Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

wtorek, 15 stycznia 2013

Haft na słoiczek odsłona 2


Oto kolejna odsłona tajemniczego haftu , którym to chcę ozdobić słoiczek.
Jestem bardzo zadowolona z rezultatów , zmieniłam nieco kolorystykę 
wzoru , na kolorki które mi bardziej odpowiadają.
Jeśli różyczki to czerwone , w tym wypadku zdjęcie  nie oddaje barwy
wstążki , która jest bordowa. A jak czerwone róże to zdecydowana zieleń.
Bardzo lubię w hafcie zestawienie zieleni z czerwienią.
Zdecydowałam też , że będą koraliki w 2 kolorkach czerwonym
i perłowym. 


To moje pierwsze spotkanie ze wstążka w hafcie , dlatego proszę o wyrozumiałość. !
Wiem , że haft nie jest idealny , ale nie mam na tym polu doświadczenia i chętnie
wysłucham wszystkich rad.
Nie wiem jak wygląda haft np. na atłasie , jedwabiu skoro ja miałam
trudności z przeciągnięciem wstążki przez ten dosyć luźny splot lnu !
Myślę , że istnieje jakaś inna technika haftowania na tego typu tkaninach , 
ale jeszcze jej nie poznałam .
Może ktoś mi pomoże ?
Bardzo się cieszę , że podobał wam się zwiastun tego haftu , który pokazałam
w poprzednim poście . Mam nadzieję , że równie życzliwie przyjmiecie ten.
Pozdrawiam serdecznie 
Luna .


44 komentarze:

  1. Wyszło pięknie. Ja jestem zachwycona.To kwestia wprawy, Ja przeciagam nawet wstążeczki 5cm. Wszystkie wzory w hafcie wstążeczkowym sa przeciagane, chyba, ze cos trzeba dodać to się doszywa, ale rzadko.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo efektowny tan hafcik wstążeczkowy :) To będzie słoiczek roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszły te różyczki :) Dla mnie to wyższa szkoła jazdy, nawet się za takie rzeczy nie zabieram :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładnie Ci wyszło....Możesz być dumna z siebie...Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Te envie unas revistas de cintas por correo espero te sirvan.Besos.Olga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie również zafascynował haft tego typu,właśnie wczoraj popełniłam pierwsze różyczki.Twój słoiczek będzie piękny,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne kwiatuszki i serdeszko

    OdpowiedzUsuń
  8. Haft wstążęczkowy...zupełnie dla mnie nieosiągalny:)Brak talentu w tej kwestii...natomiast Twoj hafcik prezentuje się wspaniale:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w temacie haftu wstążeczkowego wiem tylko tyle, że wygląda prześlicznie, więc nic nie mogę Ci doradzić.
    Jak widzę już otrzymałaś pewne informacje od mistrzyni w tej dziedzinie :)
    Twój hafcik pięknie się komponuje.
    Pozdrawiam : )

    OdpowiedzUsuń
  10. Hafcik jest wprost idealny! Baaaardzo mi się podoba. Twój słoiczek zrobi furorę:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sliczny hafcik,,Jest jeszcze jedna metoda haftowania na jedwabiu,,wszystko odbywa sie na prawej stronie, bez przeciagania tasiemek, ale haftuje sie powoli bo kazda koncowke wstazeczki trzeba przyszyc do tkaniny i ukryc ja pod kwiatem lub listkiem tak ze lewa strona pracy jest idealnie czysta, zadnych sladow haftu.

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękny!!! Śliczna kolorystyka :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny hafcik:)))i wciąga na maxa:)))jak raz spróbujesz już nic nie będzie tak jak dawniej:)))pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. w tym roku pewnie ty wygrasz!!!
    śliczności - połączenie kolorów , wstążeczka, koraliki - cudo
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Przepiekne pełne magi i romznatyzmu. Jesli jest taka możliwość poproszę o wzorek, byłby idealny do ozdobienia kosmetyczki :). Gdzie kupujesz wstążeczki. Ja jakiś czas temu miałam chyba wosk i delikatnie pocierałam wstążkę i bez problemu przechodziła przez materiał. Ale wosk mi się skończył i trzeba zakupić nowy.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Luno! Ja też zafascynowana tym pięknym wzorem podpisuję się pod tą prośbę. Co prawda do tej pory krzyżykami wyszyłam ledwie kilka różyczek, lecz takie piękne serce z literą "m" byłoby pięknym prezentem dla Mojej mamy, z okazją, a może nawet bez okazji, po prostu jest cudne i chciałabym spróbować swoich sił w stworzeniu czegoś takiego. Czekając na odpowiedź podaję mój mail: erita1@op.pl
      Pozdrawiam serdecznie i zapraszam po scrapbookingowe i craftowe inspiracje na mój blog: http://zielony-dolek-grajdolek.blogspot.com/ już wkrótce pojawi się tam szereg tutoriali dotyczących wykonywania kwiatów z papieru ;)

      Usuń
  16. Cudowne ;o) Przepiękny wzorek wybrałaś ;o)

    OdpowiedzUsuń
  17. To mój jest cieniutki :):)
    Śliczny:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny wzór i takież wykonanie. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny wzorek. Też lubię ta kie kolory.:)

    OdpowiedzUsuń
  20. To również moje ulubione kolory :) Haft wyszedł znakomicie, całość zachwycająca! Też jestem ciekawa, gdzie kupujesz wstążeczki, nie wyglądają na dostępne u nas satynowe czy atłasowe, ale na jedwabne (???). Ostatnio haft wstążeczkowy zrobił się modny, pewnie i ja spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Przede wszystkim bardzo dziekuje za wszystkie miłe słowa pod adresem mojego haftu , są dla mnie bardzo waznym czynnikiem motywujacym do dalszego działania.Ciesze sie ,że moja praca tak sie Wam podoba.

    Anstahe- bardzo Ci dziękuje za wszystkie rady , skoro piszesz ,że tak szerokie tasiemki mozna przeciagac to wierze ,że da sie to zrobić , może kiedys spróbuję.

    Danielo- ja nie wiem czy ąz takiej urody , ale wzór mi sie podoba daleko mi do Twoich dzieł.

    Chranna- he he , nie chwal dnia przed zachodem słonca , jeszcze wielu ozdobionych słoiczków nie widziałas .

    kal32- tez tak kiedys myślałam...

    Ulencja- dziekuję.

    Hojas que caen- Gracias alcanzado.

    zapach piwonii-koniecznie pokaz swoje dzieło.

    xgalaktyka-to naprawde mozna zrobic... skoro ja się odważyłam..

    CyberJulka- Twoja pochwała jest dla mnie wyjątkowo cenna.

    Alicja- dzieki za to wyjasnienie.

    bozenas- oj boje sie ,że masz racje hi hi.

    magdusiaa- to sie jeszcze okaże..

    Iskierka-wzorek wyslę po ukonczeniu całości.Nie próbowałam sztuszek z woskiem bo nie znam tej techniki , ani jaki to wosk. A wstążki kupuje w pasmanteri takie jakie są , nie ma wyboru i nie wiem jaki to chyba stylonowe bardzo sie strzepia na koncach.

    ANA- nie mów tak , bo wszystko jest kwestią gustu , kazdemu podoba sie co innego.

    Kalliope- jak najbardziej sa kupione u nas , zwyczajne bez wyboru.

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj:) jaki sliczny haft! Ale bedzie pieknie ozdobiony sloiczek! Z tymi wstazeczkami to poradzilas sobie wysmienicie, rozyczki jak zywe! Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  23. prześlicznie Ci to wyszło!

    OdpowiedzUsuń
  24. Przecudne!!! Nie widać żadnych niedoskonałości!

    OdpowiedzUsuń
  25. Haft jest prześliczny:)

    http://kuferekloreny.blox.pl/html

    OdpowiedzUsuń
  26. o mój Boziu,jakież to piękne !!!!!! Możesz zdradzić gdzie kupujesz wstążeczki do haftu,chodzi mi o takie bardzo wąskie.z góry dziękuję za namiary.
    pozdrawiam
    M.

    OdpowiedzUsuń
  27. Przepiękny haft, gratuluje opanowania techniki wstążeczkowej - wygląda imponująco :) ja niestety nigdy nie próbowałam więc nie pomogę, brak mi cierpliwości do takich delikatnych maleństw.

    OdpowiedzUsuń
  28. bosko wyszło Ci to serduszko :) ja w sprawie haftu wstążeczkowego nie pomogę bo nigdzie wstążek nie moge znaleźć. Podpowiedz ska ty je wzięłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo mi sie podoba twoje serduszko , cudne różyczki i tez jestem ciekawa z kąd masz wstążeczki ..

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziewczyny to są zwyczajne wstążeczki chyba stylonowe ok 0,5 cm.. az mi sie wierzyc nie chce ,że nie idzie ich dostac popytajcie w pasmanterii.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie półcentymetrowe to są,myslałam ,że używałaś takich bardz,bardzo wąskich :0)

      Usuń
    2. Nie , nie widziałm takich wąskich , niestety u nas tez wybór nie jest zbyt wielki.

      Usuń
  31. Luna to nie nowa technika. Używałam wosku aby lepiej przechodziły wstązki przez tkanine. Miałam podobny wosk do tego tylko bardziej kremowy http://needleart.pl/product_info.php?cPath=22_41&products_id=4539. Delikatnie przeciągałam nim po wstązce i bez problemu przechodziły przez materiał. A co do wstązek zazdroszczę u mnie tylko 1cm i jednostronne. Piękny efekt i jak na Twoje pierwsze próby profesjonalne wykonanie. Same komentarze świadczą o zachycie nad Twoją pracą

    Pozdrawiam
    Iskierka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za te informacje , musze zainteresowac sie tym woskiem , pozdrawiam.

      Usuń
  32. Piękny haft!! Tak ubrane słoiczki to moje marzenie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  33. słoiczek mógłby być prezentem:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Śliczny haft, a te różyczki po prostu cudowne!
    Serdecznie pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. W życiu nie powiedziałabym, że to Twój pierwszy haft wstążeczkowy :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Przepiękne różane serduszko! Żadnych niedoskonałości nie widzę, kolorki fantastyczne:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Cudowna praca- nigdy bym nie powiedziała że to Twoje pierwsze kroki "wstążeczkowe", bo dla mnie jest idealny. Sama nie mam doświadczenia w tej materii - tyle tylko co naoglądałam się w necie i ta strona http://www.smolny.pl/category/haft-wstazeczkowy/ bardzo mnie zainteresowała. Blogerka znalazła kilka ciekawych filmików - może Ci będą przydatne. Poza tym na chomiku http://chomikuj.pl/kingasweet/Haft+wst*c4*85*c5*bceczkowy/Haft+wst*c4*85*c5*bceczkowy%281%29
    http://chomikuj.pl/Vella/Haft+wst*c4*85*c5*bceczkowy
    jest wiele informacji. Poza tym polecam jeszcze książkę " Piękne hafty", i drugą którą osobiście uwielbiam- " hafty podręcznik wyszywania" - wspaniałe opracowanie, ciekawe projekty. Alez się rozpisałam- pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy