Nie próbuj mi wmawiać, że natura nie jest cudem. Nie opowiadaj mi, że życie nie jest baśnią. Ktoś, kto jeszcze tego nie zrozumiał, być może pojmie to dopiero wtedy, gdy baśń zacznie się kończyć.
/Jostein Gaarder/

poniedziałek, 12 marca 2012

Candy!


Dokładnie rok temu ( jeśli chodzi o miesiąc )
 napisałam swojego pierwszego posta.
Nie miałam pomysłu ani pojecia jak prowadzic bloga!
Ale dzięki Waszej pomocy i przeogromnej życzliwości stało się to 
wspaniałą zabawą , która trwa aż do tej pory.
Z tej okazji
 OGŁASZAM MOJE CANDY NIESPODZIANKA!
To znaczy , że jeszcze nie wiem co w nim się znajdzię .
Zapraszam głównie tych którzy zostawiają ślad na moim blogu w postaci komentarza , i którym podoba się to co robię.
 Zasady jak zwykle, czyli podlinkowane zdjęcie na swoim blogu
 oraz umieszczenie pod postem komentarza.
Losowanie odbędzie się w któryś dzień po 31 Marca.
 Nie trzeba dodawać bloga do ulubionych.
Nie chce by ktoś to robił tylko dlatego by wziąć udział w zabawie.
Wole jeśli jest to faktycznie spowodowane tym ,
że komuś podoba się to co robię.
To takie wyjaśnienie celem uniknięcia nieporozumienia ,
 mam nadzieję , ze nikogo nie urażę 
a znajdę zrozumienie.
 Chciałabym w ten sposób podziękować osobom których wpisy dodawaja mi skrzydeł i nie będe ukrywać dowartosciowują...
W losowaniu uwzględnię te osoby , które do dnia dzisiejszego zostawiły chociaż jeden wpis.
Chciałabym w ten sposób podziekowac Wam wszystkim , ale jednym rzutem tego nie da się zrobić.
Ale mam nadzieję , że z czasem będzię tych zabaw więcej.



53 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię Twoje prace!
    Zapisuję się na candy i gratuluję rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ustawiam się w kolejce. Kolejnych roczków w blogowym świecie życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję blogowania i życzęCI jeszcze wieluu pomysłów, bo rączki to masz bardzo zdolne:-) Pozdrawiam i z chęcią czekam na losowanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mądrze napisałaś..odnośnie dodawania blogów do ulubionych:)
    Jeśli chce się do kogoś zaglądać to i tak się to zrobi:)
    Wszystkiego najlepszego i kolejnego uanego roku w blogowym świecie Lunko:)
    Pozdrawiam:)
    K
    ps.
    Oczwiście w kolejce się ustawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. No to weny twórczej życzę a roczek blogowania to wspaniałe wydarzenie, a że Twoje prace uwielbiam to i do kolejki staję może się szczęście do mnie uśmiechnie i jakaś z Twoich prac do mnie powędruje

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna pierwsza rocznica! :) gratuluję wytrwałości w prowadzeniu bloga i życzę kolejnych inspiracji! oczywiście udział w zabawie chętnie wezmę :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Tworzysz takie dzieła sztuki,które już dłuższy czas podglądam,że muszę stanąć w kolejce po niespodziankę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję rocznicy i życzę wielu następnych:)
    Nie zawsze komentuję, ale wpadam codziennie
    i podziwiam Twoje prace bo są cudownie śliczne!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego dobrego na następny roczek! A że bardzo lubię Twoje prace i niespodzianki, to sie tu ustawię!

    OdpowiedzUsuń
  10. zupełnie sie z toba zgadzam...zresztą od nastęnego candy tez będę miała takie zasady...nawet zastanawiam sie czy będę prosic o podlinkowanie zdjęcia....obecne candy ze względu na firmę beds mam jeszcze na starych zasadach:)))...jesli nie będzie to nic swiątecznego...hihihihi..jescze mam wymagania:)))-to stoję w dym:)))-zyczę kolejnych roczków:))

    OdpowiedzUsuń
  11. JAk wiesz podoba mi się wszystko co tworzysz. Jesteś moją inspiracją dla moich wyszywanek. Dlatego mam cichutką nadzieję, że coś dla mnie wylosujesz ;))
    Pozdrawiam serdecznie, Dana.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pierwszej rocznicy. Bardzo aktywnie uczestniczysz w blogowym świecie. Z przyjemnością czytam Twoje kolejne posty. Zawsze masz w nich coś ciekawego. Organizowane przez Ciebie zabawy cieszą się dużym zainteresowaniem. Dziękuję za czas, który poświęcasz, aby inspirować innych do twórczości.
    Serdecznie pozdrawia - 201 obserwatorka

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ten roczek szybko minął:)przypominam sobie jak zaczynałaś...
    Ja od czasu do czasu wpadam,by podziwiać Twój ogromny talent:)
    Nie ukrywam,że i ja chciałabym zostać obdarowana, cudnym dziełem, twych zdolnych rączek,więc dlatego z przyjemnością dołączę do zabawy:)Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się i ja:)
    piekne rzeczy robisz
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Mniej więcej w tym samym czasie zaczęłyśmy pisanie blogów. Gratuluję rocznicy! Oczywiście zapisuję się na candy! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Od dawna wpadam popodziwiać twoje prace (mam cię od jakiegoś czasu w obserwowanych) Lubię tu wpadać :)
    mamy podobny staż i pamiętam jak trudne były początki. Gratyluję serdecznie!
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ciekawe czy spełniłam warunki? Jak tak to stoję grzecznie w kolejce, bo haft płaski jest u mnie w kolejce do nauki więc przyda mi się efekt takiej pracy zobaczyć na własne oczy:D Gratuluję roczku, życzę wielu kolejnych:D pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. I ja chętnie wezmę udział w Twoim Candy:) W obserwowanych jesteś u mnie już od dłuższego czasu:) bo bardzo mi się podobają Twoje hafciki♥☺
    Pozdrawiam niebiesko☺

    OdpowiedzUsuń
  19. Odwiedziłyśmy się po raz pierwszy zaledwie perę dni temu, będę chętnie zaglądała co Ciebie bo zafascynowały mnie Twoje hafty.Jeżeli pozwolisz zapiszę się na za pewnie długą list chętnych na te cudeńka,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję pierwszej rocznicy. Oczywiście zapisuję się na cukieraska. Ciekawam, co tam wymodzisz :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratuluje roczku .Oj zleciał i to jak szybko .
    Piszesz o niespodziance a ja czasem lubię niespodzianki i piszę się na nią ...

    OdpowiedzUsuń
  22. to już rok? gratuluję, i w kolejce się ustawiam, info u mnie już jest !

    OdpowiedzUsuń
  23. ale zleciało :) zapisuje się na twoje rocznicowe CANDY

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeśli można to i ja się dopiszę do tej kolejki :) Pozdrawiam serdecznie i gratuluję 1 roczku! /violka

    OdpowiedzUsuń
  25. Kochana, z wielką radością staję w kolejce bo Twoje prace są tak niessamowite, że nie może mnie tu zabraknąć. Mam nadzieję, że jeszcze długo będę mogła podziwiać Twoje tworki.
    Buziole

    OdpowiedzUsuń
  26. Kochana!Gratuluję rocznicy!
    Życzę Ci tylko radości wynikających z posiadania bloga! Samych cudownych ludzi, którzy odwiedzają Cię! Nieustannej weny twórczej! Zrozumienia w domu dlaczego czasami człowiek musi chwycić częściej za niekoniecznie sensowne przydasie, niż ścierkę do kurzu(ja tak mam!)! Szczęśliwości samych! Oczywiście zapisuję się na coś?! Bardzo chętnie! Buziaki! aga

    OdpowiedzUsuń
  27. Twoich hafcików nigdy dosyć, gratuluję roczku i życzę weny na dalsze blogowanie:)))))

    OdpowiedzUsuń
  28. Gratuluję roczku i życzę kolejnych :) Na candy się zapisuję bo strasznie lubię do Ciebie zaglądać i podziwiać co wyszło spod Twoich zdolnych rąk :) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
  29. O! Na Twoje candy, to ja w ciemno! Gratulacje rocznicowe!

    OdpowiedzUsuń
  30. Dziękuję za wpisy i za to, że mogę podziwiać Twoją pracę w swoim domu. Rzeczywiście Twoje skarby są piękne i bardzo starannie wykonane! Zachwycam się nieustannie i często Tu zaglądam :-)
    Pozdrawiam cieplutko i gratuluję wszystkich prac, które w ciągu roku wykonałaś i zamieściłaś na swoim blogu. Dobrze, że dzielisz się z innymi swoim talentem!

    OdpowiedzUsuń
  31. Witam gratuluje roczku i ciesze sie na mysl o slicznym candy
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  32. Поздравляю! Потрясающее событие! Желаю творческого вдохновения! С радостью приму участие в игре, так как очень люблю смотреть ваш блог!
    http://intheorderofthings.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Gratuluję roczku i życzę kolejnych co najmniej tak owocnych jak ten był. Z przyjemnością ustawiam się w kolejce choć jeszcze nigdy nie udało mi się wygrać w żadnym candy. Ale gdyby to z niezmierną przyjemnością przyjmę Twoją pracę a jakby to była zawieszka na papier toaletowy to chyba zrobię dziurę w suficie z radości.
    Pozdrawiam i z niecierpliwością czekam na losowanie.

    OdpowiedzUsuń
  34. No że ja też wcześniej u Ciebie nie byłam ( nie wiem jak to się stało?????:) Ustawiam się w kolejce i obiecuje, że będę częstym gościem:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  35. również się zapisuję i zapraszam na moje Candy http://bizuteria-moniski.blogspot.com/ pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  36. Z miłą chęcią dołączę do zabawy. Warunki spełniam :))
    Pozdrawiam Edyta :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Kochana gratuluję wytrwałości, wspaniałych prac i projektów. Wracam po małej przerwie, więc z miłą chęcią rozpocznę ją od celebrowania Twojego święta. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Mnie się Twój haft bardzo podoba:) Żałuję, że umiesz też krzyżykować, bo spróbowałabym Cię namówić na wymiankę;). A tak to stoję grzecznie w kolejce;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Ja też jestem chętna na twój wyrób niespodziankę :))), czas się zapisać bo później wyleci mi to z głowy.

    OdpowiedzUsuń
  40. Chętnie zapiszę się na Twoją niespodziankę i zapraszam na moje candy:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Obserwuję od dawna ale wpisów nie było bo nie miałam bloga ale szczerze podziwiam no i gratuluję rocznicy ;)))No i powodzenia na dalsze lata blogowania !!! Ciepło pozDrawiaM :)

    OdpowiedzUsuń
  42. Z wielką chęcią dołączę do zabawy :)

    OdpowiedzUsuń
  43. zgłaszam się :)
    banerek jest, a podglądam Ciebie od dłuższego czasu, czyli wtedy kiedy jeszcze nie miałam bloga ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Tak wspaniała zabawa nie może się obyć beze mnie!:) Mam niesamowitą chrapkę na kolejne Twoje cudo! Zachłanna Cyber Julka przesyłająca wiosennego buziaka!;))))

    OdpowiedzUsuń
  45. Jestem u Ciebie po raz pierwszy, ale chciałam Ci napisać, że to jak zaprosiłaś osoby, które przez rok dodawały Ci skrzydeł, że chcesz im to wynagrodzić - jest po prostu prześliczne! Ja prowadzę bloga od niedawna i zastanawiałam się za każdym razem, że gdybym sama miała obdarować, to bardzo chciałabym, aby dostali coś ode mnie Ci, którzy ze mną są, a nie Ci zachęceni cukierkami - jednak paski boczne mają magię teleportowania w piękne miejsca i za to jestem wdzięczna ;)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  46. A też sobie stanę cichutko w kolejce...może się uda cudeńko wygrać :)

    OdpowiedzUsuń
  47. Ja Twój blog podglądam ale czy zmieściłam się w "jednym komentarzu" to nie wiem ...

    Jakby co ustawię się w kolejce :).

    OdpowiedzUsuń
  48. hej
    ty u mnie nie wygrałaś candy,ale może ja u cb? zapisuję się;)

    OdpowiedzUsuń
  49. gratulacje na rocyznice i zapisuje sie na twoje candy

    OdpowiedzUsuń
  50. Od dawna podziwiam Twoje prace, więc utawiam się w kolejeczce...
    Gratuluję roczku i życzę aby prowadzenie bloga sprawialo Ci nadal wiele radości.
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  51. I ja również się dopiszę :) Lubię do Ciebie zaglądać, a szczególnie lubię przyglądać się wzorom Nimue, które wyhaftowałaś :)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  52. mam nadzieję, że jeszcze się załapię, bo bardzo, ale to bardzo chciałabym mieć na własność którąś z twoich prac :)
    pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  53. Dziewczyny termin zapisu na candy uplywa o godz.00 a wiec jest jeszcze troche czasu jesli któras ma ochote.
    powtarzam bo nie wszystkie chyba przeczytały warunki candy, że nie biore pod uwage osób które mnie obserwuja , tylko te które zostawiły chociaz jeden komentarz do dnia ,kiedy oglosiłam candy..chciałam w ten sposób wyróznic osoby ,które swoimi komentarzami motywuja mnie do pracy , a i czesto słuzą pomocna radą.
    A wiec jesli jestes w gronie tych które zostawiły chociaz jeden komentarz biore Cie pod uwage.

    OdpowiedzUsuń

Prawo autorskie



Wszystkie prezentowane na blogu prace, a także zdjęcia są mojego autorstwa (chyba, że jest napisane inaczej) i są moją własnością. Nie zezwalam na ich kopiowanie i rozpowszechnianie bez mojej zgody. Dziękuję za zrozumienie.

Wyzwanie w szufladzie

Tusal 2014

Tusal 2014
Daty nowiu w roku 2014 01.01.2014 30.01.2014 01.03.2014 30.03.2014 29.04.2014 28.05.2014 27.06.2014 27.07.2014 25.08.2014 24.09.2014 23.10.2014 22.11.2014 22.12.2014

TUSAL 2013

TUSAL 2013
Mój słoiczek i jego ozdoba...

Spis Blogów Robótkowych

I edycja konkursu na najbardziej twórczo zakręcony blog

Candy