też od kilku dni leże z powodu grypy. Życzę szybkiego powrotu do zdrowia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. życzę zdrówka dla Ciebie i całej Twojej rodzinki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spokojnie kochana ...zdrowiej ....i Twoja rodzinka też nich się broni...Twoje hafty można oglądać po 100razy....Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  6. Trzymaj się kochana tego postanowienia, robótki na siłę się nie sprawdzają a prowadzą do większej frustracji.Ja nie "produkuję" tak dużo haftów w porównaniu do innych blogów i raczej nie trzymam się też tematycznie haftów np.:dostosowanych do pory roku, świąt. Takie założenie przyjęłam jak tylko założyłam bloga i jestem z tego bardzo zadowolona. Robię więc sobie kiedy chcę i co chcę i nie przejmuję się, że niektóre robótki mogą mi zająć nawet kila miesięcy :)
    Zdrowiej szybciutko, bo wtedy wróci Ci też chęć do robótek :))) i niestety zapomnisz o tym postanowieniu.

    OdpowiedzUsuń
  7. Luna, próbowałam wejść na Twojego bloga już chyba z miesiąc. Komputer krzyczał mi że na Twojej stronie jest jakieś "złośliwe oprogramowanie". Nareszcie udało się :] Jestem!
    Wracaj szybko do zdrowia :***

    OdpowiedzUsuń
  8. Słoiczek wyszedł bardzo elegancko - podoba mi się, że hafcik jest taki nie przesadzony :) Dużo. dużo zdrówka Ci życzę!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zrobiłaś bardzo elegancki słoiczek.
    Zdrowiej szybciutko i niech siły Ci wracają.
    Ja również zaniemogłam i juz od tygodnia jestem chora, więc witaj w klubie :D
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dużo zdrówka i przepiękny słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczny słoiczek!!!Dużo zdrowia życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam nadzieje, ze juz wyzdrowialas i cos nam zaprezentujesz. tym czasem zapraszam po odebranie wyroznienia u mnie.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. W końcu! Udało mi się wejść, już się bałam, że mnie nie chcesz :((
    Mam nadzieję, że już udało Ci się wrócić do zdrowia i zająć swoimi robótkami. Ozdoby świąteczne to nie przymus, ja jeszcze nie mam na swoim koncie żadnej, ale tak naprawdę to bym chciała... ale cały czas robię coś innego...

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy