Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

piątek, 11 stycznia 2013

Mój pierwszy pierscionek

Nie lubię takiej pogody ani zima , ani wiosna , czas jednak tak szybko płynie , że już niedługo powitamy z radością ta drugą... tymczasem siedzę w domu i by zbyt wiele nie myśleć zaczęłam coś robić. A właściwie już zrobiłam ( ktoś może powiedzieć dopiero !- no tak , ale ja już tak mam ) . Wczoraj ukończyłam pierwszy upominek na zabawę '' podaj dalej '' , dzisiaj mam nadzieje zacznę drugi ... bo powiem szczerze niezbyt dobrze czuje się z tymi zaległościami , a czas leci jak wspomniałam...
Tymczasem chce Wam pokazać moja pierwsza biżuterię , która zrobiłam dla nauczycielki syna .
Naoglądałam się na blogach tej Waszej biżuterii , zazdrościłam Cyber Julce wspaniałych broszek , pierścionków  , zawieszek i postanowiłam zaopatrzyć się w potrzebne akcesoria i zabrałam się przed świętami za robotę . I tak powstał mój pierwszy haftowany pierścionek..


Nie jest łatwo pracować z takimi małymi elementami , ale jakoś się udało , będą następne..
Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających .
Luna.

26 komentarzy:

  1. I love it. Wonderful work. I would like to make some rings, but I'll embroider lavender.

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pełna podziwu, wyobrażam sobie, że trzeba mieć do takich drobiazgów dużo cierpliwości i baaardzo zręczne paluszki :) Śliczna biżuteria!

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczny pierścioneczek!
    Ja też pozazdrościłam ;-) CYber Juleczce i swego czasu poczyniłam różyczki tą metodą-są piękne!!!
    A szkatułkę otrzymałaś zjawiskową-tylko Paulina jest zdolna do takich niespodzianek:-)
    Pozdraiwam!

    OdpowiedzUsuń
  4. właśnie byłam na stronie z tymi wszystkimi kabszonami itp. tylko za cholerę nie wiem jak haft do tego przyumocować, dajesz jakieś usztywnienie... czy co tam.... rozumie się że klejem sie przykleja.... czarna magia dla mnie... poprosiłabym o wiecej info na ten temat. z góry dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Waw no powiem że szczękę zbieram z podłogi!!! Robi wrażenie!!! i powiem ci kochana jeszcze coś - ja takie chcę!!!!:D buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem pewna ,że niedługo bedziemy podziwiac Twoje dzieła.

      Usuń
  6. To chyba niezmiernie precyzyjna praca,toż to oczko pierścionka,szacunek.Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  7. Niech powstają, bo są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny! a może pokusisz się o całą serię z tymi cudnymi różyczkami... kolczyki, wisior, bransoleta

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładnie ci wyszło:) Taki staranny projekt:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sądzę, że obdarowana doceni Twoją misterną pracę i wyjątkowość tego prezentu. :) Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzeba bylo tylko troche poczekac, bo bylam pewna ze dasz sie znowu czyms nowym skusic, no i prosze - mialam racje, a efekty sa znakomite...Pozdrawiam - ja kocham zime, bo wtedy moge siedziec w domu i grzebac w moim robotkowym kramiku :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne! Podziwiam i zazdroszcze :)
    Ja od pół roku noszę się z zamiarem zrobienia sobie takiej biżuterii, wszystko nawet już mam ale mi natchnienia brakuje !

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudny !!!
    Pozdrawiam ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię taką biżuterię - i szyć, i oglądać:) Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  15. Gratulacje pierwszy pierścionek wyszedł Ci super....Pozdrawiam pa...

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny!!! Rzeczywiście z takimi maleństwami jest niezła zabawa :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Nauczycielka pewnie zadowolona ? :)
    Ja mam podobną broszkę tyle ,że
    inne wykończenie ale kiedyś też sobie taki pierścioneczek zrobię - Twój
    śliczny !!! pozDrawiaM ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Suuuuuuuper! Proszę o więcej!:) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy