Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 25 stycznia 2013

Kolejne zakupy...

Wczoraj byłam z rodzina na wyczekiwanym przez nas filmie Hobbit .
Szczerze polecam wielbicielom Tolkiena i tych którzy szukają czegoś więcej , 
Cudowny film a te teksty !
Przy okazji odwiedziliśmy księgarnię gdzie można zaopatrzyć się w książki z wydawnictwa
Świat Ksiażki
Udało mi się kupić przeceniona książkę o przepięknych technikach hafciarskich
, która Wam szczerze polecam , za jedyne 5.90zł.


Myslę ,że te kilka obrazków zachęci Was przynajmniej do jej przejrzenia.
A to inne z moich zakupów poczynionych przez internet , którymi chce się 
pochwalić. Czasem jednak uda się trafić na to czego się szuka.


Już mam pomysł na wykorzystanie tych białych plastikowych kółeczek , które kupiłam 
odruchowo. Bardzo się natomiast ciesze z kolorowych nitów i tych w kolorze wintage.
Szkoda tylko , że w Polsce nie produkuje się takich rzeczy !


Ogromna radość sprawiły mi też skręcane sznureczki ... niestety nie polskie , ale czeskie !
Ale i tak cieszę się ,że mogłam je nabyć.
Przepiękne tasiemki tez wykorzystam w moich pracach, no i oczywiście mulinka DMC cieniowana,
Cudna !
Następnym razem pokaże Wam formy do biżuterii.
Pozdrawiam i życzę wspaniałych zabaw na śniegu !
Luna.

19 komentarzy:

  1. Twój blog tak mnie wciągnął, że przepadłam a razem ze mną mój obiad i musiałam przystąpić do planu "B" czyli bigosik od mamusi:)
    Serdecznie pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę ,że mój blog tak Ci się podoba , do tego stopnia , że zapomniaąłs o obiadku.. to dla mnie najwiekszy komplement !

      Usuń
  2. Ja również lubię zakupy pasmanteryjne, najlepiej jakbym sama miała w domu małą pasmanterię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zakupy poczyniłaś super....Mi jeszcze nie wróciła chęć haftowania... Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy przechodzi przez hafciarski kryzys , ale to mija.

      Usuń
  4. No, no, no zakupy niczego sobie!

    OdpowiedzUsuń
  5. no proszę, też kupiłam tą książkę w takiej cenie to aż grzech nie kupić... na dodatek dostałam jeszcze książkę gratis.... i takie sklepy uwielbiam. Tylko czemu takich promocji nie robią w moich ulubionych sklepach hobbystycznych - nawet w promocji drogie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne zakupy! Te nity bardzo mi się podobają ale szczerze to nie umiem ich zrobić.
    Sznurki skręcane są super!
    Te ksiązki to bardzo udany zakup!
    POzdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te nity są wpięte do igielnika , przymocowałam dzięki nim wstażkę na ktorej wiszą nozyczki.

      Usuń
  7. Hola muy bellas las compras, el libro precioso, aquí en mi país si consigo de todo eso.Besos.Olga.

    OdpowiedzUsuń
  8. Takie zakupy to ja lubię:) Cieszą bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo udane zakupy!Takich ślicznych szpilek, to jeszcze nie widziałam, super :))Film już widziałam, warto było go zobaczyć! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. No to miałaś farta,bo ja za nią dałam 20zł:)))

    OdpowiedzUsuń
  11. Och Luna, ja zaczęłam od książki "Hobbit" i w końcu doczekałam się ekranizacji.
    Film jest piękny i też polecam.
    Zakupy super

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tez zaczynałam od ksiażki , ale musze przyznac ,że tym razem film bardziej mi sie podobał.

      Usuń
  12. Tak z ciekawości to zdjęcie czy jakieś sznureczki pod tymi białymi kułeczkami? Szpileczki są urocze. Nity szkoda że mi brak pomysłów aby je wykorzystać. Sama z chęcią bym je zakupiła. Skręcane sznurki boskie. Gdzie je zakupiłaś?

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy