Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 11 listopada 2012

Wymianka "W stylu Cath Kidston"



 Wymianki to uzależnienie , które należy leczyć , 
w moim przypadku to już bardzo poważna choroba ha ha , ale będę się leczyć tym bardziej , że przestałam mieć czas na inne sprawy...
Tymczasem wzięłam udział w kolejnej organizowanej przez Sylwię . Moją parą wymiankową została Monika dla , której przygotowałam w wymienionym stylu przybornik na igły i szpileczki , nożyczki z różaną zawieszką i kilka krawieckich przydasi , które mam nadzieję się Jej przydają.

A co przygotowała dla mnie Monika ...zobaczcie sami..


Monika pięknie ozdobiła kopertę wizerunkiem sówek , muszę sprawić sobie takie stempelki..
W przesyłce znalazłam urocze domki-poduszeczki i zawieszkę naszyjnik misternie zaplecioną w różyczki , no i przydasie które na pewno wykorzystam w swoich pracach.
Moniko bardzo Ci dziękuję za wszystkie upominki.
A teraz mała kawka i zabieram się  za pracę , która wymaga mojego pełnego zaangażowania i całej energii...pozdrawiam Wszystkich bardzo serdecznie
 a szczególnie wszystkie wierne komentatorki. Życzę miłego niedzielnego wieczoru i spokojnego tygodnia 
 LUNA.

18 komentarzy:

  1. Przygotowany przez Ciebie igielnik jest cudny!! Ja popełniłam jeden według Twojego tutka w Turkusowym Hamaku, jednak przy Twoim może się schować za drzewo...

    OdpowiedzUsuń
  2. Ależ zazdraszczam Monice tego co dla niej przygotowałaś. Nie powiem, żebym i Twoimi prezentami pogardziła.
    Kochana, różyczki są rewelacyjne i mam nadzieję na szybkie wykorzystanie ich.
    Dziękuję i sprawdzam jak teki przybornik zrobic. Wracam do Twojego tutka.
    Paaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  3. Wymianka, że cho...cho...Fajne drobiazgi...Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  4. :))Dobrze że mnie znalazłaś,bo dzięki temu ja trafiłam do Ciebie.Podziwiam Twoje cuda i zazdroszczę zdolności.Pozdrawiam serdecznie i zostaję u Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysłowa i piękna wymianka! Igielniczek wyszedł elegancko! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie Ci dziękuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna wymianka, przygotowałyście dla siebie cudne prezenty! Twój igielnik jest powalający, ale zdążyłam się już przyzwyczaić do jakości i urody Twoich prac :) No i fantastyczny naszyjnik z różami dostałaś!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudna wymianka i Ty wysłałaś śliczności i śliczności dostałaś!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciesze się że wymianka się między wami udała :) buziaki i też uciekam coś potworzyć - może post z podsumowaniem wymianki;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowny przybornik!!
    Wzdycham do każdego Twojego rękodzieła.
    A styl Kidston uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Prześliczne rzeczy!! Dlaczego ja o takich sympatycznych akcjach dowiaduję się, jak już się skoczą?! Ściskam cieplutko i idę wzdychać dalej...

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super prezenty sobie sprawiłyście. Przyborniczek podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne są wymianki , Cudne prezenty dostałyście ..

    OdpowiedzUsuń
  14. Очень красивые рукодельные работы!

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowności! I Ty stworzyłaś piękne rzeczy, i dostałaś równie przyjemne dla oka :)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy