Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 4 listopada 2012

Okno do nieba ...


Chyba każdy ma takie momenty , kiedy zatrzymuje go widok czegoś niezwykłego , co powoduje ,że nasze wszystkie zmysły skupiają sie na tej konkretnej rzeczy...
I mnie przydarzyła się taka sytuacja , całkiem niespodziewanie , w środku jednego z tych wrześniowych słonecznych dni  , kiedy to stanęłam urzeczona na widok okna , które nie było dla mnie nowością , ale wtedy zobaczyłam coś więcej...co spowodowało , że chwyciłam za aparat by utrwalić ten widok na dłużej.


Niby nic wielkiego , zwyczajne ukwiecone okno w odrapanym starym murze , ale może i to ma znaczenie...Niezwykły był widok za ''tym oknem'' , mnie zahipnotyzował i dlatego nazwałam je
 ''Okno z widokiem na niebo ''. Niesamowite były te widoczne , przesuwające sie chmury a wszystko to za sprawą odbicia lustrzanego.


Do tej pory lubię wracać do tego zdjęcia , które jest dla mnie zapowiedzią czegoś niezwykłego , jakiejś  tajemnicy, obietnicy , która czai się tuz za rogiem..
                                                    Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego tygodnia.

12 komentarzy:

  1. Przepiękne, czasem żałuję, że nie mam aparatu przy sobie.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne odbicie, niezwykle romantyczne, można zagłębić się w przeszłość, a może i przyszłość...

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebo w tym roku ładne chmury miało , aj złapałam w kształcie serca chmure ..
    Śliczne zdjącia ...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam komunikat , że u Ciebie wykryto złośliwe oprogramowanie, sprawdź:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki za informacje sprawdzę , chociaz nie wiem co z tym sie dzieje , oniewaz czsem jak wchodze na blogi tez mam taka informacje.

      Usuń
  5. Bardzo ciekawe zdjęcia! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie piękne zdjecie :) Gratuluję uchwycenia tak ulotnego i bajkowego momentu.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne zdjęcia, a ja bym chciała mieć tak wypucowane okna ;)))

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy