Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

niedziela, 6 stycznia 2013

Życzenia na Nowy Rok , haft Magdy , podsumowanie roku 2012

                                                                                                
                                                                                                                                                                   No cóż znowu chyba ostatnia składam Wam  Noworoczne życzenia , ale chyba już taka moja natura.
U mnie bez zmian a więc nadal nic nie robię , chociaż czasem obiecuję sobie ,
że wreszcie sięgnę po materiał i igłę a potem... 
włączam telewizję i skaczę po kanałach gapiąc się bezmyślnie ..
 piszę to by wytłumaczyć moją chwilową ? niechęć do czynienia czegokolwiek.
Mam tylko nadzieję , że niedługo wszystko wróci do normy i będę mogła dalej
 poświęcać się swojej pasji . Proszę nie analizujcie powodów mojego zachowania ,
 bo znam jego przyczynę.. każdy ma jakieś zmartwienia , które musi przetrawić..
Ale , ale miałam Wam złożyć życzenia a nie smucić !

Najpierw z całego serca chciałabym podziękować tym którzy mnie odwiedzili
 i już złożyli życzenia
Nie zdążyłam się zrewanżować i na nie odpowiedzieć ,
 ponieważ od tygodnia nie włączałam komputera , mam nadzieję ,
że sukcesywnie uda mi się do Was dotrzeć ..

A teraz życzenia ! zastanawiałam  się czego Wam życzyć , aby nie brzmiało to zbyt banalnie ..
Każdy z Nas ma jakieś   marzenia , plany , które chciałby zrealizować . Niektórych z Was nęka troska o codzienny byt , rodzinę .. dzieci..
Dlatego w tym szczególnym dniu objawienia Panskiego
 życzę Wam zdrowia , sił i chęci i nieustannej nadziei
bez której wielu spraw nie udało by się dokonać.
A tym którzy się smucą , przeżywają troski i problemy , życzę by chmury które przysłaniają 
Wam wiarę i nadzieję , że  można przetrwać wszystko jak najszybciej się rozstąpiły.
Wielu z Was jest dla mnie anonimowych , nigdy się nie spotkaliśmy i być może nigdy tego 
nie uczynimy , ale jesteście dla mnie jedna wielka rodziną , połączoną pasją , która sprawia , 
że chcemy dzielić się z innymi tym co robimy i pokazywać rezultaty swoich prac.
Życzę Wam byście nigdy nie przestawali realizować swoje marzenia i pasje 
i by nic Wam w tym nie przeszkodziło !
Szczęśliwego 2013 roku !
Nie wierzcie w pechowe 13 !


Pamiętacie moją przyjaciółkę Magdę ? Pisałam o Niej tutaj .
Zaraziłam Ją pasją , która teraz pochłania każda jej wolną chwilę.
Chciałam Wam pokazać co zrobiła w prezencie dla znajomych .
Woreczek z Mikołajem .
Dlaczego go pokazuję ? Ponieważ Madzia połknęła bakcyla przerabiania wzorów i grafik na
swoje potrzeby.
Wzór pochodzi z kolekcji Acufactum , pewnie nie jedna osoba słyszała lub widziała te wzory, zresztą to nie tylko wzory do haftów , na  tej stronie możecie zapoznać się z bogatą ofertą jaka oferują.
Każdy może znaleść coś dla siebie , porcelanę , tkaniny , książki itd.
zerknijcie naprawdę warto , chociaż pooglądać.
Ja zrobiłam z wykorzystaniem motywów Acufactum puszkę na słodycze , której wzór możecie zobaczyć 
tutaj .
A teraz wracam do pięknego woreczka Magdy..


Jak widać wzór nie jest wykonany krzyżykowo , ale  różnymi technikami haftu płaskiego wypełnianego.


Wbrew pozorom ten rodzaj wypełnienia nie jest wcale mniej pracochłonny !!


Czsem wymaga dużej kreatywności i wyobraźni , szczególnie gdy haftuje się z głowy.


Te haftowane bombki wyglądają cudownie i mogę sobie tylko wyobrazić ile czasu jej to zajęło.


Nie wiem czy po wyszyciu takiego cuda zdołała bym go oddać !
A tak prezentuje się cały woreczek..


Czyż nie jest cudowny !
A tak wygląda w oryginale wzór wykonany haftem krzyżykowym.
który Wam bardziej sie podoba ?



A teraz wzorem innych blogujących osób pozwolę sobie podsumować rok 2012 pod względem 
wykonanych prac . Może dzięki temu uda mi się oprzeć wrażeniu , że nie zdołałam wykonać tyle ile chciałam..
To tylko niektóre z moich prac , ale ich widok w jednym miejscu pozwoli ocenić
 czy ten rok mogę uważać za udany hafciarsko.
Mam niejakie wrażenie , że ostatnimi czasy ciągnie mnie bardziej w kierunku innym niż haft krzyżykowy...
Ale oceńcie sami..



To większość moich prac , które powstały w tym roku , jak tak na nie patrze to dochodzę
 do wniosku , że tak zupełnie nie był to czas stracony.
Co prawda nie udało mi się zrealizować większości moich planów , ale
być może powinnam bardziej przejąć się powiedzeniem 
"Licz siły na zamiary" 
Nie wiem czy w tym roku mam jakieś plany ... coś mi tam chodzi po głowie , na pewno
to czego nie udało mi się zrealizować w tym roku i na pewno marzenia moich dzieci , które nadal są niespełnione...
Tymczasem Pozdrawiam Was  serdecznie i życzę spokojnego tygodnia.
Luna.











34 komentarze:

  1. Myślałam, że haft na woreczku to Twoje dzieło, bo taki w Twoim stylu, mam na myśli haft płaski (wszędzie królują krzyżyki, i prawdę powiedziawszy też mam ich trochę dość), no i mnóstwo drobnych elementów... jak w Twoich haftach łąkowych, które po prostu uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie ty cuda tworzysz, tylko pozazdrościć talentu. Zauroczyły mnie truskawki:) Pięknie i życzę Tobie aby rok 2013 był równie owocny jak ten:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana piękny dorobek nam pokazałaś:) mam to szczęście że jestem posiadaczką kilki twoich prac:) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczne prace, a szczególnie podoba mi się ta pierwsza poducha z ziołami.
    uwielbiam ją.i ta torba z makami- boska.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. przecudne prace, może kiedyś zacznę też haftować , na razie póki co - pozdrawiam ! nie mogę się na patrzeć ...

    OdpowiedzUsuń
  6. przecudne prace, może kiedyś zacznę też haftować , na razie póki co - pozdrawiam ! nie mogę się na patrzeć ...

    OdpowiedzUsuń
  7. Kocham Twoje hafty. Wybierasz sliczne motywy i kolorystyka jest zawsze subtelna i ciekawie dobrana. Moimi faworytami sa; poducha z ziolami, torba w maki , maly elf w ostrokrzewie i literka "H".
    Mam nadzieje ze ten nowy rok przyniesie nam ponownie takie wspaniale prace , ktore zawsze nie tylko ciesza ale przede wszystkim inspiruja - czego Tobie i nam wszystkim zycze :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Życzę Ci fantastycznego roku :) A poduszka z łąką wciąż i niezmiennie zachwyca mnie. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  9. Haftowany woreczek świetny, hafcik wyszedł koleżance elegancko!
    Ty zaś miałaś pięknie pracowity roczek , więc masz prawo trochę odpocząć. Kolejny wpis będzie z pewnością zawierał piękną pracę, bo innych u Ciebie nie spotykam! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kochana, jeżeli masz zastój to tylko pogratulować. Czas na nicnierobienie też jest potrzebny. Potem jak ruszysz z kopyta to nikt Cię nie dogoni.
    Zeszły rok prezentuje się imponująco. Mój nr 1 to torba z elfem z łychą i osami. Rewelacja. Poducha z tym motywem byłaby miodzio. Kiedyś się o nią do Ciebie uśmiechnę. Jak już nabierzesz sił.
    Nie przejmuj się brakiem chęci. Od kilku dni-jak nie tygodni siedzę i zaczynam coś na szydełku-wydawałoby się, że wreszcie. Ale po kilku okrążeniach pruję i zaczynam inny wzór. I tak już kilkanaście przeleciałam. Początek kordonku jakiś brudny się zrobił a ja wciąż na nowo go zaczynam. Masakra.
    Kochana będzie dobrze tylko daj Sobie czas.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  11. Nazbierało Ci się trochę cudownych prac przez ten miniony rok.W 2013
    życzę by powstało co najmniej tyle samo jak nie więcej cudownych haftów.Pozdrawiam i czekam na pierwsze fotki

    OdpowiedzUsuń
  12. twoje łączki kocham:))...a ta spódnica z maczkiem....cudowna:))))))))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Pracowity roczek, aż strach pomyśleć czym zaskoczysz nas w tym roku- śliczności wykonałaś pozdrawiam Dusia

    OdpowiedzUsuń
  14. . dziekuję za zyczenia i tobie życze to wszystko co napisałs oby sie spełniło ..
    Woreczek cudny , w twoich poracach brakuje mi Hildy , wszystkie sliczne ..

    OdpowiedzUsuń
  15. Haft przepiękny. A rok był z pewnością bardzo pracowity. Ciekawa jestem jakie będzie podsumowanie tego 2013 :)))

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeden i drugi jest fantastyczny:)
    Zresztą jak inne twoje prace.
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  17. Az się w głowie mi zakręciło!:) cudnie

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo pracowity miałaś rok....śliczne prace...Ja nic nie planuję ...Co da rok tym się będę cieszyć...Dziękuję za życzenia...Tobie również najpiękniejszych chwil w 2013roku i wszystkiego czego pragniesz...Całuski pa...

    OdpowiedzUsuń
  19. Dziękujemy za życzenia! A twoje podsumowanie... piękne, naprawdę niesamowite prace stworzyłaś w tym roku.
    Gratuluję i życzę takich cudowności i w 2013!

    OdpowiedzUsuń
  20. Te łączki są przepiękne !!! Jestem zachwycona ! Tyle robótek zrobiłaś i wszystkie cudowne :)))
    Pozdrawiam cieplutko i życzę Dobrego Roku !!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Sliczne prace, ciekawy dorobek..super ekspozycja..zycze Ci by w tym roku powstaly kolejne, sliczne prace :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo pokaźna kolekcja prac, naprawdę jest co podziwiać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Luno, przecudne hafty!! Nie można oderwać wzroku, co jeden to piękniejszy:)Życzę i tego roku tak obfitego w te cuda:) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  24. Oczywiście,że nie był stracony! Piękne prace i jakie pracochłonne. Podziwiam cierpliwości i zdolności!
    I ciepło Cię pozdrawiam w Nowym Roku.
    Pa, Ewa

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny dorobek. Przy Tobie to ja mały pikuś jestem :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Potwierdzam nie zmarnowałaś czasu a na podstawie igielnika mogę stwierdzić ze w realu Twoje tworki są jeszcze piękniejsze iż na zdjęciach :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Podsumowani prac boskie. Ten rok był bardzo pracowity i owocny dla Ciebie

    OdpowiedzUsuń
  28. Luna... tyle pięknych prac w 1 rok i mówisz, że to słaby wynik?? ;) Mam nadzieję, że wkrótce odnajdziesz wenę twórczą, bardzo chciałabym oglądać Twoje kolejne prace ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Imponujące podsumowanie - piękne prace, nawet nie umiem wybrać, co mi się najbardziej podoba. Może elfik?... Równie owocnego Nowego Roku życzę.:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo dziękuję za odwiedziny =) Ja również myślałam, że woreczek to twoje dzieło ... A co do podsumowania roku 2012 to wydaje mi się, że dużo prac stworzyłaś =) Najbardziej podobają mi się lniane woreczki z nadrukowaną grafiką - Prześliczne są !!

    OdpowiedzUsuń
  31. Wspaniałe prace! Woreczek z przerobionym haftem Acufactum jest prześliczny. To moje ukochane wzorki, ale do tej pory wykonałam tylko dwa. Twoja poducha z kwiatami polnymi, poziomeczki, przecudne. No i ten elfik oprawiony w ramę. To moi faworyci, ale pozostałe prace też wspaniałe. Dorobek imponujący :) OD haftu płaskiego i sznureczkowego oraz od mereżek zaczynałam swoją przygodę z robótkami. Twoje prace zachęcają mnie, by wrócić do tych technik.
    W nowym roczku życzę Ci dużo pięknych twórczych pomysłów i zrealizowania wszystkich planów :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Piękne prace, piękne podsumowanie. Życzę równie twórczego i szczęsliwego roku!

    OdpowiedzUsuń
  33. ale cuda! nie mogę się napatrzeć :)
    dziękuję za wszystkie miłe komentarze u mnie. sprawiłaś mi nimi ogromną przyjemność.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy