Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 20 stycznia 2014

Proszę Państwa oto Mysz !

Wszyscy kochamy bajki , ale nie wszyscy się do tego przyznajemy :) 
W odpowiedzi na dziecięce tęsknoty i marzenia powstał haft z myszką , który jest tez odpowiedzią
na wyzwanie Siłowni Twórczej pod tym tytułem na Turkusowym Hamaku.
To jedna z prac przykładowych , które maja Wam pomóc w zmierzeniu się z tym tematem.
Haft wykonałam ściegiem płaskim -cieniowanym i jest próba interpretacji tego haftu .
Wzór pochodzi z gazetki Mains & Merveilles . 
Jedno z moich Noworocznych postanowień dotyczy robótek dla dzieci.
Mam nadzieję , że w tym roku spełnię więcej tych marzeń...

 








Dobrej nocy .
Luna.

57 komentarzy:

  1. Cudne ! Dosłownie "igłą malowane" !

    OdpowiedzUsuń
  2. Zjawiskowa :) Takim ściegiem jeszcze nie próbowałam haftować, ale narobiłaś mi smaku :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoja mysia jest przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj Luno, życzę Ci z całego serducha spełnienia Twoich noworocznych postanowień,a ja z zachwytem będę nimi cieszyć tutaj oczy i moją dziecięcą duszę. Pozdrawiam najserdeczniej jak tylko potrafię:-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mysz jest śliczna a wykonanie perfekcyjne

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękna praca, mycha jest urocza :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Prześliczna myszka. Muszę się kiedyś nauczyć takiego haftu.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mysz z tortem jest rozbrajająca. :) Urocza z niej postać. Podoba mi się sposób, w jaki wykorzystałaś guziczki. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. :)))...jak Ci się pracowało nad myszką? Jakie wrażenia i...wskazówki techniczne ? :)))
    ..kilka epok temu, kiedy zaczynałam swoją przygodę z haftem od haftu cieniowanego ( lepiej chyba napisać - od zaznaczania konturów , np. sznureczkiem, albo ściegiem przed igłą ( w zależności , co się udało:))) i wypełniania konturów...:) W dzieciństwie wymieniałyśmy się przekalkowanymi "obrazkami " i to był już gotowy wzór do przeniesienia na kawałek materiału , który akurat był dostępny.... do tej pory pamiętam urokliwego czerwonego kapturka...eh, były czasy....:)
    ...teraz podziwiam haft cieniowany..(ten prawdziwy! :)))
    pozdrawiam:)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj pracochłonny ten haft ! myliłby się ten co by twierdził ,ze szybciej sie go robi od krzyzyków , no i wymaga pewnej własnej interpretacji , która dla mnie stanowi nie lada problem . Nauczyłam się ,ze mam wzór i go zwyczajnie przenosze na kanwe tak jest z krzyzykami . A w przypadku haftu cieniowanego , wypełnianego jest inaczej. Ja też zaczynałam od zaznaczania kontórów , sciegu sznureczkowego i czasem nadal tak robie bo jest szybciej. Ale ten rodzaj haftu wymaga większego zaangażowania i uwagi. Ciągle sie jeszcze uczę.

    OdpowiedzUsuń
  11. No pięknie, mi tez właśnie mysz chodzi po głowie od dłuższego czasu !!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękna praca widać że niezwykle pracochłonna :-)
    podziwiam :-)
    pozdrawiam ciepło

    OdpowiedzUsuń
  13. Słodziutka ta myszka, rzeczywiście widać, że pracochłonna :)
    Małgoś a kiedy ty w końcu zamieścisz posty ze swoimi elfami??? (muszę Ciebie trochę zmobilizować :))

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękna jest, skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Myszka cudna, ale dla mnie haft plaski i jeszcze cieniowany to czarna magia:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Cudna i przeurocza :) Ile to musi być pracy to nawet sobie nie wyobrażam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myszka jest boska....i faktycznie nie trzeba być dzieckiem, ona jest dla wszystkich :)

    OdpowiedzUsuń
  18. cudna ta Mysza , taka bajkowa;-))))podziwiam za umiejętnosc takiego haftu;-)))pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepiękna ta myszka Lunko :)) zauroczyła mnie :))) pięknie Ci wychodzi to haftowanie :))
    a na jakim materiale to robiłaś? bo piękny ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta takanina to niebieski jeans , niestety nieodpowiednie swiatło i nie oddaje kolorów.

      Usuń
  20. Ja jestem pod coraz większym zachwytem dla pani umiejętności, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  21. cudo...a mordka jak żywa :) nawet nie jestem sobie w stanie wyobrazić ile to pracy włożonej jest w taki hafcik...ale na pewno wieeele :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wspaniała mysz. Haftem płaskim można wyczarować niezłe cuda.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zacznę tak - banerek mi się bardzo podoba jest taki no wiesz superowy - a mysz jest niesamowita tym haftem kiedyś haftowałm ale były to kwiatki raczej - więc co teraz ? ty mnie tak kusisz i kusisz zawsze czymś extra - jeny kiedy ja przestane trzymać 19 srok za ogon ale muszę coś spróbować bo nie wytrzymam - jest piękna ta mycha
    a i mam pytanie te wyzwania
    czy mogłabym podjąć próbę i wystawić mą lalę ?

    buziaki ślę wielkie Marii
    dzięki za odpowiedź z góry

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście ze mozesz pokazać lalkę.

    OdpowiedzUsuń
  25. Co haft to piekniejszy. Zakochalam sie w tej myszce. Az mam ochote wybrobowac ten haft plaski... Oj kusisz ;-)

    OdpowiedzUsuń
  26. To taka Babunia myszka, super wyszła:)Pozdrawiam serdecznie.pa

    OdpowiedzUsuń
  27. Mysz jest bardzo piękna dziś :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Śliczna myszunia.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. Cudna Pani Myszka !!!
    Pozdrawiam cieplutko, Agnieszka

    OdpowiedzUsuń
  30. Niezwykle piękna mysz! Lubię myszy :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Myszka wyszła Ci przepięknie! Jest strasznie słodziutka:)

    OdpowiedzUsuń
  32. Wspaniała mysia mama. Pięknie prowadzona w różnych kierunkach nitka :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale piękna myszka!!! Haft cieniowany, to już wyższa szkoła jazdy, podziwiam!!!!

    OdpowiedzUsuń
  34. Och jaka słodkaśna ta myszula. I jak mnie ucieszył haft płaski! Sama wiesz jaki mam do niego stosunek. Wygląda moim zdaniem ładniej od wschodniego pierwowzoru bo dodałaś fajne jasne niteczko na główce. Teraz tylko przydałoby się kilka małych myszek co na ten tort czekają. Pozdrawiam gorąco.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No kochana ! tos mnie połechtała , bo powiem szczerze ,ze nie jestem zbyt zadowolona z tego haftu a Tobie sie podoba ! no kto by pomyslał , dla mnie własnie zbyt daleki od ideału hi hi, a w planach mam nastepne myszki ...

      Usuń
    2. Nie bardzo wiem co Ci w nim nie odpowiada ale z doświadczenia wiem, że twórca patrzy inaczej na swoje dzieło i zazwyczaj oczekuje więcej od siebie. Dla tego mnie się podoba mycha a ty coś w niej widzisz nie tak.

      Usuń
  35. Świetna myszka:)masz rację,każda z nas ma w sobie coś z dziecka..i niech tak zostanie:)))

    OdpowiedzUsuń
  36. Cudna myszka, aż oczy do niej się śmieją!

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam ten rodzaj haftu!! Myszka wyszła wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Proszę państwa, oto mysz,
    ...mysz jest BARDZO piękna dziś!!!!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy