Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

sobota, 26 stycznia 2013

Kolejny hafcik i co sprezentował mi mąż


Wczoraj skończyłam kolejny hafcik z użyciem perełek i wstążeczki .
Musze przyznać , że coraz bardziej podoba mi się ta metoda haftu .


A dzisiaj mam nadzieje ukończyć kolejny już ostatni element z tej serii.


Tego tez Wam jeszcze nie pokazywałam...




Mam nadzieję ,że jutro uda mi się wszystko doprowadzić do końca .


A teraz kilka zdjęć skarbów , które ostatnio wpadły do mojej skrzyneczki.
A stało się to dzięki mojemu mężowi , który widział jak wzdychałam , do waszych
naparstków . Teraz ilekroć gdzieś jedzie stara się o mnie pamiętać . 


Jak juz zauważyliście i ja stałam się kolejną ofiarą biżutomani , nie będę pokazywać
palcem kto z Was się do tego przyczynił .
W każdym razie znowu mój kochany małżonek zamówił mi więcej niż się spodziwałam .


Czego tu nie ma ! formy do pierścionków , klipsów , kolczyków , wisiorków , łańcuszki , 
Przepiękne zapięcia do nich , i moje ukochane charmsy na widok których ślinka mi leci.


Czyz te kotki , klateczki , króliczki , żaróweczki itd nie są śliczne !
 jeszcze nie wiem jak ich użyje być może umieszczę niektóre z nich obok haftu..


A może ozdobie przybornik , który zrobię dla Was..
Już myślę o maleńkim candy , ale to za jakiś moment..


Najbardziej jednak ciesze się z tych bigli do torebeczki , bo z poprzednimi , 
które kupiłam mam mały problem , są zaciskowe , a ja nie mam 
odpowiednich szczypców i nie wiem jak się za to zabrać.
Nie przemyślałam jeszcze jednej sprawy..
Te z Was , które robią tego typu biżuterię może mi doradzą , otóż
nie wiem jakim narzędziem  skracać łańcuszki ..
Czekam na Wasze rady..


Wczoraj otrzymałam jeszcze dwa małe prezenty , kartonowe pudełeczko , które mam
zamiar ozdobić haftem .


Środek jest bardzo ładny , szkoda ,że nie jest wyłożony tkaniną o tym wzorku ,
Ale chyba za dużo wymagam .
Nie wydaje mi się aby udało mi się w Polsce taką kupić , dlatego
zostawię to tak jak jest.


Uroczy kuferek , do którego zapakowałam moja niewielką kolekcje nożyczek .
Ale jego chyba nie uda się ozdobić.

Musze też powiedzieć , że w ostatnim czasie zastanawiałam się nad tym co chce zrobić w tym roku.
Chodzi oczywiście o robótki .
Nie wiem czy wszystko uda mi się zrealizować , ale tym razem starałam się podejść do tego rozsądnie
brać siły na zamiary a nie odwrotnie . I Myślę , że mam duże szanse by zrealizować cele.
Jedyne czego nie udało mi zaplanować to zaległych robótek , i haftów dla moich dzieci ,
które powinny być priorytetem !
Muszę się jeszcze nad tym zastanowić .
A teraz biegne do bardzo przyziemnego zajęcia jakim jest szorowanie lodówki..
aby mieć jeszcze dzisiaj czas na haft .

Przypominam o trwającej  Siłowni Twórczej

                                  "Wisienka na torcie"


Życzę Wam udanej i spokojnej niedzieli .
Luna .

40 komentarzy:

  1. Śliczności :) jestem pod wrażeniem Twoich zapasów i umieram z zazdrości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Gdybys wiedziała ile razy ja umieram na widok Waszych prac...

      Usuń
  2. Hafty przepiękne! Ciekawa jestem co to będzie. Obstawiam jakiś obrusik.
    Zakupy superowe.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Maz Cie strasznie kocha:) Mnie sie najbardziej podoba maly naparstek z czarnym nadrukiem:)
    No i jaja jak arbuzy, bo wlasnie z mojej strzynki pocztowej wyciagnelam zamowione zawieszki:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. He he mam nadzieję ,że mnie kocha i robi to z miłości..

      Usuń
  4. CZy ja dobrze pamiętam;) że jeszcze nie dawno narzekałaś na brak weny???!!! to chyba już za tobą ten maleński kryzys;) bo nie nadążam oglądać cudów u ciebie Luno:) Buziaki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sylwia , no ja tez mam nadzieje ,że juz po kryzysie , bo planów mam wiecej niz na rok.

      Usuń
  5. Hafcik prezentuje się wybornie. Zakupy i prezenty wspaniałe, teraz to dopiero będzie się u Ciebie działo:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny hafcik, różyczki jak prawdziwe ;o)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale zakupy udane!! nonono... same śliczności:) a hafcik prześliczny:) Twoje różyczki jak prawdziwe:)
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wcale ci się nie dziwię, bo mnie też ten haft zauroczył. Zwłaszcza w twoim wykonaniu. Prezenty są boooskie!:)

    OdpowiedzUsuń
  9. hafcik cudny:) bardzo mi się podoba połączenie haft, wstążeczka i koraliki - pięknie się komponują!
    a zakupy marzenie:) możesz się teraz twórczo realizować!!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widze Elu ,że ten rodzaj haftu najbardziej mi się podoba , ale jak bedzie to czas i moja wyobrażnia pokaze.

      Usuń
  10. Ach..Luna jeszcze nie zdarzylam skomentowac ksiazki o hafcie ani slicznych haftowanych kolczykow a Ty juz tyle cudow pokazujesz..Twoje hafty sa przesliczne, wciaz sie zastanaiwm, czy Cie nie bola oczy ..przeciez Ty haftujesz na lnie a juz te piekne akcesoria do bizu i nie tylko , i fakt, ze kupil je maz sa zrodlem mojej zazdrosci,,moj maz nie uznaje moich zabawek, twierdzi ze szkod aczasu na takie dlubaninki...ja mam inne zdanie..wystarczy ze wpadne do Ciebie czy do Cyber Julki na przeglad i juz mam ochote cos robic, Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Alu jak widzisz , haftuje niewielkie elementy na lnie , nie wiem jak by to było z czyms wiekszym, a lupy uzywam czsem hi hi

      Usuń
  11. Ach Luna jak ja ci zazdroszczę, że twój mąż taki domyślny i robi trafione prezenty :D Ja jestem zdana sama na siebie.
    Hafcik śliczny, Naparstki przeurocze :D Co do cięcia tych łańcuszków to zwykłe cęgi boczne (takie trochę podobne do cążek od paznokci).
    I mam takie pytanie czy możesz mi podać namiary gdzie można nabyć takie fikuśne metalowe kotki, klatki , nożyczki??????? One sa przepiękne. Uwielbiam takie gadżety a jeszcze nie trafiłam na takie ładne.

    OdpowiedzUsuń
  12. piękne różyczki, bardzo efektowne :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Połączenie krzyżyków, koralików i wstążeczek wyszło ci mistrzowsko!

    OdpowiedzUsuń
  14. prześliczny hafcik ^^
    a jak cię pięknie małżonek obdarował ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Pretty rose ribbon embroidery...with a touch of little beads!!! Beautiful!!! :-))) judy

    OdpowiedzUsuń
  16. Hafty jak zwykle u Ciebie cudowne....Zakupy i prezenty również...No ale naparstki biją wszystko na głowę....szkoda że mój mąż nigdzie nie jeździ...Twój "M" mógłby kupować podwójnie...hi...hi... Miłej niedzieli pa...

    OdpowiedzUsuń
  17. No no, pozazdrościć tylko męża ;) Mój jakoś nie potrafi wpaść na to, że takie zakupki byłyby prezentem idealnym... A hafciki przepiękne, ciekawa jestem, cóż z nich wyczarujesz?

    OdpowiedzUsuń
  18. Pozazdrościć takiego Męża i takich pięknych zakupów. Czekam na zdjęcia pokazujące jak wykorzystarz te śliczności. Widzę, że trafiłaś na typ haftu idealnie pasujący do Ciebie. Powstają istne cudeńka spod Twoich rączek.

    OdpowiedzUsuń
  19. Patrzę na zdjęcia i sobie myślę hmmm ale uroczy ten hafcik taki romantyczny..patrzę dalej i zapiera mi dech w piersiach!Ale bym sobie "posznupała" w tej biżuterii!!!śliczne!

    OdpowiedzUsuń
  20. Kocham takie połączenie haftu z koralikami i wstążeczkami.
    Ja zaczynałam swoje zakupy z zawieszkami od kilku sztuk a teraz mam spore pudełko.
    To jakaś obsesja...
    Pozdrawiam Lacrima

    OdpowiedzUsuń
  21. Hafty prezentują się rewelacyjnie, koraliki, wstążeczki sprawiają że haft nabiera niezwykłego uroku.

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak milo jest popatrzec na efekty Twojej pracy, A poczynasz sobie coraz smielej. Sledze Twojego bloda od dawna i widze jak z czasem udoskonalasz swoje prace a Twoj talent dojrzewa jak owoce w srodku lata :) Zawieszki sa przeslodkie, napewno przydadza sie w wielu projektach - a ja juz sie ciesze i czekam :) POzdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Wspaniały haft i zakupy! Taki wyrozumiały i dobry mąż, to skarb prawdziwy! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowne zakupy, można pozazdrościć. A hafciki są piękne.

    OdpowiedzUsuń
  25. Koraliki boskie, ale mnie najbardziej podobają sie różyczki, podziwiam Cię za nie. Zakupów zazdroszczę, czekam co z nich upichcisz. Pudełko ma potencjał, ja czekam na Twoją twórczą inwencję :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Hafcik cudny :) Nie pamiętam już, kiedy ostatni raz bawiłam się wstążeczkami, ściegiem margaretkowym, łańcuszkowym i innymi :) A przecież tak je lubię!
    Zakupy wspaniałe. Mąż wie, jak bić punkty :)))

    OdpowiedzUsuń
  27. Wow wow wow widzę jakie zdjęcie jest na samej górze pod tytułem bloga. Powiem jedno BOSKIE. Kochana przepiękne puzderko w postaci krzesła ( mam nadzieję że się nie myle) Jest cudowne śliczne i perfekcyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Słodkie są Twoje hafciki, a maleńkie wkrętki do uszu to mistrzostwo. W kwestii tych naparstkow to moze moge podszepnąć http://unikatart.eu/retro-vintage-drobiazgi.html?p=2 zapraszam:)

    OdpowiedzUsuń
  29. FLORENTYNA- Miło mi że podobają Ci się moje prace , no i dzięki za link zaraz tam zajrzę !

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy