Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 9 listopada 2012

Podstawka wielofunkcyjna






Dzisiaj nietypowo , ponieważ chciałam Wam zaproponować i zareklamować
 przyrząd , który moze ułatwić prace każdej hafciarki i miłośniczki książek..

Podstawka została wykonana z najwyższej klasy jakościowej drewna sosnowego. Pomalowana matowym, bezbarwnym lakierem!!!
Konstrukcja podstawki opiera się na łączeniach, typu zamek prosty (wpuszczany) ,skręcanych wkrętem. Wkręty są oczywiście prawie niewidoczne gdyż można je dostrzec tylko na spodzie każdej z ram. Nie burzą estetyki całości a dają dużą wytrzymałość i niezmienność funkcji przez wiele lat!!
Nie jest klejona  , ponieważ jest ono sztywne i kruche co w przypadku wstrząsu , upadku przyczynia się do rozpadu konstrukcji.  Nie trudno aby w chwilach roztargnienia podstawka spadła z biurka czy łóżka.
Podstawka posiada 4 stopnie regulacji pozwalające dobrać komfortowy kąt użytkowania. Dzięki dość szerokiej półce można położyć nawet grube książki !! a dwa ruchome uchwyty uniemożliwiają jej samoczynne zamykanie!!!

Wymiary podstawki:
-wysokość 25,5cm
-szerokość 40cm

Jestem w trakcie testowania podstawki , bez której nie wyobrażam sobie dalszego haftowania !
Oszczędzam kręgosłup nie musząc schylać się nad wzorem i nie muszę tak wytężać wzroku przygladając się schematowi , ponieważ reguluję przyrząd do wysokości mi odpowiadającej;
Ustawiłam na nim tablicę magnetyczną na którą kładę wzór wraz z magnesem przytrzymującym i wskazującym mi miejsce haftu.
Jak widać na zdjęciu jest możliwość dopięcia lampki i magnesu.

Cena urządzenia 35 zł plus koszty przesyłki , jeśli ktoś jest chętny proszę o informacje na maila :

magr1@tlen.pl

Pozdrawiam serdecznie i zabieram się za wyszywanie..
nie zdradzę czego...
Niewyspana Luna . 


PS. Mam jakies problemy z blogiem i nie wstawiło mi wszystkich zdjęc , mysle ze uda sie to naprawić.


22 komentarze:

  1. ooo rewelacyjna jest - z chęcią bym taką sobie kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  2. Warsztat pierwsza klasa,na pierwszym zdjęciu.Mam tytanie do jakiej mocy można zamontować lupę, pytam bo fajna sprawa do czytania a mam taką osobę słabowidzącą ,co uwielbia czytać Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. z tymi wszystkimi dodatkami wygląda jak skomplikowana maszyna :D ale pewnie przydatna

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna :-) A co do zdjęć to prawdopodobnie nie masz już miejsca wolnego na web picassa. Ja miałam tak ostatnio, możesz dokupić więcej pojemności, albo założyć na komputerze dysk google, jest w usługach na profilu blogera, wtedy masz kilka giga zapasowego wolnego miejsca a friko. Mi zajęło kilka godzin, zanim się skapnęłam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda na solidną robotę. Podobają mi się szczególnie te łapki do przytrzymywania stron.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te łapki sa fajne , ale dostepna jest tez wersja bez łapek.

      Usuń
  6. Jeju, już maila piszę . Pomocnik jak ta lala. Ale te różyczki i ten przyborni-ja chyba oczadzieję.
    Buziole.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czego to ludzie nie wymyślą, żeby sobie życie ułatwić... Super to urządzenie!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Zamówilabym sobie taką podstawkę. Odezwę się ok 15 listopada bo teraz jestem poza miejscem zamieszkania i nie mam dostępu do komputera. Teraz piszę z komórki. Pozdrawiam z Ciechocinka:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny wynalazek, ale mi brakuje już miejsca w pokoju na takie przydasie. A stojaczek by mi się przydał, bo kręgosłup (chociaż młodam jest i ruszam się) odmawia ostatnio posłuszeństwa. Hm... jeśli portfel pozwoli i moja słaba silna wola się złamie, niedługo odezwę się w sprawie takiej pomocy :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj mnie kregosłup tez dokucza , a jak bedziesz reflektowac na podstawke to zawsze się zrobi.

      Usuń
  10. Swoją drogą, piękny jest ten elf na czerwonej ścianie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna, jak będę mogla to sobie zamówię, bo niezła jest ;))
    buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Podstawka jest swietna i z pewnoscia bardzo przydatna i pomocna.
    pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  13. O to rzeczywiście przydatne urządzenie. Całuski :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super kącik hafciarski sobie urządziłaś....Ciekawe czy sprawdzi sie ta podstawa, bo wygląda rewelacyjnie. Jak by sięsprawdziła to kto wie może wrócę znowu do haftowania ...Buziaki pa....

    OdpowiedzUsuń
  15. Bajerancki wynalazek ;) Ja niestety muszę się trochę wstrzymać z zakupami takich przydasi, wiadomo, święta za pasem ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Какая нужная и много функциональная штука, нужная рукодельнице

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy