Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

czwartek, 30 stycznia 2014

Styczniowy Post TUSALowy (2)


Witajcie serdecznie ! 
To już pora by zaprezentować Wasze ozdobione słoiczki , do godz.00 czekam na wasze fotki.
W chwili obecnej mam j 24 zdjęcia słoiczków ! Są naprawdę piękne i bardzo pomysłowo
wykonane , muszę przyznać ,ze jestem pod ogromnym wrażeniem ! Cieszę się , że techniki ,
którymi ozdobiłyście swoje słoiczka są bardzo różne ! To pokazuje ,ze nie tylko krzyżyki czy wstążeczki 
mogą zdobić! Oj już czuję ,że będzie iskrzyć w czasie głosowania na najpiękniejszy :)

Mój słoiczek juz kilka razy udeptywałam i niedługo będę musiała opróżnić zawartość by zrobić
miejsce na nowe resztki :). W pierwszym poście tusalowym zapomniałam Wam powiedzieć ,że
wzór , którym ozdobiłam słoiczek pochodzi z kolekcji darmowych wzorków 
Zachęcam Was do odwiedzenia strony bloga bo inspiracje tam zawarte są niesamowite!
Możecie też skorzystać z darmowych wzorów.
A na koniec chciałabym Was zaprosić do odwiedzenia strony jednej z uczestniczek tegorocznego
TUSALA  Agnieszki , która to robi przecudowne szydełkowe laleczki !
Jestem pod ogromnym wrażeniem Jej prac i tak sobie pomyślałam ,że warto by było byście Ją poznali 
jeśli jeszcze się nie znacie:) !
Życzę Wam miłego tworzenia a wszystkich chorującym zdrowia !!!!!!!
Luna.


26 komentarzy:

  1. Ja mam szczęście złociutka być u ciebie albo pierwsza albo ostatnia słoiczek twój już podziwiałam ale co tam można i jeszcze raz - jetseś najwyraźniej mistrzynią bo piękniejszego to ja nie widziałam stronkę sobie wkleiłam na pasek boczny bo najwyraźniej babka również tworzy piękne rzeczy jak ty a do koleżanki zaraz zaglądnę aby ją powitać buziaki ślę Marii

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak kobietka robi cudowne rzeczy , warto podejrzeć, ale mój słoiczek wcale nie jest taki najpiekniejszy:) . cieszę się ,ze wielu sie podoba , ale to kwestia gustu.

      Usuń
  2. Piękny słoiczek. Mam nadzieję, że i ja kiedyś będę umiała takie cudo stworzyć. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będziesz umiała tylko musisz zacząć!

      Usuń
  3. I tak Twój słoiczek zawsze najpiękniejszy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poczekaj tylko jak zobaczysz tegoroczne ! zmienisz zdanie gwarantuję :)

      Usuń
  4. bardzo ładnie udekorowałaś swój słoiczek:)))ja swój też dodałam:)pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Udeptywałaś??? Ja niestety mam niewiele czasu na robótki. Twój słoiczek prezentuje się świetnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. noooooooo hi hi , bo zaczyna brakować w nim miejsca:)

      Usuń
  6. przepiękny słoiczek :) szkoda, że ja akurat takim talentem nie operuję :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie jestem pewna czy to talent , musisz spróbować.

      Usuń
  7. Pięknie ozdobiony słoiczek!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. No dla takich pracusiów jak Ty Małgoś to by trzebabyło beczki tusalowej a nie słoika hi....hi.....:)))
    pozdrawiam cieplutko :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Basiu ! zauważ ,ze ten słoiczek jest mały ! i widać tam resztki tkanin , znajduja się też kawałki tekturki wstążek... wcale nie trzeba wiele miejsca by odrobina zapełniła wszystko:)

      Usuń
  9. Twój słoiczek jest śliczny, misterny i jak ładnie to ujęła moja znajoma w eleganckim angielskim stylu.
    Och, Luno dziękuję za to wyróżnienie,...aż mnie policzki pieką, bo się nie spodziewałam...,
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na wyróżnienie zasłużyłaś bo robisz piękne rzeczy . szkoda by było chować Ciebie przed swiatem skoro inni mogą równiez podziwiać to co robisz:) Zresztą nie zrobiłam w stosunku do Ciebie niczego niezwykłego, czasem staram sie pokazać inne blogi , które warto odwiedzić.

      Usuń
  10. Ja mój słoiczek już tez pokazałam światu atak mi sie spodobało ich ozdabianie że pewnie powstaną kolejne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapomniałam twój jest jak zwykle cudny i wyjatkowy :)

      Usuń
    2. No Viola ! teraz Twój taki może być:) , a zdobić warto bo to fajne opakowanie dla upominku:)

      Usuń
  11. Wysłałam e-maila ze swoim słoiczkiem ;))) pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zwykle cudny słoiczek i taki pełny podziwiam Twoją pracowitość.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Juz pisałam ..pełny bo mały a nie trudno zapełnić kartonikami hi hi.

      Usuń
  13. Prześliczny słoiczek!! na guziczki i cukierki,,,taki słodki

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy