Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 12 stycznia 2013

Pierwsza odsłona nowego TUSALowego słoiczka i nowa Towarzyszka


Czas na pierwszą  w tym roku prezentację nowego słoiczka TUSAlowego .
Jak widać jest jeszcze dziewiczy , nie miałam sił i pomysłu jak go ozdobić ,
ale wczoraj wpadłam na pewien pomysł... mam nadzieję że Wam się spodoba ,
ale muszę go jeszcze zrealizować a to trochę potrwa .
Tymczasem przedstawiam Wam nową towarzyszkę słoiczka , która jest ze mną już 
od kilkunastu lat , dostałam ją w prezencie na któreś imieniny od koleżanki.
I tak czekała na swoje wielkie wejście  i teraz właśnie tak się stało.
Zawsze podobały mi się lalki , swoją ostatnią otrzymałam na 18 urodziny he he
 i mam je do tej pory. Kiedyś je pokażę .
 Tymczasem ta porcelanowa laleczka stała u mnie za witrynką i cierpliwie czekała.


Jest bardzo piękna i w stylu , który mi się niezwykle podoba . 
Jak zauważyłam wiele z Was ma podobne upodobania , może to dlatego iż większość 
z nas w sercu pozostaje małymi dziewczynkami..
Mam nadzieję ,że niedługo napiszę Wam o jeszcze jednej niezrealizowanej miłości , która
towarzyszy mi od dziecka , a która ma związek z małymi laleczkami .
Być może uda mi się kiedyś zrealizować to marzenie...

A teraz pokażę Wam fragment pracy która znajdzie się na ozdobie słoiczka .
Mam wielką nadzieję ,że uda mi się zrelizować pomysł i zostanie on przez Was 
zaakceptowany . Potrzebuję silnej motywacji , ponieważ będzie to pierwsza tego typu rzecz ,
 która mam nadzieję zrobić i wymaga trochę zręczności i sprawności manualnej , 
której nie wiem czy mam do wykonywania takich rzeczy..
Ok już nic więcej nie powiem na ten temat , aby nie zapeszyć.
A oto fragment wzoru , który zrobiłam wczoraj.


 Za oknem zrobiło się biało sypie pięknie śnieg , taki widok lubię ! 
Zawsze to lepsze od chlapy, czy szaro-burej aury.
Teraz biegnę pognać rodzinę do sobotnich porządków , aby mieć wieczorem wolna chwile na haft.

Bardzo Wam dziękuje za wszystkie miłe komentarze pod ostatnimi postami , 
nie zawsze odpowiadam na czas , ale bardzo się staram w miarę możliwości , jeśli 
pominę czyjeś pytanie to nie jest to wynikiem lekceważenia .
Dlatego proszę czasem się przypomnieć.
Pozdrawiam Was serdecznie i życzę udanego weekendu.
Luna.

19 komentarzy:

  1. Oj! Coś czuję, że słoiczek będzie miał piękną haftowaną pokryweczkę :))
    Lalusia ślicznie wystrojona.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w realizacji słoikowego planu!:) Na pewno będzie wyglądać zjawiskowo:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Niebawem zaprezentujesz nam wspaniale ozdobiony słoiczk sądząc po kawałku odsłoniętego haftu.
    Przyznam się, że nie mam ani jednej lalki w swoim domu..., a Twoja jest niezwykle uroczą damą.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny początek haftu:) Czekam na całość

    OdpowiedzUsuń
  5. Pielęgnuj w sobie tę małą dziewczynkę:)))czekam na efekt słoiczka:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Hafcik zapowiada się pięknie. Zdaje się, że mamy takie same słoiki...;)Laleczka niezwykle urocza.:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Laleczka urocza, haft przecudnie się zapowiada. Moja ignorancja w kwestii tusalowej zaczyna mnie męczyć. Muszę doczytać, co to takiego :) Ściskam serdecznie!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wystarczy kliknac na obrazek z Tusalem tam znajdziesz wszystkie informacje.

      Usuń
  8. Ale lala, idealna towarzyszka dla słoiczka. U nas też biało za oknem i bardzo lubię ten stan, i tą aurę. A bo bym zapomniała, przesyłam małego kopniaczka motywującego!!! Hafcik na dzieńdobry pięknie się prezentuję...Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Zaciekawiłas mnie tym pomysłem i będe czekac ..
    lala jak malowana ,,
    I u mnie biało , tak to lubie ..

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafcik zapowiada coś fajnego....Pozdrawiam pa....

    OdpowiedzUsuń
  11. Słoiczek z całą pewnością pięknie będzie wyglądał

    OdpowiedzUsuń
  12. Zapowiada się hafcik interesująco. To czekam na dalszą część.

    OdpowiedzUsuń
  13. Luna..posadzilabym ta cudna lale na wieczku od sloiczka i bylby najpiekniejszy Tusalowy sloiczek..mowie powaznie.)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyłania sie piekny hafcik.
    Juz czuje ,z sloiczek bedzie przepieknej urody .
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Oglądając, w podziw wpadłam... zajrzę jeszcze :) Pozdrawiam :))
    http://najbardziejlubie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Chyba każda z Nas ma jeszcze słabość do porcelanowych lalek w pięknych sukieneczkach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lala rzeczywiście piękna, ozdoby słoiczka jestem bardzo ciekawa, hafcik zapowiada coś bardzo ładnego!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy