Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 11 stycznia 2014

Najpiękniejszy prezent-Stojak na szpulki w stylu Vintage

Witam Was serdecznie ! styczeń goni a ja jeszcze nie zrobiłam podsumowania roku, 
chwilowo nie mam kiedy tego zrobić czasu ciągle mało , ale realizuję powoli postanowienie noworoczne o których pewnego dnia Wam opowiem.
Ciągle czekam na zdjęcia TUSALOWych słoiczków , koniec miesiąca coraz bliżej a zdjęć otrzymałam niewiele. Dziewczyny nieaktywne linki Waszych blogów uaktywnię ,bądźcie cierpliwe !
Tymczasem chciałam się pochwalić niezwykłym przedmiotem.... 
Wiecie , że lubię ładne rzeczy , ale co piękne dla mnie dla innych może być bez wartości.
Jak już kiedyś powiedziałam o gustach się nie dyskutuje. Dlatego jako nieliczni możecie 
zobaczyć prezent , który wykonał dla mnie mój kochany małżonek.
Kiedyś zobaczyłam w internecie stojak na szpulki z akcesoriami do haftu.
No i zakochałam się w nim , takiego się u nas nie kupi , niestety. Pokazałam mężowi ,
a On wykonał dla mnie taki w podobnym stylu , który to otrzymałam na Boże Narodzenie.
Jedynie co musiałam zrobić to poduszkę na szpileczki. Nie umiałam się zdecydować jeśli chodzi o dobór wzoru , dlatego wybrałam połączenie Hardangeru i haftu wstążeczkowego , dodałam koraliki i stojaczek gotowy... no prawie bo w oryginale jest jeszcze kilka drobiazgów , ale na wykonanie ich mam czas a chwilowo go nie mam hi hi.
Prezentacja stojaczka to też okazja by ponownie pochwalić się swoimi nożyczkami ,
kolekcją naparstków i magnesikami do igieł , które sama zmontowałam .

































A tak wygląda wymarzony pierwowzór..


Jestem bardzo dumna z mojego męża i szczęśliwa z posiadanego przedmiotu , oj już myślę nad innymi 
cudeńkami , które mógłby zrobić :).
Uciekam bo jutro pracuje a w domu dużo zaległości . Przesyłam Wam wszystkim całusy i życzę spokojnej niedzieli.
Luna.

78 komentarzy:

  1. Dostałaś piękny prezent od serca - niech Ci dobrze służy. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudo!!! Powiem szczerze Twój bardziej mi się podoba niż oryginał! Poduszeczka to majstersztyk!
    Taki mąż to skarb! Dbaj o niego tak wyjątkowo dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiam kogo bardziej chwalić męża, stojaczek, haft handanger z wstążeczkowym czy Ciebie. Po prostu gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki prezent to marzenie tym bardziej , że wykonany własnoręcznie. Hafcik piękny. Gratuję męża bo potrafił spełnić marzenie a to coś bezcennego. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Wspaniały mąż! I jaki zdolny! A ty pięknie przyozdobiłaś prezent i tak, jak Ania, uważam, że twój ładniejszy od oryginału. Zabójcze masz nożyczki...:))
    P.S. Mogłabyś dać znać, czy zdjęcie mojego słoiczka doszło?:)promyk2004@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wspaniały prezent... taki stojaczek to nie tylko na szpulki ale i jako ozdoba fajnie się prezentuje...
    ukłon dla M

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję męża spełniającego zachcianki, ale jak się ma tak utalentowaną żonkę , która dostrzega piękno w detalach i ma tak artystyczna duszę, to aż miło spełniać marzenia o czymś pięknym i estetycznym. Twój hafcik cudny, kwintesencja piękna. Pozdrawiam zdolne małżeństwo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jolu ale mi posłodziłaś hi hi. Kto jak nie Wy dodaje skrzydeł. Znajomi często nawet nie rozumieją po co to robie! Pozdrawiam gorąco.

      Usuń
  8. Cudowny prezent,trzeba pochwalic męża:))

    OdpowiedzUsuń
  9. Twój mąż to geniusz, pierwowzór nie dorasta do pięt Twojemu stojaczkowi ;o)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prześliczny stojak? Czy jest postarzany? To komplement - wygląda jak te oszałamiające akcesoria vintage, które można czasami podziwiać na zagranicznych blogach. Haft jest przecudny i niesamowicie dobrze zharmonizowany z odcieniem drewna.

    OdpowiedzUsuń
  11. Pochwały dla męża, świetną i pomysłową rzecz zrobił, a odpowiednio potraktowana przez Ciebie stała się także niebanalną ozdobą! Gratuluję i ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. No Luna cóż mogę powiedzieć ? jestem pod wrażeniem i szczęka mi opadła koniec kropka - dopowiem jeszcze tak : że masz duszę z bardzo dobrym sercem u swego boku a i nie zazdroszczę ci bo swego również muszę pogonić do galopu - buziaki ślę Marii
    P.S. zdolni jesteście bardzo ja tylko patrzę i podziwiam i .................nie ważne papapa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niektórzy mówia ,że dobraliśmy sie w korcu maku hi hi , coś w tym jest! , mamy podobne poglady , pasje ... lubimy starocie i rzeczy z duszą. Mąż odnawia stare zegary , robi im skrzynki a ja kocham haft...

      Usuń
    2. No to może jesteśmy rodziną i nie wiemy nic o tym - charaktery mama bardzo zbliżone

      Usuń
    3. chciałam napisać mamy ja w tych klamotach prawie urodzona - hihihi a mąż też nie stroni od takich spraw

      Usuń
  13. Miło ,że zauważyłaś kolor ! koniecznie chciałam uzyskać efekt o którym wspomniałaś ! , ciesze się ,że to zauwazyłaś . Stojak pomalowany jest farba w kolorze rustykalnego dębu to lakierobejca.

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudeńko!!! A ta poduszeczka na szpilki jest po prostu prześliczna!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. Twój mąż to zdolniacha:) Cudny ten stojaczek, fajny pomysł:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Que preciosidad!!! me encanta!!!! besos

    OdpowiedzUsuń
  17. no to zatkało kakao - cudo Luna, cudo!!!
    a co do słoiczka, czy mam posłać Ci zdjęcia na maila??? bo nie wiem :)))
    pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie wymarzone i dobrane z sercem prezenty są najlepsze, a jeśli do tego własnoręcznie zrobione - to już rewelacja :) Masz fantastycznego męża, widać, że oboje macie zdolności w łapkach :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowny robótkowy gadżecik :) Mąż stanął na wysokości zadania, a Ty praktyczne uczyniłaś pięknym :)
    Pozdrówko :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie no po prostu cudowne cudeńko, tym haftem dałaś ostatni szlif gadżecikowi. Superancki

    OdpowiedzUsuń
  21. ooooooo!!!!!!!!!! cudowny!!!!!!! zdolnego masz męża Gosiu :) ale powiem że bez twoich haftów nie był by on tak uroczy :) twoja praca dała temu stojakowi kropkę nad "i" :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Kochana super niespodzianka, uściski dla męża za kreatywność ;))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Stojak istotnie jest piękny, pozazdrościć utalentowanego małżonka :). A ja mam pytanie, gdzie Pani wyszukuje te fantastyczne nożyczki?
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Większość pochodzi z tego sklepu.
      http://www.123stitch.com/Scissors.html
      Inne można tu kupić.
      http://sklep.mintyhouse.pl/index.php/nozyczki-vintage.html

      Usuń
  24. Prawdziwe cudeńko:)) Hafcik hardangerowy śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Hola Luna: es muy bonito este organizador de costura !

    Un saludo.

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdolny facet z Twojego męża! Piękną rzecz wykonał! I Twój hafcik śliczny :)) i kolekcja akcesoriów godna podziwu!

    OdpowiedzUsuń
  27. Gracias por tu visita Luna, he venido a verte tu espacio y me han encantado tus trabajos...
    eres una artista muy completa...se te da todo bien...
    me gustan tus trabajos con bordado de cintas...
    Un saludo desde España

    OdpowiedzUsuń
  28. Soy tu seguidora numero 500...bonito número.bs

    OdpowiedzUsuń
  29. masz powód do dumy bo zdolniacha z niego :) nigdy nie widziałam takiego stojaczka...cudo :) poduszeczka też przepięknie wykonana :) ale serducho też podbiły te magnesiki na igiełki...naprawdę sama je robiłaś? widziałam w tym stylu w sklepach internetowych...nawet nie sądziłam, że można je zrobić samemu :) pozdrawiam gorąco i jak najwięcej czasu na realizację planów życzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może nie dokładnie sie wysłowiłam , magnes raczej sama montowałam z gotowych elementów. W sklepach internetowych gotowe magnesy sa bardzo drogie.

      Usuń
  30. Piękny stojak, cudne gadżety, nożyczki z serduszkiem...och!!!!a hafcik cudowny:) Ciekawa jestem jak Twoja lawenda? Moja ma sie bardzo dobrze, dzięki pogodzie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja lawenda tez chyba przezyje, ostatnio słyszałam ,ze lawenda nie marznie ... nie wiem co o tym mysleć.

      Usuń
  31. Stojak rewelacyjny, gratuluję uzdolnionego męża. Igielnik jest przepiękny. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  32. No, no...Pomysł nieziemski, pogratuluj męzowi wykonania, a Tobie gratuluję "dopracowania", bez Twoich działań byłby to jedynie ZWYKŁY stojak na szpulki.Igielnik cudny i nożyczki i magnesik na igły- no, po prostu genialne!!!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  33. A mój ugotował pyszny rosół:))))))hihi..ale robótkowy nie jest absolutnie,więc jak dziewczyny pokazują prace swoich zdolnych mężów to im zazdroszczę:))))chociaż gender i te inne sprawy,ale nie wszystko słaba płeć zrobi sobie sama:)))))pozdrawiam cieplutko:)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mozna byc gender ale natury sie nie oszuka hi hi.

      Usuń
  34. Tak patrzę, patrzę i patrzę... I napatrzeć się nie mogę, bo to takie cudeńko, że naprawdę szczęka opada! Mąż sprawił Ci wspaniały podarunek, a Ty miałaś podwójną radość, bo mogłaś się nim po swojemu "zaopiekować". I sądzę, że miałaś więcej frajdy, niż gdybyś dostała taki piękny, gotowy gadżecik, jak na ostatniej fotce:) Super! A zdjęcie słoiczka zrobione, więc wyślę Ci na maila.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz rację gotowy chyba nie przyniósłby mi tyle radości.

      Usuń
  35. Brawa dla męża -wspaniały stojaczek. Oczywiście Ty też go pięknie przyozdobiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  36. Mąż się spisał - przygotował dla Ciebie wspaniały prezent.

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowność - gratuluję męża :))

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękny stojak! Cudowne magnesiki i rewelacyjny haft. Ale tak na prawdę, to prawdziwym skarbem jest Twój Mąż :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie dość ,że sama jesteś uzdolniona to i jeszcze mąż taki...Pozazdrościć Wam talentów!!!
    Kochana życzę Wam wszystkiego dobrego w tym Nowym Roku!!!
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. Prawdziwe cudo, mogę tylko ładnie pozazdrościć. Okropnie mi się też podoba ten haft. Chciałam się go nawet nauczyć robić i kupiłam różne tam gazetki itp. ale nie udało mi się niestety jeszcze, więc tym bardziej podziwiam twe cudne do nieskończonej potęgi dzieło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez zaczęłam lata temu od gromadzenia gazetek... ale nie czekaj tak długo tylko zabieraj sie za wyszywanie to nie jest takie trudne!

      Usuń
  41. Aż nie wiem co mam podziwiać..Cudowności! Brawa dla małżonka że się spisał i wykonał prezent i wielkie brawa dla Ciebie że tak pięknie go ozdobiłaś;)) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  42. Mi się twój stojak bardziej podoba, pięknie wykończyłaś haftem :) Całość super się prezentuje na zdjęciach

    OdpowiedzUsuń
  43. Tak więc, moja droga. Męża wypożyczam z całym majdanem z piwnicy. Oddam...kiedyś.
    Zazdraszczam Ci tego ustrojstwa. Może jak maślane oczy zrobię to i dla mnie coś skapnie, hihi.
    A teraz wracam do zdjęć oczy napawać. Aaaaaaaaa, jak będziesz nożyczki wyszukiwała to razy dwa poproszę. Wyobraź Sobie, że mam jedne jedyne. No, skandal.
    Buziole wielkie przesyłam
    Paaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No cóż muszę się zastanowić... nie znam Cię aż tak dobrze by ufać na słowo ,że oddasz to co pozyczyłaś ;) No ja długo robiłam te maslane oczy by uzyskac to co chciałam...a ciekawe jakie sa Twoje nozyczki...

      Usuń
  44. Piękny prezent :-) Ślicznie wszystko razem wygląda :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  45. Ale cudeńko! Stojak razem z haftowaną poduszeczką tworzą piękny zestaw :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  46. Fantastyczny!
    Maz to zdolniacha. Przepiekne to wszytsko stworzyl, Ty dodalas wisienke i jest swietnie!
    Niezwykle interesujaca masz kolekcje nozyczek.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  47. Wspaniały ten stojak naprawdę

    OdpowiedzUsuń
  48. Mówisz i masz , to miłe , a stojak super pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  49. Ho scoperto il tuo blog adesso e sono incantata dalla tua bravura!
    Ti seguirò sicuramente...
    Loredana

    OdpowiedzUsuń
  50. Wspaniale to wygląda. Takiego męża można pozazdrościć, chociaż ja ze swojego jestem bardzo zadowolona. A poduszeczka na igły to majstersztyk. Chyle czoła. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  51. Masz zdolnego męża i takiego uczynnego. Dobrze że Twój stojaczek różni się od oryginału bo przez to jest niepowtarzalny i chyba o to chodzi. Piękne te hafty na stojaczku. A magnesiki sama zrobiłaś? Super!. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  52. É un dono Meraviglioso!!! Complimenti Luna!!!!
    Il tuo puntaspilli è veramente bellissimo!!!
    Un abbraccio
    erba

    OdpowiedzUsuń
  53. Stojaczek bardzo pomysłowy, a mężowi proszę pogratulować wykonania. Poduszeczka na igły, Twoje dzieło, jest przepiękna.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  54. przesliczny ten stojak ,małe arcydzieło;-))))dziekuje za odwiedziny u mnie, pozdrawiam i zapraszam na candy;-)))))

    OdpowiedzUsuń
  55. Jednym słowem - WSPANIAŁY:) Może i mojego Małżonka uproszę o taki prezent, albo powiem żeby mi zaprojektował coś podobnego do stojaka... jeszcze pomyęle, a teraz upajam się widokiem Waszego dzieła.Pozdrowionka.pa

    OdpowiedzUsuń
  56. Wspaniały mąż , Twoje prace , więc warto żyć i cieszyć Siebie i nnych pozdrawiam Anulka

    OdpowiedzUsuń
  57. Wspaniały stojak , gratuluje prezentu i pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  58. Jeszcze raz dziękuję dziewczyny za tyle miłych słów przekażę je mężowi. Myślę ,ze niejeden mąz ma takie ukryte talenty.

    OdpowiedzUsuń
  59. Luno, bardzo dziękuję za odwiedziny i pozostawiony komentarz.
    Wszystkiego dobrego dla Męża. Ma talent.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy