Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 23 stycznia 2014

TUSALOWY upominek od Cyber Julki i lista uczestniczek TUSALu 2014


Kocham upominki , każdy lubi je dostawać , ale te które robi Cyber Julka są niezwykłe.
Bardzo przemyślane , starannie wykonane ze wszystkimi szczegółami no i nietuzinkowe !
Nasza blogowa koleżanka stara się aby to co ofiaruje innym było szczególne i bardzo oryginalne.
Każdy kto miał to szczęście otrzymać od Niej upominek pewnie się ze mną zgodzi :)

Dzięki Waszym głosom i wygranej w losowaniu na najpiękniejszy TUSALOwy słoiczek 
stałam się posiadaczką tych pięknych przedmiotów. Paulina pomimo swego stanu i zapewne 
wielu dolegliwości przygotowała dla mnie cudne haftowane ''drobiazgi''.
W asyście rodziny otwierałam paczkę , którą otrzymałam od Niej .
Zobaczcie jaki piękny koszyczek z subtelnym , delikatnym haftem wykonała Organizatorka
 TUSALU2013 !
Bardzo się ucieszyłam na widok motka włóczki , która zapewne sama uprzędła i pofarbowała !
W koszyczku znalazłam też piękne etui z haftem w którym to odkryłam lustereczko o grzebień !,
który również został ozdobiony haftem. Paulina w tej sprawie jest niesamowita ! mam wrażenie ,że 
ciągle wyszukuje przedmioty , które mogłaby ozdobić i dodać im blasku !
Ze szczególnym zainteresowaniem przyjrzałam się ozdobie wykonanej techniką kartonażu na której 
doczepiła czerwone ''koraliki''ze wstążkami . Piękne i oryginalne !
Paulino bardzo , bardzo Ci dziękuję za te wszystkie upominki , które jak zawsze po jakimś czasie trafia 
do mojej witrynki w której to gromadzę moje i Wasze rękodzielnicze skarby!.
















Przypominam ,że w dalszym ciągu czekam na zdjęcie Waszych słoiczków!
A teraz podaję uaktualnioną listę uczestniczek TUSALU 2014.
Jeśli przez jakiś błąd nie uwzględniłam którejś z Was to proszę o informację na maila!

1.LUNA
12.Elunia
14.Nati B
16.ZeppOn
20.moka
25.Renia
26.Promyk
28.Anna
33.Kasia
34.eda
41.nitus

Cały czas przychodzą do mnie zdjęcia waszych ozdobionych słoiczków.
Do 30 stycznia macie czas ! Mam nadzieję ,że wszystkie się z tym uporacie i zdążycie!.
Przypominam też ,że inna nasza koleżanka Luna zaczęła wyszywać kota , dzieląc się tym samym 
swoja wiedzą i umiejętnościami w dziedzinie haftu cieniowanego , Jeśli macie ochotę wyszywać
 razem z Nią  , to koniecznie wejdźcie na blog Luny :)

Pozdrawiam Was bardzo gorąco bo zimno niektórym daje się we znaki .
Luna.

34 komentarze:

  1. O rany! Toż to małe dzieła sztuki! Piękne upominki :) No ale tez i obdarowana zasłużyła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Patrzę i podziwiam jakie cudowne upominki zrobiła dla Ciebie Paulina. Wspaniałe :)))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ależ piękny upominek otrzymałaś !!! A wygranej w zabawie gratuluję - było w pełni zasłużone. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne prezenty koleżanka cyberjulka naprawdę jest niesamowita a jedwabne wstążeczki kupiłam nie u nas buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
  6. Otrzymałaś wyjątkowe upominki! Mam to szczęście, że posiadam dzieło wykonane przez CyberJulkę :))

    OdpowiedzUsuń
  7. O rany, ale cuda dostałaś, farciarko-hafciarko, ale jak najbardziej zasłużone.
    Jak juz zdjęcia słoiczków zamieścisz, wygodnie się w fotelu rozmoszczę i oczy będę cieszyła pysznymi widokami. Wcześniej ze współczuciem o Tobie pomyślę, że wszystko musisz ogarnąc, abym spokojnie napasła oczy ale nie myśl, że Ci współczuc będę. Jak nie Ty to kto???
    Buziole wielkie kofana przesyłam z lodowatej stolicy.
    Paaaaaaaaaaaaaaaa

    OdpowiedzUsuń
  8. Zachwyciły mnie te cuda, rzeczywiście, każdy chciałby dostać taki prezent!

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje! Piękne prezenty, ale też i zasłużone.:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się, że taki upominek to nie w kij dmuchał, wszystko pięknie do siebie pasuje i robi wrażenie.
    Co do postępów... próbowałam dziś coś ale powaliły mnie dwie sprawy 1 - kobiece dolegliwości które przechodzę z wymiotami i omdleniami oprócz ogłuszającego bólu a po drugie to zmarła babcia męża mojej przyjaciółki i dzielnie byłam dla niej wsparciem. Ale solennie obiecuję, że nie każę długo czekać ale chyba sama wiesz że jak się człowiek żle czuje to potem zazwyczaj przychodzi mu pruć. Pozdrawiam i dziękuję za taką ostrą kampanię reklamową.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prezenty adekwatne do dzieła Zwyciężczyni:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne drobiazgi ! Zazdroszczę upominku :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wspaniały prezent, dużo serca Cyber Julka włożyła w wykonanie tego dzieła:)))

    OdpowiedzUsuń
  14. normalnie... cudo pojemniczek !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  15. origamiiptaki.blogspot.com zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  16. wspaniałe prezenty i w pełni zasłużone :)))
    ,pozdrawiam ciepło :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Un precioso trabajo, fino y delicado Luna!!!!. Feliz fin de semana.

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo piękne prace :) Prowadzisz świetny blog, jestem nim zachwycona więc pozwolisz, że z przyjemnością dołączę do grona Twoich obserwatorów. Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze. Pozdrawiam serdecznie :)))

    OdpowiedzUsuń
  19. Wyjątkowo piękne upominki otrzymałaś :) Pozostaje mi tylko podziwiać i zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  20. cudne!!!!!!!piekny motyw rózyczkowy!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Preciosos los regalos que recibiste de Paulina, me encanta esa cesta y el peine...
    una maravilla.
    Un saludo desde España...
    Piękne prezenty otrzymane z Paulina, kocham ten kosz i grzebień ...
    piękne.
    Pozdrowienia z Hiszpanii ...

    OdpowiedzUsuń
  22. Przecudne drobiazgi. Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  23. Jestem pod wrażenie. Te prace są cuuudne. Oglądam je kolejny raz.
    Dziękuję za bardzo piękny komentarz.
    Pozdrawiam serdecznie:)))

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy