Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

środa, 1 stycznia 2014

Noworoczny, styczniowy post TUSAlowy



Witam Was serdecznie w Nowym Roku 2014 ! mam nadzieję ,że dla wszystkich z nas
będzie on szczęśliwy , czego Wam ,życzę z całego serca !
Dziękuję za wszystkie życzenia ! nie jestem w stanie odpowiedzieć na wszystkie osobiście
bo pewnie przez kolejny rok musiałabym siedzieć przed komputerem :)
Ale każdemu z Was życzę zdrowia , szczęścia i wszelkiej pomyślności !, niech
omijają Was choroby , złe zdarzenia a nieprzyjaciele niech zapomną o naszym istnieniu :)
A wszystkim rękodzielnikom i twórcom wszelakiej maści życzę nieustannej weny i niekończących się pomysłów  !!!!!!!!
Tak się składa , że Nowy Rok zaczynam postem TUSAlowym , który w tym roku organizuje sama .
Mam nadzieje ,że będziecie mnie w tym działaniu wspierać ! i okażecie dużo cierpliwości i wyrozumiałości!

Przypominam ,że do dzisiaj godz 00 można się jeszcze zapisywać na Tusalową zabawę !
A tym którzy jeszcze się gubią chce powiedzieć ,że już czas na pierwszego posta TUSALowego ! nawet jeśli nie macie ozdobionych słoiczków !
Jest jeszcze kilkanaście godzin do namysłu , zapraszam do zabawy !.
Życzę Wam dużo radości z karnawału , ale nie zapominajcie o swoich pasjach!
Pozdrawiam .
Luna.

39 komentarzy:

  1. Wspaniałe życzenia! :) Szczęśliwego Nowego Roku tobie również ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne życzenia :) Do siego roku :) Ja mój pierwszy post tusalowy już opublikowałam ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najlepszego Luno, dużo pięknych prac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęśliwego 2014 Roku Luno! Dostarczaj wielu inspiracji, jak to ty potrafisz wspaniale! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwsze postanowienie na 2014 rok to ,
    że jednak się skuszę i zapisuję się
    również na tegoroczny Tusal ;))) pozDrawiaM ;)

    http://xymciadm.blogspot.com/

    zapisałam się pod zapisami ale
    zrobię to i tu w razie czego ;)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudownego,NOWEGO ROKU....Edyta:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszystkiego dobrego życzę w Nowym Roku ...nie bardzo wiem o co chodzi z tymi postami Tusalowymi ...czy wystarczy sie zapisać czy coś jeszcze zrobić :) to moje blogowe początki :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Tobie i Twojej rodzinie życzę szczęścia, pogody ducha , niech spełnią się wszystkie Wasze marzenia !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Niech ten nowy rok będzie dla Ciebie szczodry i łaskawy w każdej dziedzinie życia :) I niech w błyskawicznym tempie napełnia się ten piękny słoiczek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję ,że będzie dla nas wszystkich taki , dziękuję.

      Usuń
  10. Luna pięknie napisałaś życzenia noworoczne dziękuje ci za te piękne słowa a i tobie życzę wszystkiego najlepszego zdrowia pogody ducha oraz spełnienia niespełnionych marzen . Buziaki ślę Marii
    -----------------------------------------------------------------------------------
    długo się zastanawialam ale nie wytrzymałam więc jak dajesz szansę jeszcze dziś zara piszę malego posta
    chęć udziału w zabawie zostawiłam przed chwilką pod właściwym postem informacyjnym
    słoiczek nie ozdobiony mam ale się jakoś powoli z uporam
    super że jesteś teraz organizatorką i mogę sie bawić a lubię - dziękuję Marii

    OdpowiedzUsuń
  11. Marii fajnie ,ze sie zapisałaś... jak by co udzielam konsultacji w sprawie słoiczka , bo pomysłów mam tyle ,że do koń nie wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Luna dzięki więc czekam na podpowiedzi bo sama teraz już nie wiem co z tym fantem zrobić kochana mam dziwny on jest a i goły nie moze być papapa buziaki

      Usuń
    2. Zapomniałam dodać z tego wszystkiego że Twój słoiczek prezentuje się pięknie M:):):)

      Usuń
    3. Luna a dlaczego mnie nie ma w spisie uczestniczek ???

      Usuń
  12. Po długich wahaniach też się zapisałam,chyba jako ostatnia :) To mój pierwszy TUSAL. Teraz gorączkowo szukam słoiczka hi hi.

    OdpowiedzUsuń
  13. Wielu inspiracji,i cudownych chwil w Nowym Roku!!

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku, wielu ciekawych pomysłów i czasu na ich realizację :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na wszystkie dni Nowego Roku życzę Ci wiary w sercu i światła w mroku, obyś jednym krokiem mijała przeszkody, byś czuła się silna i wiecznie młoda...Całuski pa....

    OdpowiedzUsuń
  16. Luna..szczesliwego Nowego Roku .Pozdrawiam .)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szczęśliwego Nowego Roku.
    Przede wszystkim dużo zdrowia i miłości :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dziękuję za piękne życzenia :) Tobie i Twoim bliski życzę wszelkiej pomyślności w tym nowym roku!!!!

    OdpowiedzUsuń
  19. P.S. poproszę o zmianę adresu bloga gdzie będą umieszczane tusalowe wpisy na
    http://craftomania.com.pl/
    a tu pierwszy
    http://craftomania.com.pl/index.php/component/content/article/149-bior-udzia-tusal-2014

    OdpowiedzUsuń
  20. Szczęśliwego Nowego Roku 2014 życzy Wanda

    OdpowiedzUsuń
  21. Tobie również wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. SZCZĘŚLIWEGO NOWEGO ROKU !!!

    OdpowiedzUsuń
  23. Niech ten 2014 popatrzy na nas przyjaźnie i z pobłażliwością,
    otoczy zdrowiem i humorem,
    niech się nie dąsa i nie smuci,
    niech będzie podporą - silnym ramieniem,
    wsparciem duchowym,
    energią, z której można czerpać bez dna,
    siłą, która góry przenosi
    i marzeniem, które się spełnia
    WSZYSTKIEGO DOBREGO W NOWYM ROKU!!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Pięknie ozdobiłaś swój słoiczek!
    Życzę Ci wspaniałego całego nowego roku!

    OdpowiedzUsuń
  25. Thank you for the warm and lovely wishes!
    Happy New Year 2014, Luna!! Hugs
    erba

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję za piękne życzenia. Ja również życzę ci zdrowia, spełnienia marzeń i uśmiechu każdego dnia.
    Mój Tusalowy wpis trochę później, przepraszam. Odwiedzam kolejne z twojej listy, ale mój się nie otwiera- możesz zerknąć?
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  27. Bardzo dziękuję z atak miłe życzenia i Tobie tez wszystkiego co dobre i aby cię szczeście i wena nie opuszczały.

    OdpowiedzUsuń
  28. Bardzo dziękuję z atak miłe życzenia i Tobie tez wszystkiego co dobre i aby cię szczeście i wena nie opuszczały.

    OdpowiedzUsuń
  29. Bardzo dziękuję z atak miłe życzenia i Tobie tez wszystkiego co dobre i aby cię szczeście i wena nie opuszczały.

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dziękuję z atak miłe życzenia i Tobie tez wszystkiego co dobre i aby cię szczeście i wena nie opuszczały.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy