Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 25 stycznia 2013

Klipsy

Obiecałam , że pokażę kolejną biżuterię , którą zrobiłam parę dni temu.
Są to niewielkie klipsy na których wyszyłam  małe różyczki.


Wyszywanie nie było ani trudne , ani kłopotliwe , czego niestety nie mogę powiedzieć
o klejeniu tych drobiazgów i przytwierdzaniu ich do formy...


Istna zmora ! , ale już wiem gdzie popełniłam błąd i postaram się go uniknąć
przy tworzeniu kolejnej tak małej biżuterii.


Pamiętajcie i pozostawieniu odpowiedniej ilości materiału , aby móc przykleić go potem do
tekturki.


Może nie są idealne , ale mojej mamie się bardzo spodobały.


A to zdjęcie na dowód tego , że to naprawdę klipsy..


Muszę się tez pochwalić , że powoli kończę mój haft na ozdobę TUsalowego słoiczka, który mam nadzieje juz niedługo zaprezentuje w pełnej krasie..
A tymczasem ślę gorące pozdrowienia w ta bardzo zimną zimową noc..
lubię te porę , kiedy większość '' normalnych'' hi hi ludzi już śpi , a nocne marki
takie jak ja oddają się marzeniom i twórczej pracy.
Miałam piec sernik , ale zostawię tę czynność na jutrzejszy a raczej dzisiejszy poranek.

Dobranoc Wasza Luna.

9 komentarzy:

  1. śliczne śliczne śliczne. Ja wczoraj wykonałam pierwszą w moim życiu broszkę na jutro wstawię post u siebie . Tylko mam pytanie, bo różyczki już umiem zrobić tylko nie znam technik aby zrobić listki i innym tam podobne zieleniny. Masz jakieś wskazówki ??

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo oryginalna biżuteria jednak jak piszesz trudna technicznie,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne klipsy :) a ja z innej beczki - pamiętasz o nas jeszcze?;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne są te wyszywane elementy!

    OdpowiedzUsuń
  5. Klipsiki bajkowe...bardzo wiosenne...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  6. Słodkie klipsiki:)))też lubię ten rodzaj haftu:)haftuje się je bardzo przyjemnie:)a efekt jak 3d:))pozdrawiam nocnego marka:))

    OdpowiedzUsuń
  7. przepieknie sie prezentuja...uwaga mile widziana,za ktora dziekuje,bo nie wiadomo kiedy sie z niej skorzysta...

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne, jak dla mnie perfekcyjne. Choć przyznam jest nie lada wyzwaniem skleić materiał z tekturką jak zostawiło się stanowczo za mało materiału. Widać że wybrnęłaś z tej sytuacji perfekcyjnie

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy